7 comentarii la “Soros cu ai lui vor să ucidă 200 milioane de europeni!

  1. Daca a declarat asta evreul unguresc , va basicati majoritatea insa , cand Bill Gates a facut cam acelasi gen de declaratie insa referindu-se in special la populatia Pamantului …a fost liniste in Paradis ! Atentie : ala avansase o cifra mult mai mica de…eliminati !

    Apreciază

  2. Uneori ma intreb daca aceste personaje fac cumva parte din tragedia intitulata ‘dupa noi potopul’!
    Cu siguranta imi scapa ceva important…

    O seara buna si o saptamana linistita, oricum ar fi vremurile.
    Sa fie pace!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Cumva acest gand il am si eu, insa mi-este greu sa-mi explic ideea, ca totusi mai sunt si altii prin preajma. Chiar asa? Toti ca unul? Nu e nici unul prin preajma normal la cap? Sau macar cu vreun neuron ramas normal? Este complet nebunesc., totusi.

    Apreciază

  4. În ultimii ani au fost promovați în cele mai înalte funcții din lume numai demenți, nebuni, lgbt și imorali. Ei au deviat de la normalitate datorită educației absolut infecte impusă de SUA și UE. Bestializează omul, îl corupe total.

    Apreciat de 1 persoană

Opinia ta