Un comentariu la “Cotroceni – Agenţie Internaţională de Turism pentru Preşedintele României

  1. Interviu cu un presedinte obosit

    De ce nu aţi luat poziţie în cazul Rarinca şi cazul fetei violate din Vaslui? Întrebarea a căzut ca un trăznet, a tresărit, apoi a răspuns.
    – Mi s-a spus să tac şi am tăcut, a răspuns Turistul nostru.
    – Cine v-a interzis să vorbiţi, serviciile, ori cei din justiţie?
    – Nu contează, contează că a trebuit să tac. Ca preşedinte pot spune numai ce este pe placul celor ce ne sunt „prieteni”, pot spune că sunt sfătuit de ei, ori primesc „sfatul” prin diverse surse. Alte detalii nu mai dau, oricum am spus prea multe.
    – Sunteţi mason? Atac eu brusc.
    – Este o întrebare delicată, nu confirm, dar nici nu infirm. Sunt român prin cetăţenie, german prin etnie, acum sunt Preşedintele României.
    – Domnule, sunteţi Preşedintele tuturor românilor? Mai exact, v-aţi luat Ţara înapoi, aşa cum se vehicula în timpul campaniei?
    – Eu cred că mi-am luat Ţara înapoi, nu ştiu, Ţara ce crede?
    – Acum sunteţi în vizită la Bucureşti, ori intenţionaţi să rămâneţi mai mult?
    – Sunt puţin obosit, să vedem cât rezist, să zicem că sunt în sejur, îmi răspunde cu un zâmbet abia schiţat Turistul- Preşedinte.

    Ionel Cristea

    Apreciază

Opinia ta