8 comentarii la “Romania – paradisul scatofagilor

  1. Politicienii sunt cei mai uşor de operat. Nu au sânge în vene, nu au inimă, nu au coloană vertebrală, iar capul şi fundul sunt interschimbabile.

    Apreciază

  2. Snake! Cu toate ca ai zugravit fidel personajul din partea de jos a partii de jos sau alte variatiuni pe aceeasi tema, adaug si eu ca locul unde il plasezi provine din celebra teorie a chibritului. Produsul gandirii personajului tau este aceeasi teorie a chibrituluil reflectata in legi cu „modificarile si completarile ulterioare”, ordonante privind „unele masuri” pentru completarea a nu stiu ce, emisiuni TV de „inalta tinuta morala” samd, samd …

    Apreciază

  3. @ Ghita

    inteleg ca te-am dezamagit profund. uite ca asa am gandit personajul colectiv al scatofagului. inspiratia mi-a venit de la poezia „Pusca” de Nichita Stanescu :))

    Pusca este alcatuita din trei parti:
    partea de sus,
    partea de mijloc,
    si partea de sus.

    Partea de sus este compusa din:
    partea de sus a partii de sus si
    partea de mijloc a partii de sus si
    partea de jos a partii de sus.

    Partea de mijloc este compusa din:
    partea de sus a partii de mijloc si
    partea de mijloc a partii de mijloc si
    partea de jos a partii de mijloc.

    Partea de jos este compusa din:
    partea de sus a partii de jos si
    partea de mijloc a partii de jos si
    partea de jos a partii de jos.

    si… aforismul lui Gadamer – „Sensul unui text îl depăşeşte pe autor, şi nu ocazional , ci întotdeauna” 🙂

    Apreciază

  4. @ Simion

    ??? Gresit! Avem putere dar suntem lasi si nevertebrati – majoritatea. Ma intreb cum de au putere galeriile echipelor de fotbal sa se bata ca nemernicii pentru un meci? Acolo au putere sa urle, sa loveasca, sa distruga scaune, stadioane intregi? Numai cand e vorba sa-si apere drepturile, romanii nu mai sunt asa … puternici… Dintr-o data au slabit, s-au epuizat si au … lesinat. Atunci sa nu se mai planga nimeni ca o duce rau!

    „Libertăţile nu se dau, se iau.” ( Piotr Kropotkin ) spunea marele rus si avea dreptate!!!

    Apreciază

  5. Snake! Cu varianta orala a teoriei chibritului aflata „in circulatie” m-am intalnit in Bucuresti cartierul Pajura inainte de ’89! Personajul tau e mai aproape de varianta orala decat de „Pusca” lui Nichita Stanescu, oricum ceea ce a scris Nichita Stanescu depaseste cu mult nivelul gandirii primitive a scatofagului!

    Apreciază

  6. @ Ghita

    eu stiu ce-am vrut sa transmit si asta comparativ cu poezia lui Nichita din care – evident – inteleg altceva! dar ma rog, fiecare e liber sa interpreteze cum vrea. eu insa stiu ca am lasat un mesaj. nu are vreo legatura cu teoria chibritului pentru ca in demonstratia mea am avut cap si coada.

    Apreciază

Opinia ta