5 comentarii la “Scrisoare catre Domnul Director, in urma sustinerii unui interviu ramas fara raspuns :)

  1. Snake! Tipic pentru noi in tranzitie! Imi aminteste de prima lectura din viata mea-la sapte ani am citit si eu D-l Goe! Avem aici aproape toate persomajele principale-Stefanita(D-l Goe),mama lui(Mamitica),patronul firmei sau ce-o mai fi(le inlocuieste pe Mam Mare se pe Tanti Mita), candidatul pe respectivul post in inlocuieste pe conductorul care a cerut -beletele-, sau poate fi inlocuit cu -uritul-!.Nea Iancu, din pacate, ramine inca actual.

    Apreciază

  2. @ Ghita

    da…romanii n-au mai evoluat de la Caragiale incoace :(( ba chiar mai rau!

    aseara am auzit o perla. trebuie sa ti-o spun:

    „Cate stele sunt pe cer,
    Pana-n ziua toate pier,
    Numa’ una ca o proasta
    Sade pe uzina noastra”

    🙂 chiar daca a disparut steaua aia pt ca a fost furata cu tot cu pamant de actualii „boieri” ai romaniei, a lasat in urma ei rationamentul comunist!

    Apreciază

  3. Buna perla. Daca o spuneai inainte de 89 aveai probleme. Dar se tinde constant in a se aduce inapoi acele vremuri, mai mult sau mai putin discret.

    Apreciază

Opinia ta