9 comentarii la “Ce înseamnă să fii Mafiot?

  1. Mafia este doar in Italia…..are si motto: „Muerte Alla Francia,Italia Anela.Ar trebui sa isi schimbe motto-ul.Mafia nu mai inseamna denumirea de alta data.

  2. Originea cuvântului „Mafia” nu se cunoaște cu exactitate. Potrivit uneia dintre versiuni, s-ar fi născut în urma invaziei franceze în Sicilia (1282), sloganul fiind: „Moarte Franța Italia Anela” sau MAFIA.

    Altă versiune ne spune că ar proveni de la numele triburilor arabe care s-au stabilit în Palermo (Ma-Afir), pentru toscani Maffia („Sărăcie”).

    Savantul folclorist G.Pitrè afirmă că „Mafia” ar proveni de la jargonul cuvântului palermitan ce desemna iniţial „frumusete, curaj, superioritate.”

    Începând cu anul 1865 a fost utilizat pentru a desemna grupurile de asociere criminală.

    „Spiritul Mafia” indică o persoană caracterizată printr-o mentalitate dominată de mândrie excesivă.

    Mafia italiană n-are nicio asemănare cu hoţii români de la putere. Să nu-i etichetăm pe-ai noştri mafioţi că-i jignim pe italieni.

  3. Cum aşa? Ai primit vreo notificare motivată în acest sens? Nu înţeleg cum s-a ajuns la măsura asta fără să te anunţe în vreun fel că încalci politicile wordpress.

  4. Am vrut sa intru pe blog si nu se mai putea.Mi-au spus ca am incalcat politiciele wordpress.Dar nu am vazut care.Mai ales ca o saptamana am fost plecat din tara….cand am venit blogul nu era suspendat.Alaltaieri blogul nu era suspendat.Ieri am scris doua articole.Si azi s-a suspendat.

  5. Si presupui ca ar fi din cauza celor 2 articole?
    Ai mai primit vreo avertizare pana acum?
    Pai in conditiile astea, oricand si oricui i se poate intampla acelasi lucru.
    Cum mai ramane cu libertatea de opinie?

  6. Pingback: Versetul zilei. Când stăpânesc cei fără de lege | Binevestitorul

Opinia ta

