4 comentarii la “Povestea nefardată a unei femei de succes – Alina Gorghiu – în spatele căreia se află mai mulţi bărbaţi de succes

  1. este trist pentru voi,astia din PNL+PDL ca prin toate mijloacele,vreti sa puneti mana pe guvernare,dar ieu zic ca,cu tot efortul vostru,nu veti reusi si mai mult,nici in 2016 tot nu veti fi majoritari,sa faceti nvoi guvernul si asta se datoreaza uniri voastre cu portocalii din vechea guvernare,care au furat,au indatorat tara,au desfiintat spitale,scoli,a taiat salarii,a marit TVAul,a facut numai rau,acestei societati,ramaneti in opozitie.

  2. VOPSITI NU VOR AJUNGE NICI PESTE 20 DE ANI SA CONDUCA ROMANIA MOTIVUL ,, A-U FACUT PACT CU DRACUL OAMENI CONDUSI DE CHIORUL HOTI HOTILOR EU AM MUNCIT CINSTIT 36 DE ANI SI NU AM ADUNAT AVERI CUM AU ADUNAT HOTI IN 10 ANI DE BASISM ,,,SI ATUNCI VA INTREB PE VOI INTERNAUTI DACA POT SA FIU DE ACEIASI BARICADA CU ,,,,PNL-PDL HOTI SI IMPOSTORI CE AU AJUNS IN PARLAMENT CU DEROGARE DE PE LOCURILE 2,SI 3 EU NU AM FOST DE ACORD DAR PAREREA MEA NU CONTEAZA ..

Opinia ta

