22 comentarii la “Suedia, tara in care politicienii nu au privilegii, doar responsabilitati!!!

  1. super tare prezentarea si ma gandesc ce s-ar intampla daca si in Romania s-ar aplica toate aceste regului! multumesc mult pentru material, am sa il trimit si prietenilor mei.

  2. Concluzie:

    Trăim într-o Românie tristă şi hămesită. Românii au un singur scop: să-şi astâmpere foamea. Cu orice. Chiar şi cu un pumn de lut. Am uitat ce înseamnă bucurie, unitate, idealuri, trai decent, egalitate, justiţie dreaptă… Ne-am transformat într-o ţară kitschioasă în care fiecare luptă feroce pentru propria-i supravieţuire sau încearcă să urce cât mai sus, strivind capetele şi destinele altor români. Nimeni nu mai gândeşte şi respiră pentru neam. Palpită o individualitate sadică, criminală. Unii dintre noi închid ochii. Nu mai putem privi macelul.

  3. @ veronica

    La noi n-are cum sa se aplice pentru ca politicienii ne sunt prea corupti.
    Poate dupa mai multe generatii se va starpi si neamul lor si vor dori altii sa ridice tara acolo unde ar fi trebuit sa sada demult… dar… nu stiu cat va mai ramane din Romania actuala si nici cati romani vor mai fi atunci…

  4. Ghiveciul romanesc constatat de Mihai Giurgea:

    Taxe ca-n Suedia…
    Coruptie ca-n China…
    Pedepse pentru coruptie ca-n Mexic…
    Dictatura ca-n Belarus…
    Invatamant ca-n Zimbabwe…
    Economie ca-n Argentina…
    Munca ca-n Franta…
    Nivel de trai la pulimea votanta, ca-n Ucraina…
    Nivel de trai la “ai nostri”, ca-n Germania…

  5. Imi amintesc poza asta.Am filmat si eu acolo.Am pozat de foarte aproape parlamentul suedez.Am si intrat in el….in parlamentul nostru nu am intrat.Cred ca nici nu vreau.

  6. si la noi ,este la fel ca la ei !!!!! [cred ca ne copiaza}pai politicieni frumosi,destepti,onesti,patrioti nu gasim nici in Africa !!! ne doare pe toti sufletul,si nu mai putem suporta mizeria ce s-a instalat la noi.

  7. poporul suedez este din alt” material”.si poporul roman poate fi asemanator cu cel suedez daca nu ar fi individualist. daca o problema nu-l atinge direct nu se implica, este invatat ca altii sa decida pentru el. exemple in istorie sunt destule,nu stie sa-si ia soarta in propriile maini.pacat de aceasta tara !

  8. Deoarece locuiesc de f f f multi ani in Suedia pot afirma :Asa este realitatea suedeza, fara nici cea mai mica exagerare !!

  9. Locul 90 in lume nu e chiar atat de rau.Ma mira,e un loc foarte bun.
    Eu am comunicat la statie pana acum cu 200 de tari si insule….si sunt peste 360 in total.Asa sunt zeci de mii de insule,dar eu spun de cele care au divizie.

  10. Am trait si eu acolo un an si pot confirma. Oare Romania o Constitutie pentru cetatean sau este o pavaza pentru politicieni?!!!

  11. @ Valentin

    NU numai Constitutia ci si legile sunt protectii pentru politicieni. Coruptia vine prin legi!!!!
    Cetatenii sunt victimele sistemului corupt si construit cu ajutorul nostru pentru ca noi votam asemenea panarame!

  12. @ balbeck

    Romanii sunt in general fericiti ca atata ii duce capul.
    Daca ar fi sa aduci straini in Romania, sa traiasca la fel ca romanii, ai afla dupa 2 saptamani cat de „fericiti” sunt!

  13. Buna Valentin si ceilalti, bine-inteles.
    E destul de greu de acceptat ca pe romani doar atat îi duce capul. Nu cred. Sau romanii se trezesc doar cand sant in alte tari dar nu ca turisti. domnilor, anula asta sant alegeri. CU TOTII LA VOT, INDIFERENT UNDE VA AFLATI, PENTRU A MAI SCHIMBA CEVA IN TARA NOASTRA !!!! Si nu suna idiot , cred eu, atunci cand spun tara noastra ca desi nu mai locuiesc acolo de ff multi ani tot romän o sa fiu toata viata pe care o mai am inainte. Deci: LA VOT CA SA RUPEM O DATA CE E ACOLO.

  14. @ mircea

    Cred ca n-ai inteles esentialul dramei romanesti: de sute de ani traim aceeasi istorie: coruptie, vanduti la straini, ingenunchiati, imorali si foarte saraci. Votul NU rezolva nici o problema. Daca votul ar fi schimbat ceva undeva ar fi fost interzis, spunea Mark Twain si nu era singurul. Intotdeauna iese clanul care trebuie, hotarat la inaltele porti ale lumii!

  15. @snake
    Comentariul tau mi s-a parut EXCESIV de pesimist. Da, ai dreptate ca de aceea adica din aceleasi motive a venit in tara dinastia lui Carol 1; ca nu a fost posibil ca sa se gaseasca un roman de sangew care sa faca ceva in tara asta. Ca americanii, ca rusii, ca Nato, ca Eu se amesteca asta o stie toata lumea. Dar cu ce nu sant eu dse acord e faptul ca romanul de pe strada, ” Ion Ionescu” asa cum in Suedia e Sven Svensson, i-a votat pe cei care conduc azi oala cu ciorba. Romanul e prostit pe fata si ….culmea….EL CREDE !!! De aceea am sustinut si voi sustine ideia votului; numai asa se poate exprima democratia si libertatea. Ca altfel, toti cei care au murit in ’89 au murit chiar degeaba. Si, culmea, tot mai multi cred ca pe vremea lui Ceausescu era mult mai bine. Nu intru in detalii. Toate bune.

  16. Fericire nu exista nicaieri in lume.Italia intra in prapastie.Asta imi spun niste oameni care au ajuns sa fie cetateni in tara aia si sunt de peste 30 ani acolo.
    Dar daca ar veni cu pensia de acolo aici,ar trai foarte bine.Amandoi,cu cate 1000 euro aici,ar trai foarte bine.
    Dar nu vor putea.Vor fi nevoiti sa ramana acolo.Unui albanez i-au taiat pensia sociala(e drept ca e altceva)pentru ca nu mai locuia in Italia.Venea in Italia sa isi ia pensia si o ducea in Albania.
    Daca se intampla chestia asta si in cazul pensiei normale?Nu ii mira nimic,au o parere foarte proasta despre evreii bilderberg care conduc Italia.Pai daca Italia este condusa de niste demoni…..presedintele Italiei are aproape 90 ani.Acolo nu mai sunt alegeri prezidentiale.De 3 ani trebuiau sa fie alegerile prezidentiale si nu s-au mai tinut.Daca nici Basescu nu pleaca?:)))
    Daca Italia,Spania,Anglia,Franta,SUA,Germania,etc,sunt conduse de evrei bilderberg(straini),noi de ce nu am fi?
    PS: Sunt foarte bucuros de ce am reusit……codul asta nou penal ar trebui sa imi poarte numele.Din 2008 tot scriu ca sentintele din vechiul cod penal sunt facut de niste comunisti.Am scris unde trebuie ca sentintele sunt mult prea mari,ca ar trebui arest la domiciliu.Mie imi place mult ce aud….
    Boc-Predoiu ar fi autorii acestui nou cod,din 2009 e proiect de lege…..dar ce prevede noul cod penal seamana izbitor de mult cu ce am scris eu din 2008.
    Si mai merita si procurorii aia de la dna una dura peste botic.De ce interceptarile sa fie inainte de urmarirea penala?
    Era normal ca pentru inselaciune cu consecinte deosebit de grave sa se dea 20 ani?Acum s-ar da 5 ani.E ceva normal.In plus,daca se acopera intregul prejudiciu si partile se impaca nu mai este nimic.Nu e normal asa ceva?In plus sa exista si bratara cu cip….
    Minorii nu vor raspunde penal.
    Pana in 2015 ar putea fi eliberati aproape 7000 de detinuti.Vom plati mai putin cu intretinerea lor.
    Se va intra mult mai greu dupa gratii.
    Cati urmariti penal s-au sinucis in Romania dupa 1989?Dar in inchisori?Ii luam la omor pe tortionarii de la 1956….dar sefii penitenciarelor din zilele noastre,nu sunt si ei tortionari?
    In 1956 nu exista mancare pentru detinuti.Nu as putea spune ca sefii penitenciarelor erau de vina.Mai degraba guvernele nu dadeau bani pentru asa ceva.Poate ca erau batuti.Dar si acum sunt batuti,curentati la 220volti.
    Un baiat a stat 9 luni in arest preventiv degeaba.A fost achitat.A spus ca a fost batut si curentat la 220volti.Asta acum,nu in 1956.

  17. Eu nu sunt cu pdl….dar nu am crezut ca Boc si Predoiu au putut sa conceapa un cod penal atat de bun.Pentru mine cancerul societatii erau magistratii si aceasta asa zisa justitie….acum cred ca este o reforma in justitie.
    Cpdul vechi de la 1968 a fost inlocuit cu unul mai de treaba.
    Nu inteleg ce e rau cu codul asta.Din ce s-a prezentat e foarte bine….
    Atunci ce sa facem?Sa ii bagam pe toti la izolare pe viata?

  18. @ balbeck

    Cu toate ca nu obisnuiesc sa fac asemenea urari, dar de data asta zau ca-ti doresc sa ajungi victima a unui oarecare infractor apoi, dupa ce se va finaliza treaba (in cazul cel mai fericit de vei ajunge in proces!!!) sa-mi spui si mie cat de BUN ESTE NOUL COD PENAL SI DE PROCEDURA!

  19. @ Mario

    Romanul nu e prostit pe fata, e prost. Ceilalti – inteligentii – sunt minoritari. Cum pot schimba minoritarii o mentalitate majoritara? In nici un fel. Pentru ca voturile noastre NU conteaza. Si Mark Twain spunea „Daca voturile noastre ar conta, n-am mai fi avut drept de vot!” Asa ca… INTOTDEAUNA IESE CINE TREBUIE iar acel CINE TREBUIE NU ESTE HOTARAT IN ROMANIA! In rest, nu ma obosesc sa te conving din moment ce nu poti vedea imaginea de ansamblu. Eu nu sunt pesimista ci REALISTA! Romania – ca stat – NU MAI EXISTA DEMULT! Suntem o colonie in bratele unora si altora. Niste scalvi ai perioadei moderne, asemeni africanilor. Ce e si mai trist e ca MAJORITATII NU-I PASA! ROMANII NU MAI AU DEMNITATE, NU-SI IUBESC COPIII, NU-SI IUBESC FAMILIA! Daca le-ar pasa, ar schimba ceea ce distruge de atatia ani tara, dar ei prefera sa fie complici la toate jafurile!

  20. Mai trebuie si amnistia si am rezolvat problema justitiei,ca ministru justitia nu are,el s-a mutat in Ploiesti sa ilapere pe Cosma.
    Ar trebui sa mai dam afara infractori din puscarii,ca sunt prea multi.:))

Opinia ta

