9 comentarii la “Anual se fura din bugetul statului 10 miliarde de euro prin … achizitii publice!!!

  1. Vlad Tepes, AICuza,JF Kennedy,Martin Luther King.Ar fi nevoie de persoane cinstite,dedicate bunăstării comune.Exemple de hoți nu am cum sa dau ca nu am spațiu.Sunt atât de multi incit mi-ar trebui 2TB de spațiu.

  2. Sper sa nu il prinda pe Maior ala.Poate a fugit intr-o tara ce nu are tratat diplomatic cu noi.
    7 ani mi se pare prea mult pentru fapta savarsita.Mai mult si decat un viol,uneori mai mult si decat tentativa de omor.Eu as fi fugit din tara si nu mai veneam niciodata.Tara m-a renegat,o renegam si eu.

  3. @ balbeck

    Astazi am citit despre cazul Maior dar n-am inteles ce-a facut omul? Scria doar ca a fost dat in urmarire generala si/sau internationala. Nu cunosc nimic despre speta asta.

  4. De fapt sunt 3 inculpati.Si fata a primit 4 ani….nu am citit pana la capat ca mi-e scarba daca are cu suspendare sau cu executare.La sentinta definitiva au spus doar de Maior ca are 7 ani.De ceilalti doi nu stiu nimic.Dar 7 ani pentru asta e bataie de joc.

Opinia ta

