8 comentarii la “Promotie de toamna pentru coruptii Romaniei

  1. @ Trezirea divina

    Si eu ma gandeam sa fac o investitie sanatoasa si sa le trimit cel tarziu de MOS Nicolae drept cadouri in ghetute. Vreo 20 sunt suficiente. De exemplu. Restul s-ar linisti.
    Poate chiar inchiriem un Mos Nicolae 😉

  2. Ei spun de mezeluri….de evaziune fiscala si punerea in vanzare de mezeluri conminate.Ca au fost 160 de perchezii.
    A cazut un procuror mare de la PICCJ,un senator(de ras ca ala are restaurant si primea mita niste pulpe de pui,etc)……
    M-am dus sa beau intr-o bodega.Am aflat care sunt si cateva firme din Prahova implicate in evaziunea asta fiscala.Toate au conturile blocate.Una din ele a scapat.Nu au gasit nimic si i-au deblocat conturile.Sunt firme care fac asfaltari.Nu au treaba cu mezelurile.25 de firme au cumparat de la o firma utilaje…..se presupune ca utilajele sunt si furate.Concurenta e mare,dar firmele alea luau doar de la o firma utilaje….
    Aceste firme au dus-o bine pe vremea pdl-ului,pe vremea psd-ului.Tot timpul au avut contracte cu statul.
    A mai picat si fiul presedintelui CJ de la noi….
    Ma mir ca Delta HCM nu pica…..e firma pdl-ului.Face parte din noua familie a Robertei Anastase…..
    Ce am facut?Doar am iesit la bautura intr-o zona rau famata si am auzit ce nu aud la tv.Nu vor spune care sunt firmele implicate.Auzim si noi care sunt prin „bombe”,pub-uri….

  3. @ balbeck

    Intotdeauna radio-santul e mult mai bine informat decat presa 🙂
    Si eu am aflat multe adevaruri despre vamesii adusi cu elicopterul la Bucuresti – azi liberi – despre cazuri oribile, despre cine e in spatele GFR-ului (ca numele vehiculat e doar de carton!!!) si multe altele. Da’ cine sa faca o epurare serioasa cand cei indrituiti sunt taman coruptii ai mai mari ai Romaniei?

Opinia ta

