8 comentarii la “România,o ţară fără ROST…

  1. Cum da caldura apar si cersetorii…in mare parte sunt oameni trecuti de 65 ani.Un batran cam de 70 ani s-a intins pe jos si cerea 50 bani.Trei copii bruneti l-au scuipat si unul din ei a zis ca nu are marunt,altul il trimitea la munca…”du-te la munca,taica”.
    Una sta toata ziua intinsa in fatza scarii unui bloc.Cineva de la etaj a stropit-o.
    Alta cu atac crebral cerseste.Alta imbracata frumos cerseste.
    Unul cu picioarele taiate cerseste.Sta intr-o roaba.Cel ce il duce la cersit trece pe partea celalta si urmareste daca ii da cineva bani.Apoi se duce peste el si ii ia banii.
    Nu stiu ce sa mai zic…la inceputul acestei primaveri au aparut cam multi cersetori in varsta.Anii trecuti nu erau atatia.
    La semafor vin rromii sa spele parbrize….usor-usor Romania se transforma intr-o tara plina de cersetori.Ori s-au intors cersetorii din strainatate,ori oamenii traiesc din ce in ce mai greu si incep sa cerseasca.
    O batrana de aproape 80 ani a fost amendata cu 500 lei pentru cersit.Cativa oameni i-au luat la rost pe cei ce au amendat-o.Oricum nu cred ca va plati.Tot spunea ca nu are de unde.
    Dar sunt si oameni bolnavi cu capul.Una are in cont 200.000 euro si cerseste.

  2. @ balbeck

    Cersetoria se imparte in doua categorii:
    a) afacere superprofitabila;
    b) mod de supravietuire.

    In prima categorie se incadreaza vreo 90% dintre cersetori, daca nu mai bine. Eu nu dau bani la cersetori. Am niste principii. A da bani acestei categorii de oameni inseamna a intretine cersetoria, ba chiar a contribui masiv la expandarea ei. Or, eu vreau sa dispara.

    Pe de alta parte, Romania aproape ca a ajuns o tara de cersetori. Daca unii inca n-au iesit in strada sa intinda mana, o vor face treptat. Trist. Puteau sa se uneasca si sa lupte pentru drepturile lor, dar au preferat sa aplece capul, sa li se taie grumazul, sa fie scuipati pe fata, sa mearga in genunchi, sa linga de pe jos in loc sa ia atitudine. Macar pentru copiii lor! Dar nu i-a interesat nici asta! O tara de spalati pe creier, urdurosi, mizerabili, imorali, mergatori in genunchi… Astia sunt romanii majoritari!

  3. Prin ce tari ati fost?Nu am avut ce face,am risipit bani prin vreo 60 de tari in 3 insi.

  4. @ balbeck

    Nu in asa multe ca tine 🙂 Bine totusi ca am reusit sa ies din spatiul asta mizerabil si sa vad cu ochii mei ce inseamna educatie, civilizatie, lege, stat de drept!

  5. Cel mai mult m-am distrat in Elvetia.Primarul din Zurich a dat o masa intr-un parc…dar ne-am nimerit si noi acolo…ghida a intrebat si ne-a spus ca putem sa mancam si noi.Cand au auzit ai nostri…toti foarte „educati” si cu studii superioare,au dat buluc si nu a mai ramas nimic.Luau farfuriile cu cartofi…au dus farfuriile goale acasa.Acolo cu scobitoarea,,cu bucatica…erau si furculite.Dar noi luam cu mana.Nu am avut incotro si m-am bagat si eu in jocul asta.Doua fete localnice au vrut sa ia cu furculita.Le-am facut semn sa ia cu mana,ca nu mai apuca.Atunci au luat si ele cu mana.
    Noi eram foarte educati,dar mancarea a fost putina.
    Alta facea promotie la sucuri,era cald si un suc gratis era foarte bun.Tot grupul s-a repezit si nu a mai ramas nicio cutie de suc.Eu nu am apucat….mi-am cumparat.Una a luat doua cutii de suc.

  6. României i-a dispărut rostul. E o țară fără rost, în orice sens vreți voi. O țară cu oameni fără rost, cu orașe fără rost, cu drumuri fără rost, cu bani, muzică, mașini și țoale fără rost, cu relații și discuții fără rost, cu minciuni și înșelătorii care nu duc nicăieri. Există trei mari surse de rost pe lumea asta mare: familia, pământul și credința.

Opinia ta

