20 comentarii la “Judecatoarele Viorica Dinu si Antonela Costache raman in arest. DNA s-a oprit din „curatenia” de primavara. De ce?

  1. Dar de ce nu pot fi judecate in libertate?Sunt pericol ” concret „?Un lucru m-a frapat….ca zambeau.De ce oare?
    Mai ies din arest preventiv sau stau asa un an si jumatate pana la sentinta deifinitiva?

  2. Unul dintre cei mai mari corupti de la DNA este procurorul militar Doana Vasile(zis Corado Cattani).Sa se cerceteze modul cum si-a facut vila din Gageni…..cu ajutorul armatei din comuna Berceni a carat apa si si materialele le-a gasit gratis din zona Valenii de Munte.Vila cu doua piscine facuta aproape pe gratis…sau pe banii nostri.

  3. Sa stii ca nu le-am urmarit cazul la tv ca m-am saturat de atata manipulare. Cert este ca undeva in spate se ascunde altceva.
    De corupte le stiau multi, nu de ieri-alaltaieri, ci de ani buni!
    Am un raspuns la intrebarile mele, dar mai astept mutari pe tabla de sah.

    Hai ca am ras de Catani al tau. Pai avem si noi un Catani, da si asta-i corupt? 🙂

  4. Din cauza procurorului DNA Doana Vasile un politist s-a sinucis.
    Politistul era in afara serviciului si se plimba in zona Ploiesti Vest cu prietena sa,cand au fost atacati de 8 rromi,care s-au luat de prietena lui.O vroiau cu japca.Politistul si-a scos pistolul.A ucis un rrom si a ranit un alt rrom.Seful politiei Prahova i-a luat apararea politistului,dar Doana Vasile care se presupune ca era ruda cu mortul(pare si el rrom) nu s-a lasat pana nu l-a bagat la inchisoare.Politistul dupa 3 luni a iesit din inchisoare.Procurorul iar a reusit sa il bage la inchisoare.Iar eliberat….in final a cedat nervos si s-a sinucis.
    Macovei a vrut sa il avanseze,dar Basescu a facut o fapta buna,una din putinele si nu l-a promovat.

  5. @ balbeck

    Vezi ce importante sunt faptele si dinamica lor?
    Daca ai fi povestit cuiva ca un politist a ucis un tigan si n-a facut puscarie, s-ar fi inteles ca sefii l-au protejat. Dar in speta, politistul chiar avea motive sa ucida si nu inteleg de ce in cazul asta n-a operat LEGITIMA APARARE? Da… scuze, asta intervine doar atunci cand inculpatul poarta numele de Iovan sau alt nume greu!
    Dar iata ca … si in cazul Iovan, justitia imanenta incepe sa-si arate coltii.

  6. Carmen, sunt „cercetati” doar aia care trebuie, multi numai pentru intimidare si rar, foarte rar cade cate unul dupa gratii. Daca s-ar epura justitia de 70% dintre corupti, lucrurile ar fi acceptabile, dar asa… toate put de la o posta si nu mai cred in nimic din ceea ce aparent da forma unei treziri bruste menite a face ordine in institutii!
    Si cine face ordine? Alti corupti! Ca si prin DNA balteste coruptia.

  7. @ Carmen

    Stiu o parte din necazurile tale si de aia uneori ma minunez ca tu mai crezi in justitie.
    Eu NU mai cred de ani de zile. Si nu numai in justitie. NU MAI CRED IN INSTITUTIILE STATULUI! NU AVEM STAT DE DREPT!
    De aceea orice actiune cu rasunet nu o tratez altfel decat ca pe o grosolana manipulare. Ca uneori mai cad si victime, asta e jocul dar in general, scopul e de a face valuri, de a indrepta atentia spre circ…
    Am vazut ce s-a intamplat cu liotele de vamesi adusi la Bucuresti, cu mari arestari succedate de mari eliberari etc.
    Mi s-a pus ceata pe ochi si nu mai vad nimic clar 🙂 Pentru a deslusi ceea ce se afla in spatele spectacolului, trebuie sa-mi pun multe intrebari. Una vedem si altul e scopul!

  8. Asta e porecla lui Doana Vasile….Cattani.A refuzat o spaga de 200.000 euro,pentru ca lua mult mai mult.Averea lui e undeva aproape de 4 milioane euro.Nu a dost facuta pe corect.

  9. @ balbeck

    Imagineaza-ti ca m-am prins de … porecla. Nu era nevoie sa precizezi. Uff! Uff!
    Problema e ca nu i se potriveste porecla.
    Ce treaba avea Catani (eroul din serialul italian) cu spaga, mafiotii si alte mizerii?
    O avere de milioane de euro (chiar si 500.000 euro) este imposibil sa faci in Romania ca angajat in magistratura, exceptie facand poate juzii cu functii de conducere de la ICCJ si evident puturosii si urdurosii corupti de la Curtea (NE)Constituionala.

  10. @ Carmen

    Ne cunoastem de mult si cred ca ai observat ca nu-mi exprim opiniile subiectiv! Pur si simplu privesc problemele doar OBIECTIV. Orice nedreptate ma deranjeaza, chiar daca este aplicata impotriva unei persoane care mi-e complet antipatica!
    Ceea ce analizez – in orice context – sunt faptele si NU omul!
    Aici greseste majoritatea. Se bucura atunci cand dusmanul ajunge in inchisoare sau primeste amenzi usturatoare, ocazie cu care lauda justitia, argumentandu-si acordul pe niste aberatii de genul: „Bine i-a facut. Merita o lectie. Sa stie unde-i locul”. Ori… justitia nu inseamna asta. Ea se aplica functie de fapte. Dar la noi nu putem vorbi – cel putin dupa ’90 de justitie. Si dereglarea completa a sistemului a inceput in ziua de 25 decembrie 1989 cand a fost executat cuplul Ceausescu. De aceasta nedreapta justitie avem parte si azi!

  11. Procurorii(nu din DNA) ar trebui sa faca miting….e discriminare.Procurorii DNA pun tunurile pe ei,pe procurorii simpli,dar nu se uita si in ograda lor.DNA-ul isi apara coruptii si este stat in stat.

  12. Ma gandesc la fel de fel de regii…ar putea sa fie asa?
    Un procuror DNA vorbeste la telefon cu o judecatoare:
    -Sarut mana.
    -Buna ziua!
    -Putem sa ne vedem la o cafelutza?
    -Sigur….sunt libera.
    -Da,e foarte bine(i-a zis-o la smecherie asa).

    La cafea:
    Procurorul DNA:
    -Doamna judecator,dupa cum stiti l-am retinut pe baiatul ala.Am probe clare,inclusiv flagrant.Doresc sa ramana dupa gratii.Doresc sa il arestati.
    -De ce imi cereti asta?Am acceptat invitatia la cafea pentru ca suntem amici.Dar de aici si pana la…..
    -Vedeti cum procedati.Ati fost interceptata.Vaaaai,acum am observat ce rochie superba si ce bijuterii aveti….wow Rolex din aur…..aveti grija.Ascultati aici……
    -Vai de mine,credeam ca suntem amici.Ce doriti?O sa il arestez.Bine….Dar uitam?Stergeti inregistrarea?
    -De dumneavoastra depinde asta.Pai nu suntem amici?Bem cafea impreuna…..a,stai un pic ca mai vreau ceva….
    -Ce?
    -Sex.
    -Vai dar ce bine arati! As face sex cu tine non stop.
    -Ok,draga mea.Cum sa te bag in inchisoare?As fi nebun.Esti superba.Meriti sa fii libera.

  13. http://petruandrei.wordpress.com/2013/01/18/cascada-iguazu/
    Poze facute cu camera video(nu prea imi plac) si cu telefonul mobil( Iphone….astea imi plac).Dar a,scps pr dvd niste filme superbe.
    Nu am mai intrat pe blogul ala.E de rezerva.
    Am fost 3 insi pe banii firmelor in Brazilia(Rio de Janeiro,Iguazu),Paraguay(Asuncion),Uruguay(Montevideo),Argentina(Buenos Aires),Chile(Santiago de Chile si Vina del Mar,la Pacific si Valparaiso).Superb.Am vazut si marina din Vina del Mar.Am vazut ancorate foarte aproape de mal,la nici un metru departare vase de razboi,vapoare foarte mari.L-am intrebat pe ghid ce adancime are apa acolo.Mi-a zis ca are cam 120m adancime.Nu am mai vazut asa ceva.

  14. @ balbeck

    M-am lamurit si cu DNA-ul. Alti corupti care lupta impotriva „coruptilor”. Conditia primordiala: sa fie din alta tabara. Actioneaza numai la stimuli electrici transmisi prin telefon sau orice alta cale de comunicare moderna 🙂

Opinia ta

