23 comentarii la “O familie din Bucuresti a fost amenintata cu moartea timp de 2 luni iar Politia nu a luat nici o masura impotriva agresorului!!!

  1. Pingback: O familie din Bucuresti a fost amenintata cu moartea timp de 2 luni … | Lista Firmelor TopDirector.info

  2. @ Littlesensei

    De aceea se si intampla atat de multe crime in familie sau intre vecini. Pentru ca politia ramane in pasivitate! Victimele NU sunt aparate de nici o institutie a statului!

  3. Daca nu a trecut la fapte,e bine.
    O spun din proprie experienta.Si eu m-am razboit cu o familie pentru ca a chemat politia.Sparsesem un borcan in casa si a anuntat politia.16 ani m-am razboit cu familia aia.I”nculpata” a fugit din tara,ca sa scape de mine.Am terorizat familia aia.Am amenintat doua persoane cu moartea.Pe una era sa o si lovesc cu masina.Reusise efectiv sa ma scoata din minti.
    Uite ca sunt liber si e liniste.A plecat nenorocita din tara.

  4. @ balbeck

    A suna politia pentru ca un vecin a spart un borcan in casa este necredibil si tu stii mai bine ca altele au fost motivele! In plus, e bine ca ai lasat acest mesaj ca sa vada si alte victime cat de tupeisti au devenit agresorii si cum sunt lasati in libertate fara sa li se aplice nici cea mai mica sanctiune. Constat ca te mandresti cu faptele tale, ba chiar plesnesti de bucurie ca victimele, ca sa scape de tine si de incompetenta politiei si a parchetului, au fost nevoite sa plece din tara!

    Asta a ajuns Romania: tara jefuitorilor, hotilor, criminalilor si banditilor la fiecare colt de strada, ba chiar si la fiecare usa! Bravos, Stat Roman!

  5. @ littlesensei

    Niciodata. Pana cand nu vor intra in structuri oameni cu adevarat profesionisti, schimbarea in bine nu se va produce! Deocamdata, aparatul de stat este format in majoritate covarsitoare doar din scursorile societatii imbogatite din furturi, pilele acestor scursori si cei cu relatii in marile partide politice! Pe langa masa asta majoritara de jeguri umane mai straluceste ici-colo cate un diamant (un functionar competent si profesionist) dar acesta este inghitit de porci si nu e lasat niciodata sa scoata capul din mocirla!

  6. Revenind la subiect,cred ca adevarul e pe la mijloc.A iesit dupa ei cu furca?De ce nu i-a intepat?Inseamna ca vroia doar sa ii sperie.Nici familia aia nu sta locului.

  7. Nu aveti dreptate……justitia isi face datoria:)))))))))))
    In cazul lui Vantu nu si-a facut-o?A fost tot amenintare. 😆
    Cred ca niciun avocat nu putea sa il salveze…..cineva a dorit ca el sa ajunga acolo.Cineva care manevreaza magistratii…..

  8. Dar domnia voastra nu este sarpe?Sarpele nu musca?De ce e lasat in libertate? 😆
    PS: Am si eu subiecte interesante la mine pe blog.Mi-am scris toate ispravile,toate infractiunile prescrise si neprescrise…..dar politia nu ma cunoscte. Lolik

  9. M-am lasat mituit de ARD.Culmea,eu sunt invitat de usl la masa,dar e data de ARD.Usl sustine candidatul de la ard,pentru ca al lor a omorat doi oameni cu masina si are buzunarele pline de droguri.
    Am mancat felul1,2,3,am baut tuica 4 pahare,vin 6-7 pahare si m-am urcat la volan.Un betiv a cazut de pe scaun.

  10. @ balbeck

    ti se pare cumva ca eu glumesc pe aici sau ca-mi arde de mistouri cand se afla in pericol vietile, drepturile si libertatile oamenilor?

    sa stii ca nu-mi vine sa rad cand vad ce prostituata a ajuns „justitia”. ba din contra. si mai observ ca din ce in ce mai multi romani renunta la actiuni prin care ar putea sa-si redobandeasca dreptatea prin mijlocirea institutiilor statului. statul, entitate abstracta fiind, a ajuns si prin institutiile sale sa se „abstractizeze”, adica sa nu le mai simti nicaieri autoritatea si dreptatea decat atunci cand intinde mana la spaga, cerseala publica, impozite sau taxe.

    ti-am facut o vizita pe blogul tau. am vazut ca te revolti de una, de alta, dar esti atat de schimbator in idei. eu sunt constanta in ale mele si dupa cum decurg evenimentele… se pare ca am ramas printre ultimii care mai scoate sunete serioase. a vorbi in bascalie despre probleme ce tin de viata, drepturile si libertatile oamenilor mi se pare grotesc. am ramas – inca – umana!

    daca tot de inghesuie gandul sa pleci din tara, de ce n-o faci? oricum aici nu mai poate avea nimeni speranta in mai bine ci doar in mai rau! si raul asta se va lati in asemenea hal incat nici stranepotii nostri nu vor sti ce inseamna „mai bine” la fel cum stamosii nostri nu l-au vazut si au sperat (la randul lor) asa de sute si sute de ani!!!!

    Pont: renunta macar la ideea de a emigra in USA. si acolo e nasol, dar raul mare e pe vine!

  11. Eu tin foarte mult la oameni.Sunt un om corect.Daca cineva a gresit,pot sa inteleg,dar daca imi face rau,ii fac si eu rau.
    Nu sunt sucit.In mare parte scriu despre abuzurile din justitie.Se fac arestari de 3 lei,pentru orice fleac.
    De plecat am plecat de foarte multe ori….dar mereu m-am intors.Am zburat cu cele mai tari avioane.Acele avioane nu pot sa aterizeze in Romania….inca.
    Lucrez intr-un domeniu care are grija de oameni.De fapt unul din domeniile mele e asta.Justitia este opusul.O urasc.E criminala.
    PS: Articolul 148 de ce mai este in codul penal,daca nu se tine cont de el?Vad ca e interpretat in n moduri.

  12. Am o frustrare….Gypsy Gypsanul,cel care i-a dat un pumn baschetabalistului american este arestat preventiv Si condamnat de prima instanta la 5 ani.Ponta a trimis scrisori chiar si la csm,ca e nemultumit,sentinta e prea mica.
    4 securisti au omorat un om in bataie….sute de pumni si picioare si sunt judecati in libertate.
    E normal asa?Doar pentru ca e tigan?De ce discriminarea asta.Ponta nu mai trimite scrisori si acum?Cum sa fie judecati in libertate?

  13. Si Gypsy a dat un pumn mortal.De fapt ala s-a dezechilibrat,a cazut si s-a lovit la cap.Gypsy a plecat linistit acasa.A fost ridicat de mascati.
    Mi se pare mult mai grav ce au dacut securistii.Au batut 3 insi si unul din ei a murit.

  14. @ balbeck

    Cand vorbim despre justitia din Romania te mai surprinde ceva?
    Are ea vreo legatura cu justitia si cu dreptul?
    Mai bine ne-am face o limonada ca sa ne treaca greata.

  15. Pingback: Diabetul a ajuns cauza care inaltura raspunderea penala, conform NUP dispus de procurorul Violeta Nae de la Parchetul de pe langa Judecatoria Sectorului 2, Bucuresti!!!! « No Justice

  16. Pingback: Diabetul a ajuns cauza care inaltura raspunderea penala, conform NUP dispus de procurorul Violeta Nae de la Parchetul de pe langa Judecatoria Sectorului 2, Bucuresti!!!! | No Justice

Opinia ta

