3 comentarii la “Dan Diaconescu a demonstrat practic cat de incompetenti sunt guvernantii!

  1. @ Carmen

    Asta e opinia mea sincera, obiectiva si neimplicata politic. Ceilalti, care gandesc diferit, au alte motive si … NU POT FI OBIECTIVI!

    Niciodata nu mi-e rusine de opinia mea sanatoasa, de aceea mi-o exprim fara rezerve chiar si atunci cand o lume intreaga ar fi ostila! Stiu ca rationamentul meu nu m-a inselat niciodata!

  2. Cred ca a trecut mai bine de 4 ani de cand a fost show-ul cu Elodia si toate cele, cu toate astea eu de atunci ii tot spuneam Senzationescu, vad ca acum i se potrivesti chiar mai bine, a stiu sa se afirme nu alta, chiar daca este el cum este eu zic totusi ca-i baiat destept, pentru asta are apreicerea mea, pentru celalte lucruri nu o are, insa macar are o parte din aprecierea mea!

Opinia ta

