7 comentarii la “Totul a ajuns sa fie de vinzare…

  1. Carmen

    In Romania actuala, a fi cinstit inseamna a fi handicapat, looser sau orice altceva. Valorile morale au devenit obstacole, ceea ce primeaza este imoralitatea de orice tip.

  2. Daca nu vinzi ceva din tine, daca nu sacrafici ceva practic nu poti decat sa bucuri decat de resturi, viata in sine este un joc al schimburilor.

    Imi place fundalul blogului insa ar trebui putin lucrat la css pagini,nu imi place ca se repeta imaginea, ai putea-o mari ,doar e o imagine superba.

  3. @ Lorena

    Eu gandesc cu totul altfel, tocmai de aceea NU MA VAND PE MINE! Viata e prea scurta ca s-o traiesc urat sau acoperita de compromisuri.

    Imaginea de fundal poarta in sine un mesaj. Am marit-o suficient, dar tot nu e fit to page. De schimbat n-o schimb pentru ca aici ii este locul. Pana intr-o zi cand voi gasi alta care s-o substituie 🙂

  4. Nu e neaparat vorba de a te vinde ,conteaza mult cum vezi balanta dintre a te sacrifica si a vinde.

    Cred ca a vrut sa zica ca imaginea nu trebuie schimbata ci doar sa faci tot posibilul sa nu se mai repete , sa fie afisata o singura data.
    P.s mi se pare mie sau schimbi melodia de fundal din cand in cand?

  5. @ Ionel

    E vorba de a te vinde ca persoana: pui un pret pe tine pentru un serviciu sau altii iti ofera un pret. Vanzare sub orice forma.
    Sacrificiul e una, compromisul contra unei sume sau in schimbul unor avantaje materiale e alta – adica vanzare!

    Da, o schimb din cand in cand.

  6. Eu te pot contrazice, sunt multe lucruri ce nu pot fi cumparat si asta nu datorta faptului ca sunt prea scumpe, spre exemplu nu poti cumpara oameni pe care ii vreau eu oricat mi-as dori deci…
    Uite ca nu totul ca pot cumpara alti oameni asta este altceva.

Opinia ta

