4 comentarii la “Pleava, gunoaiele si istoria

  1. azi , am facut ceea ce trebuia facut de mult.am scris la cedo. am trimis o scrisoare cu detalii si probe zguduitoare despre un dosar si fabricarea altuia. astept cu nerabdare sa primesc raspunsul de la cedo, dar pana atunci vor incepe sa se invarta mecanismele. poate pentru unii sau pentru altii

  2. ce pot spune despre gunoaie decat ca exista.pleava, a fost ,este si poate ca nu o sa m-ai fie.istoria
    ne-a invatat poate ce nu am vrut sau ce au vrut altii, dar sa nu uitam un singur lucru:istorie fara pleava si gunoi uman nu exista, deci raul face parte din viata de zi cu zi.

  3. @ elena

    Da, istoria (in general) se naste din lupta dintre gunoaie si eroi… doar ca la noi lipsesc eroii si tot se scrie istorie…

    Bafta la CEDO. Eu nu mai cred nici in aceasta institutie cu toate ca erorile ei sunt putine.

Opinia ta

