5 comentarii la “Pentru toate exista un timp…

  1. DA ! Asa este ! Eu am invatat, ca atunci cand Dumnezeu imi da concediul de odihna, sa-l pretuiesc, fiece secunda; ulterior tot EL imi va da de ” munca ” de n-o sa-mi vad capul ” !!! Adevar absolut, tot cuvantul Eclesiastul-ui 3:1-8 ! Multumesc, prieten drag – ” No Justice ” or’ ” snake ” – de trei ani !

  2. Prea târziu am aflat că sunt cenzurat!
    Rămâi sănătos în mijlocul celor care se cred aleşii dumnezeului lor să conducă lumea.
    Ştiu! Jidanilor nu le place critica.
    Lipsa acestei plăceri de a judeca şi a celei de a te lăsa judecat (criticat) vă va duce la pieire. Numai proştii se cred popor superior!

  3. @ Traian Ioan

    Te-ai repezit sa ataci fara a avea alte ipoteze posibile.
    Afla ca oamenii se mai duc prin concedii, mai au probleme, nu stau toata ziua pe net sa raspunda la comentarii.
    Vad ca m-ai si catalogat drept „jidan”. De unde ai tras tu concluzia asta mi-e imposibil sa inteleg. Dar… cum prostii se cred superiori dupa cum bine ai spus si tu, m-am luminat dintr-o data si te-am etichetat exact asa. No offense!

Opinia ta

