Un comentariu la “Sfat pentru romani: DEBRANSATI-VA DE LA RADET si instalati-va centrale de bloc!

  1. Va recomand o firma serioasa pentru elaborarea Proiectului de debransare.Ea se numeste D&V CONSULTING si are telefonul 0740588777. AU venit acasa la data si ora stabilita, au facut expertiza tehnica cu mare profesionalism, am semnat contractul, iar proiectul a fost gata inainte de data stabilita.Nu am avut nici o problema la RADET( am aflat ca la alte firme se mai returneaza proiectele) si am primit repede Referatul tehnic.Pretul a fost rezonabil(cu factura) si am fost foarte multumita. Va urez succes!

    Citeste mai mult: http://www.avocatura.com/forum/debransare-radet-t16389.html#ixzz1xfIgFbHK

Opinia ta

