80 comentarii la “Am primit o scrisorica de amenintare de la GDF SUEZ Energy prin care ma obliga sa platesc o firma privata de verificare a instalatiei, in caz contrar imi sisteaza furnizarea gazelor naturale, chiar daca sunt cu plata la zi!!!!

  1. GDF Suez Energy România a fost obligată să afişeze în mod vizibil lista firmelor care sunt autorizate să efectueze verificarea instalaţiilor de gaz, operaţiune pentru care compania trimisese doar propria ofertă, o dată cu ameninţarea sistării furnizării.

    De menţionat că la două zile de la declanşarea scandalului în presă, „scrisorica” a fost modificată. (N.r. – in scrisorica mea nu apare nici o lista!!!)

    Inspectorii de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Braşov au sancţionat compania pentru practici comerciale incorecte, întrucât în cuprinsul aceleiaşi scrisori de somaţie se menţiona oferta Asigaz, a GDF Suez, pentru această operaţiune. Amenda aplicată a fost maximă, de 30.000 de lei. Comisarii de la Protecţia Consumatorilor s-au autosesizat în urma articolelor din presa locală braşoveană, care au fost simultane sau au generat în această săptămână zeci de reclamaţii telefonice la CJPC. Zece braşoveni au fost atât de revoltaţi încât au depus şi sesizări scrise la Protecţia Consumatorului. Consumatorii casnici au reclamat modalitatea prin care GDF Suez Energy România i-a notificat asupra obligativităţii de a face verificarea instalaţiei de gaz, ameninţându-i mai întâi cu sistarea furnizării şi apoi făcându-le o ofertă de efectuare a procedurii, cu tarife foarte mari. Inspectorii de la CJPC Braşov, în frunte cu directorul coordonator Ionuţ Spătaru, au descins joi la sediul sucursalei braşovene a GDF Suez, unde au găsit 30-40 de persoane care stăteau la coadă, cu scrisorile de somaţie în mână, pentru a se lămuri ori chiar pentru a încheia contracte de verificare a instalaţiei. „După ce îl ameninţ, îl somez chiar să facă verificarea până la o anumită dată, eu furnizor, fac mai jos o ofertă de verificare/revizie a instalaţiilor de gaz la preţuri mai mari. Cred că aici este vorba şi de o concurenţă neloială şi ar trebui să se sesizeze Oficiul Concurenţei, fiindcă GDF Suez are baza de date cu toţi clienţii cărora le furnizează gaz şi îi este foarte uşor să le facă oferta de verificare/revizie”, a punctat Spătaru. Şeful CJPC spune că reprezentanţii GDF i-au arătat alt model de scrisoare din care dispăruse oferta Asigaz, fiind înlocuită cu „puteţi opta pentru orice firmă autorizată de ANRE”, lucru pe care Spătaru îl consideră insuficient.
    „Nu le spun oamenilor ce este ANRE, unde poate fi găsită, o adresă, absolut nimic. I-am întrebat pe cei care stăteau la coadă, nici unul nu ştia! Nici unul nu văzuse vreo listă de firme la care poate apela, ei înţeleseseră din scrisoare că trebuie să se prezinte la GDF Suez, de aceea şi erau acolo, ca să plătească şi să încheie contract.

    Le-am cerut celor de la GDF Suez să-mi arate lista cu firmele, o aveau ascunsă sub documentele de pe birouri, unde nu ajungea s-o vadă nici un consumator”. În răspunsul oficial trimsi şi cotidianului nostru, oficialii companiei susţin că „din aprilie 2009, GDF SUEZ Energy România a informat în mod constant clienţii săi cu privire la obligativitatea lor legală de a realiza verificarea/revizia, menţionând posibilitatea alegerii libere a furnizorului de servicii de verificare şi/sau revizie a instalaţiei de gaze naturale, (N.r. minciuna sfruntata!!! aceasta a fost prima scrisorica primita de mine!!) autorizat de către ANRE, pentru a-i asigura că beneficiază de confort în condiţii de siguranţă. GDF SUEZ Energy România îşi informează clienţii privind lista firmelor autorizate ANRE prin intermediul site-ului http://www.gdfsuez-energy.ro şi în centrele de primire clienţi”.

    Cum o face în centre, s-a putut vedea la Braşov, în ceea ce priveşte site-ul, nici urmă de „concurenţi”. De aceea, furnizorul de gaz a fost obligat să afişeze, în termen de trei zile lucrătoare, adică până luni, în mod vizibil lista firmelor din Braşov care sunt autorizate să efectueze verificarea instalaţiilor. (N.r. In Bucuresti nu se sesizeaza Consiliul Concurentei?)

    3 = 2 = 1
    Dacă abonaţii nu pot plăti într-o singură tranşă prestaţia evaluată la 70,21 lei, pot să achite câte 3,57 lei, lunar, timp de doi ani, adică 85,68 le, pentru udarea racordurilor cu apă şi săpun. Clienţilor li se oferă şi o a treia posibilitate: 29,75 lei, în prima factură, şi câte 5,95 lei în următoarele 22 de luni, caz în care nu se va face o singură verificare în următorii doi ani, ci două verificări. Adică, 160,65 lei în total!!! Cea de-a patra variantă de plată echivalează cu plata a 12,57 lei lunar, pentru următorii doi ani, tariful incluzând şi o asigurare a bunurilor electrice, electrocasnice şi a mobilierului din casă. Cinică ofertă! 306 lei, ca să vă verificăm instalaţia de gaz şi ca să vă despăgubim bunurile (care de obicei se evaluează anterior, nu se asigură aşa, la comun), în cazul în care, totuşi, vă sare casa în aer! Variantele de plată sunt calculate pentru verificarea a trei focare la fiecare abonat. Dacă aveţi în locuinţă mai multe guri de foc în casă, veţi fi obligat să plătiţi alţi 26 de lei plus TVA, ca supliment. În schimb, dacă aveţi în locuinţă unul sau două focare, nu vi se face nici un discount. Adică 3=2=1.

    „Asigaz” nu e firmă, e… ofertă
    Directorul CJPC s-a arătat scandalizat şi de faptul că, în conformitate, cu normativele… tehnice, verificarea se face tot empiric, dar la o sumă şi de trei ori mai mare decât până acum. „Taxa de verificare e enormă, dacă ne gândim că verificarea se face cu spumă de apă şi săpun întinsă cu un pămătuf!” Pentru a nu fi acuzaţi că e doar o simplă speculaţie faptul că „Asigaz” este firma membră a GDF am cerut din nou lămuriri, de data aceasta privind natura relaţiei dintre compania de gaz şi verificatoarea instalaţiilor, iar răspunsul a fost sec şi aiuritor: „Menţionăm că Asigaz nu este o societate, ci oferta pentru verificări şi revizii a GDF SUEZ Energy România. Aşa cum se precizează în poziţia oficială, numărul consilierilor a fost suplimentat în centrele de primire clienţi pentru a răspunde solicitărilor lor”. Păi cum? Tot cu oferta „Asigaz”, evident, cel puţin până luni.

    ANRE face promo pentru GDF
    Revenind la „ampla” şi „generoasa” informare făcută de GDF Suez privind opţiunile pe care le are clientul consumator captiv, relevant este ceea ce a descoperit directorul CJPC Braşov: „Am încercat să aflu lista de pe site-ul ANRE ce firme sunt autorizate să facă revizia instalaţilor şi ce să vezi, am fost redirecţionat tot către GDF Suez, nu era nici o altă firmă acolo, apoi m-am interesat în stânga şi în dreapta şi am găsit în Braşov şase firme care sunt autorizate să faca operaţiunea de verificare a instalaţiilor de gaz şi am constatat că practică tarife şi la jumătate faţă de oferta furnizorului”. Am constatat şi noi acelaşi lucru, dar deocamdată nu avem o explicaţie de la oficialii ANRE pentru această favorizare a unui furnizor a cărui activitate o reglementează.

    Sursa: Mytex

  2. Snake!
    Bravo tie ca nu te lasi umilita de nemernicii din energie si complicii lor! Ghinionul baietilor ca te-au nimerit pe tine pe traseu. Si eu am „meciuri” de genul acesta pe care incep sa le castig dar am ajuns sa fiu considerat un ciudat de multa lume chiar daca in sinea lor imi dau dreptate.
    Covarsitoarea majoritate ar fi platit sinecura numita „verificare” fara sa cracneasca conform unui proverb nenorocit (pe langa altele aidoma) „Nu te poti p… contra vantului”

  3. @ Ghita

    m-am lamurit. in urma cu vreo 2-3 ani am avut niste meciuri cu ei. motivul? „verificatorii” lor imi cereau doar spaga si nu-mi verificau nimic. dupa ce m-am revoltat si am refuzat sa le platesc „verificarea” neverificata, m-au lasat in pace insa n-au pierdut prilejul de a ma ameninta acum!!!! mai nou, aflu ca nemernicii si-au trimis oamenii in teren pentru „verificari” incalcand tocmai Ordinul ANRE, totodata practicand si concurenta neloiala fata de celelalte firme acreditate cat si inselaciunea propriilor clienti!!! oamenii habar n-au de existenta unui asemenea ordin emis de catre ANRE si nici nu cunosc aspectul privind posibilitatea de a alege intre serviciile oferite de GDF si alte firme acreditate de ANRE!!! asa ca, umilii clienti captivi, platesc in continuare tot GDF-ului acest blestemat serviciu cu zeci de lei/foc – atat costa o spuma de sapun!!!! ca altceva nu-ti face. daca iti rasufla vreo teava pe undeva, iti recomanda o alta firma, tot de-a lor ca sa-ti remedieze problema! adica ne scarpinam pe sira spinarii cu ambele maini si cu picioarele! am aflat si DE CE N-AU VENIT CEI DE LA GDF IN „VERIFICARI”: cica sunt tare in gura si nu vor sa le mai fac probleme! sic! deci sunt constienti ca incalca propriile reglementari interne si nu vor sa se auda pe unde nu trebe!!! drept sa-ti spun, m-am bucurat cand am auzit asta. am studiat ordinul si regulamentul lor: aveau OBLIGATIA sa ma anunte in scris despre modificarile interne, dar nu s-au sinchisit! au stiut doar sa AMENINTE nu-i bai. oricum n-ai cui sa te adresezi pt ca sunt toti o gasca de talhari si fac hora unirii la furaciuni. am contactat totusi o firma acreditata, prestatoare de acelasi serviciu – verificare cu spuma de sapun dar… mai ieftin decat GDF-ul!

  4. o tara de spagari nimeni nu face nimic pentru noi aceiasi scrisoare si acelasi robot si la mine nu am sa fac nimic normal si o sa-i d-au si in judecata

  5. @ ana

    iti doresc bafta :)) puteam sa fac si eu acelasi lucru daca credeam in justitie. dar NU cred! adevarul juridic tine de hazard. nu-mi permit sa-mi pierd timp si ani din viata in asteptarea unei solutionari nepredictibile, constienta fiind ca legislatia este de partea mea!!!!

    suplimentar te anunt ca termenele la TB sunt de peste 6 luni, cel mai lung fiind de … peste 560 zile! asa ca, iti recomand sa te incarci cu rabdare!!!

  6. Tot cu cei de la GDF avem si noi probleme, si mari, in sensul ca, de curand am achizitionat un apartament . Vechiul proprietar a plecat in Canda si a facut cerere de sistare a gazelor. Toul corect, pana cand am intrat noi in discutie, adica dupa ce am cumparat apartamentul de la el.Cand am fost sa facem scimbul de partida, de pe numele lui pe numele nostru…..surpriza, domnul nu mai figura in baza lor de date. Explicatia a venit fff simplu: cand s-a facut mutarea de la DISTRIGAZ la GDF SUEZ, nu s-au preluat decat clientii activi, deci…domnul respectiv NU. Am intrebat ce este de facut, pentru ca omul avea centrala in apartament, avea proiectul original semnat, stampilat, avizat, iar noi trebuia sa ne mutam si nu aveam gaze. Am fost plimbati de la un chiseu la altul, din TG-JIU in CRAIOVA, ca nu se gaseste arhiva, ca nu exista proiect, etc. Cei de la Craiova ne-au trimis raspuns ca nu sunt ei in masura sa ne rezolve problema si ca tot la TG-JIU trebuie sa rezolvam.
    Deja m-am enervat peste masura, drept pentru care si eu ii voi actiona in judecata. Este tara in care traim , unde toti nu vor decat spaga.

  7. @ Miki

    se pare ca voi fi si eu nevoita sa deschid proces, dar voi dezvolta subiectul mai tarziu. da, toti asteapta spagi si nimeni nu-si face treaba pt care e platit. voi comenta pe larg modul in care ANRE modifica legislatia astfel incat daca azi clientul captiv are o instalatie de gaz perfect legala, maine – conform modificarilor ordinelor date de ANRE – devine ilegala!!! asta se intampla in Romania, tara in care fiecare face ce vrea daca are pozitie sociala si bani.

    situatia ta se putea rezolva absolut simplu prin formularea unei noi cereri de conectare. dar, ce-au gandit oamenii? daca ati avut bani sa va cumparati un apartament, poate le strecurati si lor cateva mii de lei ca deh! aveti de unde! ce lege? ce prevederi? ce drepturi? un angajat al lor ajunsese sa pretinda ca toti cei care si-au montat termopane sa fie deconectati de la reteaua de gaze deoarece nu au si niste gauri mari in pereti facute special pt … aerisire! si asta nu e singura nerusinare!!! tot pt spaga erau pretentiile! daca le citesti legislatia, vei constata cu tristete ca in calitate de client captiv contractor nu ai nici un drept ci doar obligatia de a le plati facturile – nici alea verificabile pe suma deoarece au introdus o formula matematica ce nu poate fi calculata simplu de client doar citindu-si cubajul de consum!!! suntem furati cu ambele maini de toate serviciile de utilitati! asta inseamna contract in viziunea GDF & ANRE!!!

  8. buna sunt in situatia ta si de acord cu tine acelasi lucru patesc si eu.te rog poti sa imi dai firma cu care ai rezolvat tu problema.Multumesc.

  9. @ radu

    dupa cum ai observat, gasisem firme care se ocupa cu verificari, numai ca una era pe net si alta era la fata locului. in principiu, iti spun ca aceste firmulite apartin tot celor de la Distrigaz altfel nu-mi explic (fiind ilogic) de ce patronii incearca prin diverse tertipuri sa te indrume … tot spre firma Distrigaz? Este inadmisibil ca un patron al unei astfel de firmulite, aflata in totala concurenta cu o firma uriasa, sa sugereze clientului rezolvarea problemei la firma mamut! De aceea spun ca atitudinea patronilor mi-a creionat negru pe alb cauza nasterii acestor mici capuse: doar pentru a simula concurenta pe piata – teoretic – caci practic este inexistenta!!!! lucratura romaneasca!!!

  10. Buna ziua , am rezolvat problema cu o firma mica (capusa) ce supravietuieste din ce scapa marilor gusati. Spun asta datorita faptului ca la o zi dupa ce au facut verificarea cei mici au aparut in fata portii gusatii care erau foarte indignati ca am facut verificarea cu altcineva nu cu ei punind intrebari de genul cu se cheama firma ,citi bani am dat, vai noi va luam mai putin si in rate,in final am primit un nr, de telefon 0763 657 850 , D-ul Grigore I.. i-am multumit domnului ce purta o legitimatie distrigaz si pe viitor sa mai angajeze pe cineva care sa rasunda clientilor si sa ne lase cu robotii care iti tin companie nervilor si 30 minute poate mai mult dar eu atit am rezistat, la maill nu am primit nici acum rasuns dar mai astept ca peste 2 ani trebuie sa fac din nou verificarea si poate reusesc sa intru totusi in contact cu GDF- suez , daca nu isi schimba iar stapinul si narvul.Desre concurenta in Romania nu putem nici macar sa ne gindim, totul se face „in house” nimeni nu are voie sa faca acelasi lucru poate mai bine si mai ieftin ca va intra in labirintul piedicilor din care cei mai multi ies invinsi si cu o ultima speranta au gindul de a pleca din tara, si eu am avut acest gind dar de ce sa ii las sa se lafaie porcii in tara mea ,casa mea ,patul meu si eu sa iau drumul strainatatii.Va rog pe toti ce patiti ca mine sau vi se intipla o nedreptate nu ii lasati scrieti dati maill ziarelor televiziunilor scrieti pe forumuri faceti public un act de nedreptate altfel vom fi jupuiti de vii.

  11. in brasov dur de tot mama mea a efectuat verificarea asa zisa au gasit o mica pierdere ,dar surpriza nu e ca sau pus sa stranga un pic teava au zis ca in acesti bani adica in un milion jumate in vechi bani ea avand doua ceasuri intra doar verificarea ,deci morala celor de la gaz trebuie sa platititi echipa de la gaz aparte pt a rezolva problema.eu zic asa domnule director de la GAZ DIN BRASOV CE DRACU FUMEZI ORIUNDE IN LUME ASTA IN AFARA UN CONTRACT DE LA GAZ SE FACE ASA ,EU PLATESC CE CONSUM SI NIMIC ALTCEVA FIRMA CARE IMI LIVREAZA GAZUL RASPUNDE DE TEAVA PINA IN CEAS ,IAR DUPA CEAS E TREABA CELUI CARE IL CONSUMA ASA CA DIRECTORUL DE LA GAZ DIN BRASOV E SUPER DROGAT ,DAR AI PROMIT CA TREABA ASTA CEL PUTIN CU MINE NU VA RAMANE ASA.

  12. Romani nu trebuie sa punem botul la toate potlogariile acestor HOTI. –Furnizorul de gaze ARE OBBLIGATIA SA VERIFICE INSTALATIA. ..!!! fara nici un fel de plata. Pretul e si asa destul de piperat pentru SERVICIILE acestora… FITI SOLIDARI.!!!.

  13. @ zamfir

    ceea ce afirmi tu e logic dar … nu legal. intre timp si-au schimbat legislatia si astfel verificarea a devenit un extra-serviciu ce impune o extra-plata!!!! orice serviciu de distributie energie, gaz, internet, tv cablu iti asigura verificarea gratuita a instalatiilor si repararea acestora in caz de defectiune contra unei sume acceptabile. In speta, Distrigazului nu-i incumba verificarea. Si-au externalizat serviciul ca deh! sunt niste baieti destepti printre ei care si-au facut si firme de verificari gaze, de ce sa nu castige comod un banut? E o crima ce se intampla. Cu toate „verificarile” lor, firmele de gaze au pe constiinta zeci de victime (unele au murit, altele au ramas handicapate) datorita exploziilor generate de starea proasta a tevilor lor de gaze si nu a celor aflate in apartamentele clientilor deserviti!!! Familiile au ramas cu mortii si durerea iar Distrigazul n-a raspuns niciodata!

    ROMANIA, O TARA ANORMALA IN CARE ORICE ESTE POSIBIL PENTRU CA LIPSESTE CU DESAVARSIRE STATUL DE DREPT!!!! TOTUL E HAOS, HOTIE SI CORUPTIE.

  14. Fratilor aveti niste comentarii interesante dar nu e chiar asa daca luati si cititi legea gazelor NT-PEE-2008 si Ordinu ANRE nr 5/2009 veti constata ca au dreptate dar marea companie GDF-SUEZ ENERGY nu se supune noilor reglementari in domeniu gazelor si tot ei detin monopolu asupra consumatorilor Va dau un exemp: Daca instalatia de utilizare care dupa cum spun ei apartine noua consumatorilor si sintem obligati sa o verificam si sa o revizuim conform normelor pe banii nostri cu toate ca prin aceasta instalatie curge gazul lor pe care il platim {ca e de export in unele zone de atita export ajunge cu apa si praf},daca instalatia este deconectata in sistem mai mult de 6 luni atunci tu ca proprietar trebuie sa efectuez o revizie a acesteia care in unele cazuri ajunge la 73 lei atunci dinstinsi domni de la gdf-suez percep o taxa de 155lei motiv ca trbuie sa asiste ei la proba de presiune pe care o face ATENTIE o firma agreata de anre deci nu ei. CONCLUZIA pENTRU CE PERCEP EI ACEASTA TAXA DE 155 LEI CA VIN PRACTIC SA ASISTE LA CE FACE FIRMA PE CARE TOT TU O PLATESTI Atentie fratilor cu cine faceti verificarile reviziile intrebati ce preturi au pe cit e contractu ce presteaza de banii incasati, daca fac remedieri in instalatie cit va costa pentru ca da sunt deacord sa fiu in siguranta si sa dorm linistit da nu sa ma jupoaie unii si alti care nu stiu pe ce iau banii

  15. Nu va lasati dusi de amenintarile lor ca nu au ce va face nu au nici o lege care sa dispuna sistarea furnizarii gazelor dar trebuie sa intelegem ca trebiue verificate aceste instalatii de gaz care practic ne apartin dar nu neaparat cu firma lor care are preturile cele mai mariOFERTA ASIGAZ dar mare atentie cu cine efectuati aceste verificri sa nu luati teapa ca in ROMANIA este posibil orice .

  16. sunt de acord cu toate coentariile ce s-au facut,ba chiar as avea multe de complectat despre ingeniozitatea romanului de a fura cand ajunge in pozitii din acesteasi as dori sa trazmit toata stima pentru doamna care a declansat subiectul. As dori totusi sa le pun o intrebare celor de la GDF-SUEZ.ENERGY. D ACA EU ,FIIND DE MESERIE, i-mi fac singur verificarea ,cu toata raspunderea,nu cu spuma de sapun,si dau o declaratie pe propie raspundere ca am executat singur verificarea, mi-o iau in consideratie ?

  17. In Romania statul nu-si protejaza cetatenii sub nici o forma si ne lasa la cheremul smecherilor sa ne ameninte pe banii nostri.Se uita de toti ca intrun stat democratic poporul conduce ,dar la noi puterea a fost acaparata de cei cu putere de decizie si nu mai tin cont de popor si de dorintele lor.Mai bine ,ori plecam ,ori luam taurul de coarne. Imi cere pentru o revizie la instalatia de gaz 242lei echivalentul a o treime din pensie acum in prag de iarna. Dar ce pot face de banii astia?Fac o alta instalatie si asta este costul materialelor? Este strigator la cer . Eu sunt mai in varsta dar tinerii ce fac ,cum rabda atata marsavie ,eu m-am saturat.

  18. He! he! am primit si eu amenintarea prin posta. Am studiat ordinul, dar eu nu am gasit unde se specifica intreruperea furnizarii de gaz. Cel putin in ordinul ANRE nu se specifica acest lucru. upa parerea mea este un abuz, ce enel ma obliga sa verific cablurile (incendiu poate avea loc si de la scurt-circuit). Revizia parca ar parea obligatorie, in special pentru cei cu centrala, sobe etc., dar nu verificarea.
    Intrucat nu detin decat un foc, respectiv aragaz, eu nu o sa fac nici o verificare. La 10 ani o sa fac revizia si atat.
    Sa vedem imi intrerupe furnizarea? Daca da Reziliz contractul si la revedere. Imi iau o plita electrica.

  19. @ Marius

    Nu in ordinul ANRE este prevazuta sistarea gazului ci in notificarea transmisa de catre Distrigaz! E bine ca tu ai varianta de a trece pe electrica, eu nu. La mine toata casa se incalzeste cu gaze, deci sunt consumator complet captiv!!! Abuz e oricum. Orice societate prestatoare de servicii este obligata sa-ti asigure si verificarile, reparatiile (contra cost unde e cazul) altfel de ce-am mai plati abonamentele? Dar in Romania se raresc fraierii care respecta legea si se inmultesc cei care o incalca, mai ales ca se creaza cadru legal pentru jecmanirea clientilor captivi, ca doar prin avantaje si legislatie servita s-au ridicat baietii destepti, nu?

  20. 1. Notificarea nu tine loc de lege, ei specifica in notificare ca sisteaza furnizarea conform ordinului ANRE, ceea ce este fals. Numai sa indrazneasca.
    2. Din experienta anilor trecuti, adica nu este prima oara cand primesc aceasta notificare, va spun ca nu o sa opreasca furnizarea cu gaze. (primesc notificari inca din 2008, chiar au venit la usa, miseleste, sa zica ca trebuie efectuata verificarea, a dat sa se inteleaga ca gratis, trebuie doar semnata o hartie… ).
    3. Nu o sa opreasca furnizarea dintr-un singur motiv: revizia costa aproximativ 200 lei pe an parca, de la un consumator cu centrala si o vila incaseaza pe luna de iarna aproximativ 600 lei. Deci cum este mai rentabil?
    4. Aceasta campanie este sa mai ciuguleasca ceva de la noi, adica cine pune botul.
    Eu raman la parerea mea ca obligatoriu ar trebui sa fie revizia tehnica (ca la masini) nu verificarea, mai ales ca detectorul de gaz este obligatoriu pentru cei cu centrale termice.

  21. @ Marius

    Cred ca nu ne intelegem separat. Normal ca notificarea NU tine loc de lege. Pana acum nu mi-a oprit nimeni gazele!!! Sunt de acord ca s-ar impune revizia tehnica si nu verificarea cu spuma si balonase de sapun!

  22. -TOATE FIRMELE DE GAZE AUTORIZATE ANRE -POT FACE VERIFICARI DE IUGN-instalati de utilizare gaze naturale-DAR NUMAI CA ; putin sant cei autorizati ca instalatori anre sau care au habar de verificari si revizi de instalati–firmele au unul sau doi autorizati anre ca instalatori restul lucreaza precum lautari dupa ureche –si mai ales ca; firmele depun sau nu depun actele de verificari de instalati la sediul distrigaz –mare –-ATENTIE– la preturile aplicate de firme …Pentru sistarea de gaze naturale se face pentru neplata si an-curand la refuzul neefectuari verificarii sau revizia instalatiei–

  23. Am si eu o intrebare pentru conectarea la gaz, nu pentru verificare.
    Exista vreo norma noua pentru apartamente (in care se instaleaza centrala de apartament) care sa specifice ca ar trebui sa existe o aerisire spre exterior in partea de jos a camerei, sau nu neaparat in partea de jos…? Aerisirea ar trebui sa aiba vreo 10cm diametru. Norma aceasta, daca exista, se aplica doar in cazul in care apartamentul este prevazut cu geamuri termopan?

    Exista publicat pe internet un document cu noile normative tehnice pt gaze naturale?

    Va multumesc!

  24. Sa posteze cineva cu nr. de telefon ce i s-a intamplat fiindca a refuzat verificarea de 10 ani la gaze.
    Cred ca e o mare cacealma; incearca sa iti puna in cap vecinii ca opresc gazele la toata scara ca sa le dai drumu in apartament sa-ti dea cu apa si sapun, bataie de batjocura. Stie cineva unde se inteapa pe conducta ca sa bage aer sub presiune cum zic ei ca fac proba de presiune?

  25. liviu.p;dane nu se inteapa,doar demonteaza contorul de gaz,monteaza un dispozitivsibaga aer cu pompa ca lamasina cand umfli roata,dupa care vine-n casa si da cu sapun si apa
    a verificat monteaza contorul la loc il sigileaza si ti-a luat banii.

  26. E hotie si lipsa totala de respect fata de platnici.La scrisorica de amenintare a tovarasului Laurentiu Musat se putea atasa si o lista cu firmele agreate de el sau de ei, pentru verificari.Daca iau o firma oarecare poate nu e agreata de clanul GDF SUEZ si atunci ma ameninta din nou.Luati masuri tovarasi conducatori ai GDF SUEZ pentru a-i respecta pe platnicii d-vs.ca preturile le mariti fara sa ne amenintati

  27. aveti idee cat costa o verificare de apartament cu o centrala proprie??? sunt obligat sa ii sun sa vina sa imi verifice instalatia? pt ca in ziua cand au venit ei, eu nu eram acasa. cu stima

  28. cand veniti nu mai aduceti sapun va dau eu o franghie poate e bine sa o aveti dar mai groasa ca am vazut cum munciti dela 7 pan la 4 va tineti unul dupa altul ingineri de strada masoara cainiii sub coada.

  29. @ flavius

    si au niste salarii, de mi-e jena. baloanele de sapun echivaleaza cumva pretului de verificare ce se ridica la cateva milioane pt o locuinta? dar cine sa-i controleze cand toti fura ca niste infometati si, dupa cum observ, oricat ar avea, tot nu le ajunge! in plus, nici institutiile abilitate nu-i deranjeaza pt ca si acolo se fura la fel…

  30. Am fost debransat de la gaze in mod abuziv. In tara asta nu mai unde sa te adresezi. Eu am platit factura din decembrie. Cei de la gaze au venit la contoar nici nu au batut la use si au intrerupt gazul. In tara asta mori cu dreptatea. Este o tara imi pare rau ca spun dar de toata jena.

  31. – Dati-le un blid de mancare si-un botfor in dosu brashinarilor, asa, ca de vant in panze, s-aiba vlaga di plecare cand casca ochii pe la balcoane…si sa va mai indulcesc sufletul ii compar pe ei cu niste jivine….Animalu’ ii credinshios,omu’ ii ciudos!De-i mangai shi-i alintzi,de la primul capetzi credinta shi iubire fara marjini,di la ultimu’ iti iei ura,mushcatura shi nerecunoshtintza….”…Omul…El ii singurul lasat sub soare care-si inseala,minte,chinuie shi siluieshte seamanul…Shi pentru ce?Pentru nimic…Trista fiintza sub soare shi ceruri…Omul…

  32. Este o mare hotie,isi bat joc de consumatori este de neimaginat 70 lei pt.fiecare foc verificat cu o pensula cu sapun. Doresc lista firmelor autorizate ANRE, daca o are cineva.

  33. ALOOOOOOOOOO PINA CAND CU ACEASTA HOTIE ? CHIAR CUNTEM PROSTII SATULUI? ALOOOOOOOOOOOOOOO TARA NIMANUI!!!!!!!!!!! 70 DE LEI?PENTRU O PENSULA CU SAPUN?

  34. toti in toate sectoarele de activitate sunt pusi pe furt si distrugere cu totii am ajuns sa-i toleram sa-si bata joc de noi si o sa-i votam in continuare pentru ca nu avem vointa sa iesim cu totii in strada iesim razlet fiiecare cind are chef nu asa nu obtinem nimic si vor maslui totul in continuare asa cum vor .roami din toata lumea unitiva si iesiti in strada pentru dreptul la viata ca ni-l vor lua cu totul daca stam pasivi.

  35. Stie cineva ce inseamna „categorie consum B1????????????????va ro spuneti-mi si mie multumesc.

  36. @ elena

    atata vreme cat masa majoritara a romanilor accepta umilinta, saracia, exterminarea, izgonirea din tara, sinuciderea, crima (au ajuns parintii sa-si ucida pana si copiii) in loc sa se razvrateasca impotriva politicienilor care ne-au distrus ca natie si ne-au vandut tara cu totul, tind sa cred ca NE MERITAM SOARTA! politicienii sunt exact copia fidela a poporului din care fac parte!

  37. cea mai mare umilinta ce o poate luam un amarat care sta la cheremul smecherilor numiti de stat.
    astia ne conduc….zeiii intelectualitati romanesti.
    iar nenea Laurentiu Musat i-asi sugera sa isi ia luminari de bani astia….ca poate pe lumea cealata o sa aiba nevoie.

  38. Constance

    Si eu sunt extrem de intrigata, primind cu fiecare factura cate o amenintare de genul. Verificarea precedenta, facuta cu firma lor ,,capusa”, ptr. care am platit 200 si ceva RON, compusa din 2 PROSTI, angajati acolo nu stiu pe ce criterii, m-a lasat fara gratarul centralei( cel aplicat sub centrala), deoarece l-a fortat …mai bine ma pricepeam eu… N-am sa-i mai las sa intre in casa mea!!! Sa aibe curajul sa intrerupa furnizarea de gaz, contractul meu e incheiat cu firma de distributie, care prin abonamentul platit, e obligata sa asigure reviziea. Toate firmele ,,agreate” sunt firmele escrocilor din conducere, care nu se mai satura numai cu salariul imens pe care il au. Nu mai vorbim de concurenta neloiala, avand in vedere ca ei imi recomanda cu ce firma sa fac verificarea…Populatia e neinformata, mintita si escrocata pentru ca e saraca si nu se poate adresa justitiei ,,oarbe” din tara asta!!!!! FRONT COMUN impotriva jefuitorilor !!!!

  39. Nu au nici-un control la varificrea modului cum se intocmesc facturile si cum se calculeaza preturile,si nu ai nici cu cine sa discuti!.Acum 2-3 ani,la facturile curente,de ex.pe 3 luni,se mai facea o factura centralizatoare cu suma celor 3 facturi,si suma se dubla,fiind obligat sa platesti de doua ori acelasi consum.Situatia sa rezolvat dupa cateva luni de confrunturi la situatia financiara,cu cineva binevoitor de la Buzau(sau de buna credinta!)Acum ma confrunt cu o situatie similara ,sunt somat sa platesc o suma de 372,86,care este suma exacta a unui cumul de 3 facturi,achitate anterior!Culmea ,este ca in loc sa-si rezolve problemele,au angajat o firma de recuperare creante,care se preteaza la tot felul de mizerii si amenitari.

  40. BEBE, 05 mai 2012

    Cine are montat contor mecanic cu un asa zis CORECTOR sau contor electronic? Mie mi-au montat
    o asfel de scula care indica 1.552 mc. de gaze consumate,in plus fata de contorul mecanic,si vor sa platesc 3.300 lei peste consumul indicat de contorul mecanic.Urmeaza sa ma adresez instantei de
    judecata si caut si alte asfel de cazuri.Tel. 0727071991.Sant din Bucuresti.

  41. Taea este condusa de o mafie statala, in varful careia se afla cappo del tutti capi, cu nume de flatulenta puturoasa, ce de curand ne-a dat scuipati pentru demitearea de la referendum.Acum trebuie sa intelegem ca acest sef de mafie statala primeste si el taxa de protectie, in curand si taxa pentru nunta hodorului, deci, toate mafiile din subordinea lui isi fac de cap fara nici o ezitare, ca doar platesc din banii furati de la noi sfanta taxa de protectie.Statul nostru devenit mafiot nu mai raspunde de cetatenii lui, dupa cum a slobozit cu flatulenta seful lor mafiot.Sa nu uitam ca toti acesti mafioti isi fac de cap din cauza noastra, stam ca niste mamaligari mioritici, lasi si tradatori de neam, ca sa isi bata joc cum le vine de noi, am ajuns sclavi in propria tara si ne complacem in aceasta stuatie.O sa-si bata joc si mai rau de noi daca le permitem in continuare, totusi sper la un decembrie cu o miscare adevarata si nefurata de mafioti.

  42. Eu as propune o petitie on-line, cat mai multe semnaturi, etc sa reglementeze intr-un fel, ce inseamna harababura asta, o mie de firmulite, fara o lista de preturi standard, fiecare taxeaza cat il taie capul, te mai trezesti si cu niste nenorociti care se dau drept instalatori de la distrigaz, ca deh s-au intamplat atatea nenorociri, si eu sunt in totalitate de acord cu cei care au avut necazuri cu acesti mafioti, jos barbaria din Ro si clanurile de mafioti,

  43. Eu am platit in 2009 si 2011, deci la 2 ani verificarea instalatiai de utilizare. Am primit notificare odata cu factura lunii decembrie, ca-mi expira revizia instalatiei. Trebuie sa fac revizia verificarii????. Inteleg ca era o obligatie sa se faca revizia instalatiei o data la 10 ani, ca pe atunci nu era ,,moda” cu verificarea la 2 ani,acum se pare ca amandoua. Se face revizia verificarii ori verificarea reviziei ???

  44. Revizia nu inseamna doar apa si sapun….
    Nu cred ca vine Electrica sa va schimbe cablul in casa, RDS sa va verifice cablul TV sau APANOVA sa verifice instalatia din LOCUINTA DVS.
    Si credeti-ma apa cu sapun salveaza vieti cateodata…

  45. @ Anonimule de la firma de gaze, ai dreptate. Doar ca practic, exact apa si sapun inseamna! In plus, mai inseamna si spaga!!! 😦

    Daca se descopera vreo problema si ai nevoie de o interventie, trebuie sa soliciti alta echipa pe care o platesti suplimentar, alta spaga si tot asa. O institutie care ar fi putut sa fie OK dar care a fost pervertita in toate felurile de oamenii din interior! Este inadmisibil ca o verificare idioata cu apa si sapun sa coste atat de mult!!! Consider ca firma voastra comite o uriasa INSELACIUNE!

    Diferenta dintre GazSuez si celelalte firme pe cale le enumerati este ca a voastra face … „verificari” ridicole, care n-au nici o legatura cu ceea ce inseamna TEHNIC VERIFICARE!!! Personal am sunat la firma voastra sa anunt scurgeri de gaze puternice ce proveneau din locuinta unui vecin. Ne sufoca tot blocul. Colegii tai veniti la fata locului… N-AU SIMTIT NIMIC! De nesimtiti s-au pentru ca n-au primit spaga?

    Asa ca … gazarii vostri ne-au lasat cu pericolul la usa! Noroc ca familia cu problema avea o ruda care lucra la o firma privata de gen si s-a rezolvat imediat!!! Majoritatea dintre voi sunteti niste spagari si niste incompetenti!

    Intrebari: cati morti aveti pe constiinta? Puteti trai, puteti dormi si puteti sa va bucurati linistit de familiile voastre cand stiti ca ati bagat in pamant pe altii? La cate familii ati platit despagubiri? De cate ori v-ati recunoscut vinovatia?

    Si ca sa inchei, APA NOVA este una dintre putinele firme de utilitati care chiar isi face treaba si are o relatie f.buna cu clientul! Spun asta din proprie experienta, asa ca bravo lor! Se poate si altfel. Problema e ca la voi si la altii construiti pe acelasi calapod ca voi NU SE VREA PROFESIONALISM, EFICIENTA, RELATIE POZITIVA CU CLIENTUL CAPTIV! Tot ceea ce urmareste firma voastra este SPAGA, SALARIILE COCOSABILE, JECMANIREA SI UMILIREA CLIENTULUI!

  46. GDF SUEZ de cand a ,, preluat ” distributia de gaz incet dar sigur a redus personalul , a scumpit produsul si a redus investitiile pana la sistatrea lor la momentul actual , asta in conditiile in care retelele stradale sunt ciur iar scaparile de gaz fac victime zilnic . RUSINEEEEEEE!!!!!!!!!

  47. @ Client captiv fidel

    Asta este un alt adevar, dar cui ii pasa in tara asta? Toti vor sa fure si sa ne transforme in sclavi. Maine-poimaine vom fi dati afara din case pentru ca nu ne mai permitem sa ne platim intretinerea!

  48. salutare …si eu am primit astazi scrisoarea amenintatoare cum ca daca nu fac revizia la 10 ani imi taie gazele…(tot de la vestitul laurentiu musat),ideea e ca nu am la dispozitie decat 10 zile sa rezolv problema ,dar programarea la asa zisele firme acrediate dureaza cel putin 2 saptamani (am contactat ,noroc cu netu,…ce noroc !… 3 firme si sunt f ocupati …e curios ca daca-i intrebi de costuri raspunsul e ceva de genul …sa calculam …ce-o fi asa de greu …….)

  49. Vreau sa va spun si eu ce descoperire am facut.Cei de la gdfsuez (care nu mai stiu a vorbi romaneste) spun ca ce e aia verificarea reviziei ori revizia verificarii.Este purul adevar, acum cand printr-o ,,gaselnita”au descoperit ca pot face si oarece verificari , ca revizia la 10 ani e prea putin, si-au zis :hai s-o punem de o lege de luat niste bani de la bietii consumatori ori inca un strat de piele ca le-a ramas cam multa. Ma astept sa mai faca o alta verificare anuala,lunara,zilnica, de trei ori pe zi…… de tre ori pe noapte……Asta nu ca le-ar pasa de vietile noastre ci de buzunarul lor.Cum poate un om integru sa spuna ca ,,apa si sapun a salvat vieti”, cred ca era corect sfoara si sapun sa ne punem toti streangul sa scapam de atatea biruri, sa scapam de vieti, sa scapam de ,,EI”. ATENTIE ! ca cine este in situatia mea si anul verificarii coincide cu cel al reviziei TREBUIE sa faca doar una: REVIZIA. Doresc sa spun asta poate multi nu stiu si tare ma tem sa nu fie pacaliti. Daca insa ,,EU” faceam verificarea in 2012 (si nu in 2011) iar revizia OBLIGATORIE era in 2013 ar fi urmat asadar (regula fiind de verificare 2 ani) ca in 2014 sa fac urmatoarea verificare. ,,NOROCUL” meu e ca in 2013 expira si revizia si verificarea si trebuie facura doar una. Sper sa fi fost de folos si inteleasa de cei in astfel de situatii.

  50. Nu da importanta…eu am primit cred, 5-6 scrisori si nu stiu cate apeluri telefonice…n-au ce cauta la tine acasa! Zici ca sunt firme de recuperatori! N-au ce-ti face, niste ordinari, de fapt asa ne trebuie…noi romanii nu prea ne cunoastem drepturile, cica, avem numai obligatii! Ne vor pune taxa si pe aerul respirat, ca nu mai au de unde sa colecteze taxe !

  51. SI EU SUNT NEMULTUMIT.A VENIT UNUL SA FACA REVIZIA SI SA SCHIMBE RACORDUL CA AL LOR E MAI BUN.I-A SPUS SOTIEI CA RACORDUL COSTA 80 LEI PLATIBILI IN DOUA RATE SI NU TOATA SUMA ADICA 160 DE LEI .REVIZIA 31 LEI FARA SA-I SPUNA CA O SA PLATIM TIMP DE 46 DE LUNI CITE 6,20 LEI FARA TV. POATE SA-MI SPUNA CINEVA DACA CONTRACTUL DE PRESTARI SERVICII ESTE NUL FIIND ISCALIT DE SOTIE SI NU DE MINE CARE SUNT TITULAR? VREAU SA REZILIEZ ACEST CONTRACT

  52. @ Ion

    In Noul Cod Civil prezumtia de mandat tacit reciproc intre soti este relativa, aceasta putand fi rasturnata prin proba contrara. In cazul in care interesele unuia dintre soti sunt lezate prin actul juridic incheiat fara consimtamantul sau expres, ci in baza prezumtiei de mandat tacit reciproc, acesta poate formula actiune in despagubiri impotriva sotului care a incheiat actul.

  53. MULTUMESC SNAKE PENTRU SFAT DAR EU NU VREAU DESPAGUBIRI DE LA SOTIE .CONTRACTUL INCHEIAT CU GDF SUEZ SA FIE REZILIAT NEFIIND ISCALIT DE MINE CARE SUNT TITULAR.CEI DE LA GAZE AR TREBUI SA NU ACCEPTE SA ISCALEASCA DECIT ALES CA SUNTEM IN VIRSTA.POATE AM INTELES GRESIT CE AI SPUS.

  54. CEI DE LA GAZE SA NU ACCEPTE SA ISCALEASCA DECIT TITULARUL MAI ALES CA SUNTEM OAMENI IN VIRSTA .POATE AM INTELES GRESIT CE AI VRUT SA SPUI.

  55. @ Ion

    Daca doar atat ai inteles din raspunsul meu, inseamna ca esti incapabil sa pricepi lucrurile simple.

  56. MULTUMESC SNAKE. EU SUNT UN OM SIMPLU IN VIRSTA .TE ROG SCRIE-MI PE INTELESUL OMULUI SIMPLU. CARE SUNT PASII PE CARE TREBUIE SA-I FAC. ASA ESTE,AI DREPTATE NU AM INTELES CE AI VRUT SA SPUI.

  57. DACA AR AVEA SI LA SANATATE SI LA SIGURANTA POPULATIEI ATATA GRAJA CONDUCATORI NOSTRI,CE BINE AR FI. S-AR PRAFU DE EI.

  58. Ma alatur si eu in coloana celor ce au fost muscati de sarpele GDF Suez. Locuiesc in Ploiesti si dupa un an de zile de consum zero, fiind plecata din tara si avand 1 mc consum anul trecut cu bani suficienti lasati in cont la ei (GDF) pt. a acoperi consumul, m-am trezit cu contorul sigilat pe data de 04/03/2013 pe motiv de neplata a unor facturi estimate. Cum poate sa emita facturi estimate daca eu nu am consum de un an de zile, unde e cititorul de contoar un an de zile nu atrecut pe aicea, ce se intampla aici?
    Pe 07/03/2013 ma anunta cei de GDF sa fiu la domiciliu ca sa mi desigileze precum am platit, si trebuie sa fiu neaparat acasa ca sa verifice instalatia. Deci ce sa intamplat?
    Pe 04 martie cand mi-a sigilat contoarul mi-a notat mc reali si au vazut ca nu am avut de plata nimic, dar surpriza am acum de plata:
    1.Taxa de sigilare de neplata
    2.Taxa deplasare serviciu de sigilare
    3.Taxa de desigilare de plata
    4.Taxa deplasare serviciu de desigilare
    5.Majorari intarziere/penalitati

    E posibil asa ceva in Romania?
    M-au scos la plata peste 350 RON, eu neavand consum si acum ca o paranteza ma anunta ca trebuie sa fac verificarea la gaze, doar ce mi-a verificat cand mi-a rupt sigiliul.
    Am reclamatie depusa si la Protectia Consumatorului Ploiesti in curs, in care am specificat sa nu se ma-i faca sigilari in baza de facturi estimate, sa modifice acest program robot sa fie activ doar pt. facturi citite si sa apara mc cand vine sa sigileze un contoar, nu doar sa incaseze bani.

  59. D-na Elena in aceasi situatie sunt aproape si eu .Mi-au sigilat gazele pt o factura estimata ,desi am patit o suma care acopera cantitatea de gaz consumata.(chiar in ziua cand am primit sms-ul ca am sold precedent)
    Data de deconectare in cazul in care nu platesc era 2.mai ,lucru care nu s-a intamplat.Au venit pe data de 16 fara notificare.Nemultumirea mea este ca daca veneau pe 2mai puteam suna la ei sa verifice ca am achitat consumul de gaz ,iar in perioda 9-11 mai puteam transmit indexul contoar ., dar au venit strategic pe 16 ,ziua in care eu platesc toate facturile .Am fost si am vorbit cu un consultat,am depus si o plangere in care am specificat ca nu sunt deacord sa platesc toate taxele enumerate de dumneavoastra..Astept sa vina raspunsul lor scris ,raspuns care oricum v-a fi negativ,iar apoi voi depune o reclamatie si la Protectia Consumatorului .Ce m-a revoltat si mai tare este faptul ca pentru solicitare reconectare trebuie sa platesti taxa ,trebuie sa stai acasa 24h ,nu se poate specifica un interval orar in care trebuie sa fie acasa,interval orar stabilit de comun acord.Pe langa solicitarile dumneavoastra voi include si pe aceasta..
    Trebuie sa luam atitudine si sa nu ne mai lasam furati

  60. eu intr-un final am reusit contra lor doar cand s-a ajuns la protectia consumatorului si la anre tot cu reclamatie si mi-au restituit tot si acum am factura pe minus

  61. Factura de gaze,pe care o primesc de laGDF SUEZ prin posta,are adresa incompleta.Nu este specificat nr.blocului,nr.apartamentului etajul.Din acest motiv nu primesc intodeauna factura punandu-ma in situatia de a nu plati la timp factura.Va rog sa completati adresa:Str.Spitalului nr.3 Bloc 17 Et.1 Ap6 Sinaia.Cod client:163001239611.Va multumesc!

  62. BUna ziua! AM nimerit pe acest forum de discutii intamplator. As dori un sfat referitor la a imi trage sau nu teava in casa de la coloana principala. De curand asoc de proprietari a inceiat acord cu o firmulita infiintata in 2010, pe pierdere 2 ani, 2010,2011, care a luat o poala de bani din fondul de rulment ca sa traga teava prin bloc. Toate bune. Numai ca, acum, pt a trage racord de la teava de gaze in casa mi ar trebui nici mai mult nici mai putin decat 2000 ron. Nu am de gand sa mi fac centrala in casa si am facut un calcul si am constatat ca acesti 20.000 lei vechi pe care i as da, i as amoritiza, in conditiile in care pretul gazelor nu va varia semnificativ, in 8 ani. Bun. Aceasta este prob 1. Urmatoarea pe afis: in contractul cu firmulta, se specifica ca EI sunt noul furnizor de gaze, nu Distrigaz Sud. Oare Ei nu iau gazu’ tot de la disrigaz, sau soc mari de gaze din Buc.

    Mii de scuze ca nu sunt pe subiectul abordat de dvs, dar daca aveti vreun sfat pertinent, a rog sa ma ajutati.

    multumesc frumos!

    Violeta.

  63. Lista e pe site-ul ANRE, se schimba mereu si nu vad de ce distirbuitorul ar publica-o. La fel ca si aceasta impunere legala, lista este responsabilitatea ANRE. Prevederea „legala” este chiar… legala, daca te-ai obosi sa citesti.

    Zi mersi ca GDF nu ti-a precizat ce firme fac asta pentru ca au si ei una, iar atunci sareai in sus ca ti-o baga pe gat pe a lor…

  64. „Am încercat să aflu lista de pe site-ul ANRE ce firme sunt autorizate să facă revizia instalaţilor şi ce să vezi, am fost redirecţionat tot către GDF Suez, nu era nici o altă firmă acolo”

    Sunteti tampiti si nu stiti sa cautati. Sunt peste 1000 de firme pe site-ul ANRE.

  65. facut in 2010 contractul care tine rolul si de revizie tehnica si de siguranta cu o firma a district gaz sud , avizata de ISCIR ,a venit in 2012,a facut verivicarea tehnica ptr 2 ani! apoi eu am dat telefon la GDF SUEZ sa ma clarific cu o nota de plata,atunci operatoarea ma someaza ca nu am facuta revizia din 2010 inca ! dau telefon la cei care au fost atunci in 2010 si intreb de ce nu au raportat revizia? ca o cere gdf suez daca eu am spus la operatoare ca o am si am platit 150plus 50 tehnic ,ei ma suna inapoi si imi confirma ca sint facute au fost raportate dar le trimit inapoi fiindca nu am montat detector de gaz cu electrovalva de deconectare prin sistem de alarma care costa 440 de lei si trebuie refacuta revizia altfel nu o am din 2000!!! si societtea avizata de ANRE vine si imi va reface revizia tehnica ! pai cum zic eu unde scrie ? legea a fost pe 2008-2009? nu conteaza zice ea! aveti termopan,aveti cazan este obligatoriu noi vom aduce si va montam! firma avizata este ceva de nedescris

  66. referitor la post.ul initial, ce anume nu vi s.a parut in regula ca sunteti obligati sa faceti verificare la 2 ani si revizie la 10?? astfel de oameni isi dau foc singuri, in case, la propriu. 😉

  67. nu sunt eu titularul post.uli dar sunt de acord cu verificare la 2 ani si revizie la 10 ani, nu stiu acum cu detectoarele de gaze si electrovalva daca cei care vin in verificare mai au ce sa faca decat sa emita factura de plimbarica cand tehnologia a avansat

  68. Buna serea ,frati si surori , va rog frumos daca puteti sa analizati situatia mea de la gaz ,distri gaz suez , am facut contract cu suez gaz din Bucuresti adresa este pe undeva la (marasesti ) dar nu mia duc aminte preciz exact cu se numeste adresa lor ,problema mea este de ce sant eu pe seitul acesta , am citit ca mai multe persoane au probleme cu distri gaz suez , aceasi problema o am si eu , de ce va spun asta am facut contract eu cu cei de la suez gaz ,pentru gaze contractul a functionat pe numele meu deoarece am avut apartamentele inchiriate cu toate contractele de furnizori pe numele meu ,am inchiriat apartamentele 2 dintre ele la confort city popesti leordeni ,chiriasi mau lasat de fiecare data cu datorii si ar trebui sa vin in tara in Romania ca sa platesc facturile toate catre distri gaz ,apoi facturile au fost platite la zi ,au venit in timp si noii chiriasi iau rugat sa treaca pe numele lor lumina si gazele cu contractul de inchiriere ,au aceptat nu a fost nicio problema ,unul dintre iei a plecat sa dus la distri gaz suez a platit toate facturiile la zi ,a inchis contractul de reziliere precum ca nu mai sta la adresa ,si ce credeti ca sa intamplat cei de la distri gaz mia ridicat contoarul ,si au spus ca fiecare chirias, care va venii sa inchirieze trebuie sa se duca la iei adica la distri gaz ca sa faca noul contract si sa puna contoarul ,nu mi se pare normal de fiecare data cand vine noi chiriasi sa ridice contoarul sau sa puna altul de fiecare data ,eu nu inteleg de ce au pus astea monopol pe noi ,distri gaz incearca sa ma manipuleze si sa puna monopol pe mine precum eu sant propietarul si sa fac contract cu iei fortat vrand ne vrand ,eu astazi iam sunat din Germania si lam explicat ca eu sant propietarul si nu consumatorul ,eu inchiriez apartamentele fara gaze sau alte costuri ,si ca costurile de gaze si alte costuri functioneana numai cu contractul de inchiriere cu chiriasi ,si ca nu mi se pare normal sa fie de fiecare data contoarul ridicat daca facturile sant platite si trebuie fiecare chirias sa plateasca taxele la iei de fiecare data de redeschidere ,dar chiar nu le face nimeni nimic ,nu poate sa vina alta firma sa inchida cu concurenta eu nu pot sa stau fara gaze sau chiriasi si sa astepte de ficare data o luna sau chiar doua ,de fiecare data cand vine noul chias trebuie sa le plateasca taxa si sa astepte atatea timp ,dar unde se crede astia ca noi traim in jungla si ca ia stepti pe iei sa-ti puna contoarele ca numai ai nici un fel de artenativa ,si ca iei profita ca sant singurii cu gazele ,nustiu cine ia adus dracu la noi in tara pe acesti francezii neau nenorocit de tot santem oiile lor si face cu noi ce vor pentru ca sant mana in mana cu guvernul si noi santem vanduti cu totul ,am ajuns la noi in tara sa suferim din cauza investorilor strain ,profita ca noi nu santem uniti si nu iesim in strada sa protestam ,in alte tari nu se intampla asa ceva ,de exemplu in germania fiecare chiriasi face contracte cu absolut cu toti furnizorii unde este nevoie ,in cazu daca chiriasul pleaca inchide contractul cu furnizorii respectivi sigileaza contoarul pentru o perioada pana va veni noul chirias dar nu sa ridice contoarul de fiecare data ,numai la noi in tara se intampla asa ceva pentru ca noi le toleram si nu ne ducem peste iei ,si sa fim uniti ,frati si surori unitiva ca niste frati si ducetiva peste nenorocoiti ca astea ne omoara de vii ,va multumesc pentru ascultare si pentru citire daca dumneavoastra cititi ,O sera linistita .

  69. @ theodora

    Daca, in calitate de proprietar, ati renuntat incheierea contractului cu Distrigaz alegand ca fiecare chirias sa incheie personal contract cu societatea, atunci procedura lor este legala, regretabila fiind doar perioada mult prea lunga in care se poate redeschide distributia de gaze. Romania nu-i Germania si nici nu vrem sa invatam ceea ce este bun si functional de la altii.

  70. si la E.On e la fel … aceasi nesimtiti si ahtiati dupa bani. nu intru in detalii ca ar fi prea multe de spus.

  71. Buna seara.Am si eu o intrebare.Sunt din Tunari/Ilfov si vreau sa-mi fac o noua bransare la gaze.ce firma imi recomandati?care este cea mai ieftina?multumesc frumos

  72. Atentie mare Gdf Suez a plecat sa scape de probleme si au venit alti hotii firma engie.ro eu am primit deja un cutit in inima si am sa reclam si sa rezolv aceasta marsavie! am din luna Decembrie toate facturiile la zi fara restante ok! Am primit factura de 900 de roni de m-am panicat ,motivul nu il inteleg ,am vorbit cu doua doamne care m-au amenintat ca robotul imi v-a inchide apelul datorita duratei limitate de convorbire dupa ce i-am prins dupa o ora pe plata mea…domne nu se mai poate asa ceva! Am fost calm nu am abuzat de situatie ! Se pare ca aceste schimbari din Suez in engie.ro sunt mici incercari de intimidare a clientiilor ,insa nu o sa le mearga. Nu poti plati inca doua facturi fara proba in bataie de joc!

  73. cititi NTPEE 2008, si ordinul 179 – privind procedura de revizii si verificari.

    sincer ma crucesc de ceea ce aud pe aici.
    eu sunt autorizat si cunosc ff bine legea si tot ce tine de proiectare, executie,revizii si verificari instalatii de gaze.
    informati va inainte de a spune ceva.
    0724435708

Opinia ta

