5 comentarii la “The Moody Blues – December Snow

  1. ITI MULTUMESC FRUMOS PENTRU TOATE ARTICOLELE,MELODIILE SI TOT CE-MI TRIMITI.ASTEPT CU INTERES VESTI DESPRE ELUCIDAREA MORTII MADALINEI MANOLE.PEDEPSIREA CRIMINALILOR SI REABILITAREA NUMELUI ACESTEI MARI ARTISTE.ITI DORESC CA SARBATORILE DE IARNA SA-TI ADUCA MULTE REALIZARI SI ARIPI NOI DE INGER-EU TE VAD CA PE UN INGER AL DREPTATII.SARBATORI FERICITE.

  2. @ Sandra

    te afli intr-o mare eroare. eu nu-ti trimit nici un e-mail deoarece nu-ti cunosc adresa. posibil ca tu te-ai abonat la blogul meu si atunci e explicabil deoarece de fiecare data cand postez primesti cate un e-mail cu noul articol.

    despre decizia oficiala in cazul „Madalina Manole” nu am ce sa mai comentez. am zis deja destule si mai ales am presupus ca acesta va fi verdictul. eu nu mai cred demult in justitie iar in criminalistica … vai mama ei! nici nu poate fi vorba de asa ceva in Romania!

  3. @ octav

    da. imi place si mie. mersi pt dedicatie, weekend placut si tie. daca ai fost cumintel, va veni mosu’ daca nu, ia o nuielusa de la mine :))

  4. Pingback: IDEOLOGIA, PRO şi CONTRA … | Madi şi Onu Blog

Opinia ta

