2 comentarii la “Principalele modificari privind contractele de munca prevazute in proiectul intocmit de Ministerul Muncii

  1. Ce mult mă bucur că exişti ! La televizor aproape toţi spuneau că vom fi obligaţi să muncim 12 ore pe zi. Să nu mă condamni, te rog mult, că am o părere proastă despre jurnalişti.

    Eu mă chinui cu nşte note scrise şi alte minuni pentru procesele mele şi nu am timpul necesar să citesc proiectele astea de legi.

    În Vălenii de Munte patronii au speculat, nu toţi este adevărat, şi în perioada de probă nu i-au plătit pentru munca prestată. Ştiu asta de la unii dintre foştii mei elevi.
    Le creează posibilitatea patronilor de a câştiga bani negrii pe o perioadă mai lungă. De muncă la negru ce să mai vorbim.

  2. @ dictaturajustitiei

    asta am gasit prin presa. ca patronii fac nebunii nu e o noutate. uneori le dau si lor dreptate deoarece sunt extraordinar de mult impovarati cu taxele catre stat. nici ei nu mai au cum sa reziste pe asa-zisa piata economica romaneasca unde totul pare mort. misca doar cei care au contracte cu statul. adica trebuie sa fii in sfera politicului ca sa prinzi ceva. pentru ceilalti e aproape sinucidere!

Opinia ta

