6 comentarii la “Avocat din Baroul Bucuresti trimis in judecata pentru trafic de influienta

  1. LEGEA NR 290/2003
    buna seara,am o intrebare urgenta.AM CASTIGAT UN PROCES CU STATUL IN MARTIE 2010,CU BASARABIA-FONDUL DE PROPIETATE.SUNT DIN TIMISOARA.IN IUNIE AM DEPUS SOMATIE PRINTRUN EXECUTOR DIN BUCURESTI,ACUM TRECAND CELE 6 LUNI AM MERS PE EXECUTARE SILITA TOT DIN BUCURESTI.INTREBAREA MEA E URMATOAREA?IN CAT TIMP AS PUTEA PRIMII BANII,SE MAI POATE INTAMPLA CEVA DACA PROCESUL A FOST SI CONTESTAT SI E DEFINITIV?VREAU SA STIU UN TERMEN MINIM,MAXIM DE PRIMIRE A BANILOR DACA DE EX SAPT.VIITOARE II DA DRUMUL.
    a 2 intrebare suna ciudat dar m-am confruntat cu ea.este o lege ce prevede ca copii ce au implinit 3 ani si au un insotitor trebuie sa plateasca spitalul 20 ron pe zie ,nu au voie sa consume mancare altfel dar si asa m-i sa spus ca consum apa,wc,la sp.de copii turcanu.eu m-am internat cu baiatul de 3 ani.scuzati dar care cretin a dat o asa lege pt ca patutul era sus si eu am dormit pe scaun,astea nu sunt hoteluri,el singur nu s-ar descurca,iar daca nu e lege cum de e permis la intrare asa un afis desi esti anuntat la plecare.astept raspunsurile,ms

  2. Pingback: PEŞTERA URŞILOR « Madi şi Onu Blog

  3. Pingback: Un viciu rar « Blogul lui Teo Negură

  4. Sanatate Snake!

    1.500? Saraca femeie. Eu stiu de avocati care intermediaza pt 100000 euro si s-a vazut ca se ajunge si la 1 milion.
    DNA mai prinde cite un pestisor din cind in cind pt a crea o aparenta de justitie.
    Asta e rolul/problema cu DNA-ul ( si nu controlul politic sa cum e el sugerat pina acum) : sa impiedice o degenerare care sa ne puna public/oficial/extern in aceiasi oala cu Afganistan si Haiti. Sintem deja acolo.

  5. @ Tio

    da, gainariile sunt fruncea la DNA. pt celelalte tunuri inca nu s-au primit ordinele de sus. ca asa merge treaba in justitie. totul se stie dar nu se actioneaza decat daca se primeste startul de la cine trebuie. DNA-ul, ca institutie e necesara, partea proasta este ca a fost construita pe calapod politic romanesc pierzandu-si cu desavarsire eficienta!

  6. Pingback: ŞI A TRECUT … « Madi şi Onu Blog

Opinia ta

