12 comentarii la “House of broken love (cover) – Lai Youttitham

  1. Salutare, Snake, ma bucur mult sa ajung pe aici, e o surpriza placuta, blogul tau. Arata si bine, si-mi place si stilul, chiar foarte mult. Tu esti Shanti de pe facebook sau gresesc? Nu de alta, dar asa te-am trecut la mine in blogroll…
    O sa mai trec pe aici, promit.

  2. ITI MULTUMESC IN CONTINUARE PTR E-MAILURI DAR EU TOT SPER CA DUMNEZEU NU DOARME SI INTR-O ZI MAI DEVREME SAU MAI TARZIU ACEST MOSTRU CU CHIP DE OM V-A PLATI PENTRU CE I-A FACUT MADALINEI MANOLE.A UMILIT-O PREA MULT.MERITA SA STEA LA RACOARE MULT SI BINE.COPILUL E IN PERICOL CU EL.O ZI BUNA.ASTEPT NOUTATI DE LA TINE.

  3. @ Teo

    bine-ai venit in vizita :)) ma bucur ca-ti place formatul, nu stiu daca si subiectele… :)) directia mea constanta este anticoruptia asezonata cu schimbarea mentalitatii romanilor… adica 2 misiuni personale extrem de grele si de dificile

  4. @ sandra

    nu cred ca va plati pentru fapta sa. si asta se datoreaza justitiei penibile romanesti. e mult mai simplu si comod sa se claseze un dosar prin sinucidere decat sa se cerceteze crima! boala veche, contagioasa…

  5. Hmmm, prima directie nu ma prinde prea bine, imi vine sa ma las pagubas, zau. A doua e parca misiunie si mai dificila, dar ma pasioneaza, recunosc 🙂 Asa ca mai trec.
    Aaaa, si daca-mi placea numai formatul, nu si ce scrii, nu comentam 😉

  6. Pingback: Poveste de vis (6) « Blogul lui Teo Negură

  7. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 35) « Blogul lui Teo Negură

Opinia ta

