12 comentarii la “Τα όνειρα της Μαίρης – Πυξ Λαξ

  1. Acum 25 de ani student fiind la Timisoara ii aveam prieteni pe Vasilios,Ianis,Statis,Mitsos,ascultam Kodolazos,Dalaras,beam si fumam si eram mai liberi decat astazi…

  2. @ Carmen

    am fost in spital si plec iarasi. am probleme de sanatate pe care incerc sa mi le rezolv acordand incredere totala medicului curant. voi scrie mai rar pentru ca nu-mi permite starea psihica si fizica. sunt f.slabita. te pup

  3. @ iulian

    stiu ca o sa fie bine. orice final este bine primit 🙂

    ti-am trimis o invitatie pe facebook. iti doresc o zi minunata. fie sa ramai omul special cunoscut de mine cu ceva timp in urma chiar daca lumea in care traim este deseori atat de rea, de insuportabila, de nebuna…

Opinia ta

