6 comentarii la “La Autoritatea pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice s-a dat concurs pentru ocuparea posturilor de directori si a intrat… cine trebuie!!!

  1. Dragă Snake,

    Chestia asta imi amintește de niște vremuri- când trebuia să ocupe o catedră soția/amanta cuiva sus-pus , la concurs , se prezenta doar persoana in cauză.
    In alte imprejurări, , ca exemplu, când am câștigat și eu concursul de intrare in oraș, nu doar după teză, ci după ”lupte ” serioase cu mai- marii ministerului, pentru un loc , concurau 10/12 profesori.

  2. @ incertitudini

    doar nu crezi ca asta e o exceptie? nu. este regula. exceptia o reprezinta tocmai situatia concursului sustinut pe bune. dar n-am auzit asa ceva. pana si privatii s-au „contaminat” cu asemenea metehne. pe posturile inferioare, acced competentii, insa pentru cele de conducere, tot cei care trebuie, functie de interese politice, economice sau de alta natura… dar privatilor nu le putem reprosa nimic intrucat functie de deciziile luate, efectele si beneficiile se vor reflecta in propriul profit sau pierdere… insa, e binecunoscut faptul ca un director provenit dintr-un partid aflat la guvernare aduce intotdeauna bani, nu? 🙂 lucreaza cu statul, castiga contracte prin licitatii directe sau nu etc.

  3. Snake! Ai dreptate cu firmele private, anul trecut am facut participat la o lichidare ca expert asistent, peste capul meu a fost numita o cucoana contabil sef(la presiunile onor Tribunalul Bihor), cu toate ca nu stia nimic se voia ca eu sa fac treaba si altii sa ia baniii.
    In momentul cand nu au vrut sa-mi plateasca factura am rupt-o in fata lichidatorului impreuna cu lucrarile facute de mine care oricum erau salvate in calculator. Dupa doua luni m-au cautat ei, mi s-a platit lucrarea cu plus 50%, partea totusi trista e ca au platit-o
    si pe respectiva fara sa faca nimic doua luni. Din pacate parazitismul s-a extins si la firmele private. Exemplu tipic pentru Bihor si nu numai, firmele fratilor Micula au cate 2-3 directori pe acelasi post, unul este ales pe competenta, restul fac parte din familie sau sunt din randul „organelor”!

Opinia ta

