9 comentarii la “Splendoarea sunetelor si imaginilor in cantecele Elenei Orlowa

  1. @ incertitudini

    ei, da… m-a coplesit muzica asta de dimineata. iar imaginile imi transmit o stare de liniste suava, usor mladioasa care ma alinta intr-un mod extrem de placut. felicitari autorului videoclipurilor – pare aceeasi persoana.

  2. Vocea si imaginile acestea ma ating pana in adancuri…. trezesc in mine vibratii inalte, melancolia, tandretea…imi dinamizeaza anahata!

  3. @ rainbow love

    frumooos spus „imi dinamizeaza anahata”… uite ca nu constientizam asta dar subconstientul stia :))

    pentru necunoscatori Anahata Chakra este al patrulea centru subtil energetic al fiintei umane.

    Situat in plan subtil in zona plexului cardiac, el corespunde trairilor empatice, afective, elevate ale iubirii si compasiunii universale.

    Elementul subtil corespondent in cazul sau este aerul (vayu tattva). Anahata Chakra prezinta 12 directii sau canale energetice de vibratie pentru subtilele energii cosmice. Yoghinul care isi activeaza complet Anahata Chakra devine instrumentul de manifestare al Iubirii Divine. Tot la nivelul lui Anahata Chakra se afla reflexia Sinelui Suprem Esential (Atman), sub forma Sufletului individual.

    Aceasta chakra marcheaza punctul de intalnire intre energiile specifice primilor trei centri de forta (legate de supravietuire, de apartenenta la grup, de comunicare si interrelationare, de sexualitate si de procese volitive) si energiile specifice ultimilor trei centri de forta (legate de intuitie, cunoastere).

  4. @ Ghita

    mi-a creat o stare speciala si n-am rezistat sa nu impart frumusetea si cu altii la fel de sensibili ca mine 🙂

  5. imi place cum cîntă această elena orlowa pe care abia acum am descoperit-o datorită ţie 🙂

Opinia ta

