5 comentarii la “Ambasadorul Frantei in Romania: „Dacă in Franţa am fi scăzut salariile cu 25% în sectorul public am fi avut manifestaţii enorme. Aici mi se pare ca oamenii sunt foarte, foarte calmi”

  1. Dacă in Franţa am fi scăzut salariile cu 25% în sectorul public am fi avut manifestaţii enorme. Aici mi se pare ca oamenii sunt foarte, foarte calmi”..
    Este Franța sora mai mare de gintă latină , a României, iar românii , ca frați mai mici,..cum spune morala părintească, sunt ascultători. Sau mai bleguți.

  2. Daca Franta este atat de bogata si nu le reduce salariile bugetarilor, atunci sa propuna bugetarilor romani la un schimb de experienta, resapectiv sa vina bugetarii romani in Franta sa lucreze iar bugetarii frsancezi sa vina in Romania sa lucreze si sa … demonstreze.

Opinia ta

