5 comentarii la “Lelioara Deaconu, fostul subprefect de Gorj, judecat pentru abuz în serviciu contra intereselor publice si instigare la fals intelectual in forma continuata

  1. Buna snake,
    as vrea sa te intreb ceva si nu am gasit o adresa de email la care sa te pot contacta.

  2. Poti sa publici, nu ma deranjeaza. Doleanta mea este sa public textele tale. Ma ocup de revista „Capitala” din Ottawa, revista in limba romana pentru romanii din regiune si m-ar interesa o colaborare din Romania. Intimplator am descoperit website-ul tau si mi s-a parut rezonabil modul in care sintetizezi stirile si cred ca un text pe stilul tau ar fi potrivit si pentru „Capitala”. Ma intereseaza un text de aproximativ 500 de cuvinte, o data pe luna. Intrebarea mea este daca ai vrea sa colaborezi la publicatia noastra si care ar fi conditiile tale?
    Daca vrei mai multe informatii despre „Capitala” te rog sa-mi spui.
    Mersi

Opinia ta

