3 comentarii la “Metallica – Concert incendiar la Bucuresti – Sonisphere, 26 iunie 2010

  1. Snake,m-ai dat gata rockerito, suuuuuuuuuuuuuuuper concertul ,mai alers ca ai fost la el ..METALLICA,o saptamana frumoasa 🙂
    p.s.nu am putut intra pe celalalt blog ,ai o dedicatie muzicala.
    imi dadea error.

  2. @ octav

    n-am fost la show dar a fost fii-miu. sunt insa fan Metallica si am trait bucuria alaturi de toti cei care au fost acolo. abia astept sa-mi povesteasca cum a fost la Rammstein :))

    nu stiu ce s-a intamplat cu „Strop de lumina”. voi verifica.

  3. Rammstein la „Sonisphere” Bucuresti, 27 iunie 2010. Concert care a obtinut nota 20 la efectele pirotehnice!

Opinia ta

