19 comentarii la “Faţa hâdă a justiţiei româneşti

  1. @ octav

    asta e imaginea perfecta a justitiei romanesti. culmea, nici macar nu e caricatura. e realitate! felicitari fotografului (sau fotografilor) care au prins asemenea instantanee.

  2. @snake, imi permiti sa updatez topicu meu de aici cu topicu ista al tau ? Nu te lasa rugat de doua ori, pleease… 🙂

  3. Pingback: A DOUA SOMAŢIE către plenul Curţii Constituţionale « Viorel Padina & Devis Grebu

  4. Inca o data, thanks ! Vezi ca te-am trecut si io in my blogroll. Ramanem pretini 🙂

    Fiat justitia, pereat mundus…(mundus-ul tovilor si baietilor, vreau sa spun)

    Paa

  5. Fara pretentii de publicare,ca de obicei:-ambitiosul are atatia stapani cat ii pot fi de folos carierei sale-Propunere corecta CATI ii pot fi de folos.

  6. @ avp

    usa ti-e deschisa. nu alerg dupa publicitate sau blogroll-uri, ma intereseaza oameni si idei. si eu te-am „pescuit” la mine :)) mundusul lor s-ar parea ca nu pereat :((

  7. @ Cati 🙂

    mey, cred ca esti prof de romana, prea ma corectezi la toate. nu ma deranjeaza. mai am scapari si sunt in cure de slabire fortate sau impuse :))

  8. Şi când te gândeşti că ăştia au intrat în justiţie prin anii 50, în calitate de asesori populari, luaţi de la fabrica de moţuri de bască şi puşi să facă facultatea la fără pretenţii… Vă daţi seama ce pensii vor avea băieţii în viitor? În Ialomiţa, un jude proaspăt pensionat de la Tribunalul Judeţean are 200.000.000 de lei vechi pensie pe lună…

  9. @ baricada

    iarasi ai dreptate. multi dintre cei amintiti de tine sunt astazi ori pensionari bogati ori ocupa posturile cele mai inalte din justitie. se stie cum se intra la drept in vremea comunismului. azi se intra la fel. tot pe baza de dosar. diferenta consta in pile, relatii, interese. nimic nou. de aceea avem corpul magistratilor care … este!

  10. Snake! Sa luam partea buna a lucrurilor, cei care au impiedicat accederea lu’ Tataia Melescanu la CCR au avut totusi un dram de minte, domnia sa este mai had sufleteste decat cei din poza, si aici vorbesc dintr-o amara experienta personala. Cei care au publi-
    cat poza de mai sus au uitat personajele feminine”de varf” din justitie, aici as cita numele d-nelor Mona Pivniceru, Rodica Stanoiu etc. Totusi sa nu fim misogini ca ne bate Dumnezeu! Sa nu uitam meritele doamnelor citate si a altora precum dansele.

  11. Snake! Scuze, am uitat sa pun ghilimele la merite, deci: sa nu uitam „meritele” doamnelor… Mi-ar place sa evidentiezi „meritele” doamnelor mentionate avand in vedere ca esti mai aproape de probleme si ai o gandire sanatoasa!

  12. @ Ghita

    imi ceri prea mult si oricum nu stiu nimic in plus fata de ceea ce se scrie in presa de investigatii. poate nu stiai ca de vreun an am inceput sa deranjez justitia – mai precis mai marii ei – care se simt oarecum „sifonati” in articolele mele, culmea – majoritatea preluate din presa!!! chiar imi puneam intrebarea daca mai exista libertatea de expresie, atata vreme cat afirmatiile se bazeaza pe stiri si documente postate pe internet? din cate observ, se incearca lovitura pumnului in gura la fel ca pe vremea comunismului. cat voi mai avea curaj, voi continua sa scriu. amenintarile insa curg si eu n-am reusit decat sa adun 2-3 oameni de partea mea insa nu am schimbat nimic. dupa cum observi, romanul vorbeste dar nu actioneaza. eu as fi vrut sa existe si schimbare nu numai vorbe. dar am mizat prea mult pe verticalitatea celor ramasi in sistem. de aceea zic ca in interior nu cred ca descoperim mai mult de 20 judecatori si poate vreo 6 procurori in toata tara. cu asemenea reprezentare, nu se poate spera la nici un succes.

  13. Snake! Se aplica regula din vremea comunistilor care suna cam asa: E bine sa nu stii. Daca
    tutusi stii e bine sa taci! Daca nu poti sa taci atunci e bine sa nu scrii. Daca ai scris ATUNCI SA NU TE MIRI! Aveau dreptate protestatarii din Piata Universitatii cand spuneau
    „Tineti minte 5 cuvinte e mai rau ca inainte”. Intotdeauna perioadele de restauratie au fost mai abjecte decit cele precedente.

  14. @ Ghita

    da, e mai rau ca inainte! categoric!!! am prins cativa ani de munca si pe vremea aia. era un paradis fata de ceea ce traiesc acum! sincer! si n-am fost membra de partid. eram o simpla functionara intr-o fabrica superba care dupa lovilutie a fost vanduta evreilor! nu cred ca a mai ramas in ea 1 angajat! si era aproape noua nouta. cred ca fusese data in folosinta prin ’83. se intra cu papuci de casa in ea!!! acum e jale! in plus, e bine sa evidentiez si ce colectiv era pe vremea aia! oamenii erau mult mai uniti si mai frumosi la suflet, chiar daca printre noi erau si turnatori. de regula stiam cine sunt aia.

Opinia ta

