8 comentarii la “Judecatoarele Adriana Bajan si Anca Alexandrescu de la Curtea de Apel Bucuresti l-au achitat de medicul Tranca pentru ca … faptele NU EXISTA!

  1. La vremea cand s-a produs groazica intamplare , am urmarit si eu cazul. In presa si la televizor. M-am uitat , pentru ca eram indignata. Asteptam sa se termine odata. Sa se faca dreptate.

    Dupa doi ani si ceva , am aflat ceva important- domnul doctor si sotia dumnealui se iubesc mai mult decat s-au iubit vreodata. Asta a contat foarte mult.

  2. @ Gina

    buna remarca. s-ar parea ca asta a contat cel mai mult la emiterea deciziei data de instanta precum si faptul ca Tranca (pe care nu-l pot numi doctor, dar nici om) a declarat sus si tare ca a iubit-o si o iubeste pe Andreea! restul ce mai conteaza? probabil ca in speta acest adevar juridic trebuia elucidat si nu altul!

  3. rebelu :

    e un verdict tipic romanesc.
    sa te fereasca al de sus sa ajungi pe mina sacalilor astia!

    asa functioneaza toate institutiile statului doar ca in speta e cel mai grav avand in vedere ca in joc se afla viata unei adolescente al carui viitor l-au frant fara mila doua judecatoare femei, posibil mame la randul lor! este inutil sa adaug ca intr-un stat de drept (romania nu mai este de mult) aceasta decizie ilegala ar fi fost secondata de masuri drastice. dar cum avem in fruntea CSM-ului aceleasi tipologii de magistrati ca cele desemnate in cauza, nu se va intampla nimic surprinzator. ma astept la promovari. in plus, ma intorc la concluzia: romanul are mentalitate de sclav!

  4. 1.nu doresc sa-mi publici comentariul
    2.repet,de multe ori gandesti bine,ca si mine dealtfel
    3.mentalitatea poate fi de sluga,nu de sclav
    4.nu-i indeparta de langa tine pe cei ce vor, modest si discret, sa-ti indrepte greselile

  5. @ tot eu

    1. ti-am publicat comentariul pt ca e scris in limitele bunului simt.
    2. n-am observat asta niciodata din mesajele tale!
    3. cine hotaraste ca mentalitatea poate fi doar de sluga si nu poate fi si de sclav?
    4. nu-mi place singuratatea nici in viata, dar sunt prea putini langa mine. de ce? n-au curaj! dominanta romanului: lasitatea!

Opinia ta

