9 comentarii la “Cata spaga a luat politistul din Radauti (Suceava) pentru a nu deschide un dosar penal?

  1. Snake! Pagubitul din exemplul tau a scapat usor. Hai sa-ti dau un exemplu de la noi
    ce am patit eu impreuna cu o colega anul trecut. Am ajutat-o pe colega sa lichideze o fabrica de mobila. Intr-o noapte s-a dat o spargere de catre mafia tiganeasca sustragindu-se circa o tona de metale neferoase din utilaje. Am anuntat ca tot omul politia, s-au deplasat la „fata locului” un comisar si un inspector(ofiteri nu micimani), au inceput sa ne injure ca la usa cortului pe mine si pe colega, ne-au intocmit tot noua proces verbal, de cercetare nici vorba. Totusi noi avind experienta si nefiind adusi cu pluta le-am adresat tovarasilor militieni o plingere penala. Toata povestea s-a terminat in coada de peste, nu s-a mai facut nici o cercetare, paguba nu s-a recuperat, tot noi am fost amenintati ca data viitoare”vom vedea noi” pentru ca am indraznit sa reclamam furtul si ne-am dus la procuratura cu „nesimtire” mai ales ca am si „indraznit” sa inregistram convorbirea cu reclamatia,reclamatie bineinteles care nu figura nicaieri. Asta e politia noastra, colaboreaza strins cu mafia tiganeasca si nu numai, ca majoritatea functionarilor statului fac si ei „un ban”. Ce li s-a intimplat celor cu permise false de la Arges? dar celor de tip „Piedone”care au condus pe drumurile publice fara a avea acest drept? Atit „fabricantii” cit si „beneficiarii” au comis infractiuni grave si vorba aia „nimeni nimic!”

  2. @ Ghita

    bravo. inca un exemplu. tara e plina de din astea si degeaba. mergem inainte, mandri pioni-ieri/azi/maine/forever. astea se numesc institutii de stat? astia se numesc functionari in slujba cetateanului? pentru asta sunt platiti? sa faca corp comun cu mafiotii? sa-si ridice palate din spagi si bani manjiti cu sange (vezi executiile de la Siret unde in gasca sunt politisti, vamesi si alte capete luminate!!!) mizeria e atat de adanca incat daca se va trezi vreodata cineva s-o curete, nu-i va da degraba de fund!

  3. @ marius, mersi pentru linkuri. nu cunosteam articolele dar ele releva adevarul gol-golut. asta este realitatea, o stim cu totii, doar ca cei cu atributii in domeniu nu-si fac treaba. cand si-o fac, inhata puii mici. aia mari raman in posturi, ba chiar sunt promovati!

    Pentru cei ce nu au rabdare sa citeasca articolele cu pricina, am spicuit mai jos cateva pasaje:

    Primul articol:

    „In penitenciarele din Romania exista in acest moment exact 11 politisti condamnati definitiv pentru coruptie. Doar atat, chiar daca in ultimii ani au existat sute de cazuri, intens mediatizate, in care oameni ai legii – multi cu functii inalte – au fost acuzati pentru luare de mita sau alte abuzuri. (…) Doi dintre ei au lucrat la Circulatie si au fost saltati pentru spagi minore. Cel de-al treilea a fost prins in flagrant cu 15.000 euro primite de la patronul unei firme de transport care vroia sa scape de probleme.

    (…) „Nu este politist in tara asta care sa nu fi facut ce am facut eu. Doar 10% sunt curati. Dar se sustin unii pe altii. Daca eu ma cunosteam cu procurorii, mai ajungeam aici?

    (…) „Pe 1 decembrie ma suna prietenul meu si imi zice ca patronul vrea sa ma vada, sa discutam stadiul dosarului. Nu a venit. Il sun pe prieten: «Ba, ma tii in oras, brambura?». «Nu, sefu‘, ca a avut un accident de masina.» In timpul asta se pregatea flagrantul. Cand m-am intalnit cu el, la Harsova, avea masina lovita pe o parte. Baietii de la DNA Bucuresti erau imprastiati in zona. Zice: «Uite, am asta, e pentru dumneata, un plic». Pai, zic, ce-i asta? «O cinste.» Merci. si am luat plicul si l-am aruncat pe perna in masina. Intorc, dau sa plec, stop, apare DNA: ce ai acolo? Am un plic. asta a fost flagrantul.

    (…) Potrivit unui sondaj facut in mai multe state europene, doar 28% din romani au incredere in politie, sub media europeana. Acest fapt se datoreaza numeroaselor cazuri de infractiuni comise de oameni ai legii, intens mediatizate, dar care s-au finalizat fie cu punerea politistilor in libertate, fie prin sentinte cu suspendare.”

    Al 2-lea articol:

    (…) Armata era pregatita in cele mai mici amanunte pentru a participa la reprimarea „Pietei Universitatii”. Un „Tabel cu codificarea expresiilor”, document strict secret, a fost distribuit mai multor unitati militare. Codul „39” risipeste orice dubiu – „intaririle” intru reprimarea manifestantilor prevedeau chiar si TANCURI. Asa era gandita „depresurarea”.

    (…) Ca interventia Armatei avea girul noii puteri instalate o dovedeste fila 3 a tabelului, cu indicativele functiilor, unde, in afara marimilor Armatei, cine credeti ca mai apar? Presedintele – „102”, prim-ministrul – „108”, viceprim-ministrul – „177”. Ba erau rezervate si cinci coduri pentru cine s-o mai ivi. Ne si miram ca Miron Cozma nu avea si el un „indicativ”.Interventia Armatei cu scop de represiune interna era evidenta – munitie de razboi, TAB-uri, TABAC-uri si TANCURI. Mentinerea Armatei pe lista fortelor de represiune s-a inregistrat mult timp dupa Revolutie.”

    Multumesc, Marius, pentru link-urile date si totodata constat ca perceptia mea despre sistemul corupt nu este deloc paranoica asa cum o catalogheaza altii, ci chiar identica cu cea relatata de ex-politistii puscariasi! Nu e o bucurie ci o mare tristete, chiar daca sefii institutiilor incearca sa convinga prostimea ca situatia este roza si nu exista coruptie decat intr-un procent de … maxim 10%! Ridicol!

  4. @ alex

    Pentru ca nu le cunosc identitatile. Daca tu stii exact cine sunt, te rog sa scrii aici numele lor.

Opinia ta

