10 comentarii la “Ia uite cine verifica integritatea: ANI a angajat consilieri pentru un vicepresedinte inexistent!

  1. Ma intreb, asa, de-mi vine sa dau cu..in., unde suntem, dom’le?

    Si Seneca, ce sa mai faca , saracu’?Si-a trimis un purtator de cuvant , de pe lumea ailalta..

  2. Nimic nou sub soare, alte sinecuri!Oricum nu am cunostinta ca ANI sa fi facut ceva de la infiintare,citiva paraziti acolo parca nici nu mai conteaza, e de rau!

  3. Ghita Oradea :

    Nimic nou sub soare, alte sinecuri!Oricum nu am cunostinta ca ANI sa fi facut ceva de la infiintare,citiva paraziti acolo parca nici nu mai conteaza, e de rau!

    cum n-au facut? au raspuns la comenzile politice 😀

  4. Pt moment am luat o pauza pe blog in ceea ce priveste politica sau presa..nu de alta, dar daca ma apuc de scris nu ma opresc :(…mai ales la cate mizerii ies la iveala

    Deocamdata m-am axat pe o rememorare, pe baza unor fotografii extraordinare, a unor momente aflate la cumpana intre marire si decadere, pentru unii, pentru altii.
    Va invit pe la mine pe blog, mai bem o cafea, mai jucam o tabla :))

Opinia ta

