9 comentarii la “Carnavalul de la Venetia 5-16 februarie 2010

  1. @ iulian

    sigur vei ajunge la eveniment atata vreme cat iti doresti. stii? universul comploteaza in favoarea tuturor celor care-si doresc ceva :)) eu vreau sa ajung in japonia … hehehee….

  2. Am fost la Venetia. A doua oara, vara trecuta. De fiecare data , cate o zi.
    Prea putin , mult prea putin, pentru a cunoaste o lume atat de fascinanta cum este cea a Venetiei.
    Sigur ca mi-as dori s-o vad in vremea carnavalului. Cine stie..
    Iti multumesc pentru originalitatea postului de astazi!
    O seara frumoasa!

  3. @ Gina

    sigur vei ajunge si in vremea carnavalului daca iti doresti foarte mult asta :)) orice este diferit de cultura noastra pare fascinant… mai ales pentru mine care, de o vreme buna „cotrobai” prin culturile vechilor popoare si descopar niste istorii de-a dreptul incredibile… ce mult as vrea sa fi vazut cu ochii mei acele locuri, sa cunosc acele triburi…

  4. Snake,as vrea sa fiu si eu acum acolo la carnaval este suuuuuuuuuuuuuuuuper,mastile si imbracamintea este superba ,o saptamana minunata 🙂

Opinia ta

