17 comentarii la “Romanii nu mai emigreaza. NASA ii trimite pe Marte!

  1. draga Snake va rugam sa va ridicati premiul special de pe blogul subsemnatului.:) ..
    P.S.foarte tare postu’ de mai sus

  2. Paul Gabor :

    Ooooooo, daaa!!!! Sigur ca da!!!! Si Marte va fi distrusa, se va duce dracului! De acolo unde ne mai trimit?

    Ooooo, La Multi Ani, Paul. Ce s-a intamplat in casuta ta de ai oprit comentariile? Te-am vizitat chiar ieri si am fost intampinata de o liniste care nu ti-e specifica… Nu-mi spune ca si tu te-ai saturat! Pareai mult mai optimist decat mine!

    Mai circula o vorba: daca vine sfarsitul lumii in 2012, toti vor emigra in Romania, pen’ca suntem cu 300 de ani in urma 😦 Mi se pare perfect valabil! Romanii majoritari sunt in stare sa distruga o planeta! Vai de minoritari!

    De curand imi povestea cineva care lucreaza intr-o corporatie ca unii salariati au furat obiectele sanitare de la veceuri pentru ca aveau un design deosebit si erau confectionate din sticla. Suplimentar au furat si prosoapele de hartie, pen’ca aveau culori faine… Adica ceea ce scrie aici nu e o gluma, e chiar realitate!

  3. @ iulian

    daca as fi fost eu autorul, ma mandream, dar nu sunt si nici nu stiu cine este. in plus, avand o stare de suparare teribila, numai de asa ceva n-as fi fost in stare acum. dar, pentru ca autorul a scos perfect in evidenta mentalitatea colectiva a romanului, asa cum citeai tot aici ieri, mi-am zis ca se potriveste perfect. premiul il merita cu prisosinta dnul/dna care a avut ideea si inspiratia scrierii acestui articol. felicitari si din partea mea.

    Blogger Award

  4. Snake..nu pt post ai primit premiul..pt tot ce ai insemnat si insemni pt mine..uita-te pe blogul meu si fa bine si ia-ti premiul…

  5. iulian serban :

    Snake..nu pt post ai primit premiul..pt tot ce ai insemnat si insemni pt mine..uita-te pe blogul meu si fa bine si ia-ti premiul…

    am fost, mi-am lasat gandurile acolo si iti multumesc pentru aprecieri. nu e prima oara cand mi-o spui, asta inseamna ca nu te-am dezamagit inca 🙂 stii, in blogosfera, am intalnit niste oameni extraordinari; unul dintre ei esti chiar tu.

  6. @ George Valah

    ce frumos! cati mai pun flori pe masa? da’ o cafeluta nu-i? :))

    UPDATE: dupa ce ti-am facut o vizita, am vazut si florile :)) vai, ce frumoase sunt. minunate. pot sa te imbratisez? (sunt o ea, nu un el, asa ca… in principiu n-ar fi o problema :))

Opinia ta

