11 comentarii la “Economia subterana – cat 3 imprumuturi de la FMI!!!

  1. Snake! Cifra e mica in comparatie cu adevarul! O minuscula parte din fraude o remrezinta minariile cu TVA. Baselu in campanie l-a dibuit pe Vintu cu peste 60 milioane euro rambursari de TVA ilegale si nu s-a intimplat nimic! Exemplu din vestul tarii-s-au exportat sute de vagoane pline cu apa in Ungaria si Cehia dar in acte scria motorina sau benzina. Continutul vagoanelor se golea la canal in Ungaria dupa care se intorceau in Romania. Consecinta-se rambursau sume uriase de TVA pentru asa zisele exporturi, in paralel adevaratii carburanti se vindeau la negru prin numeroasele benzinarii ale mafiotilor din vestul tarii. Deci dubla frauda!Cu riscul de a te intrista amintesc faptul ca apropierea de acest fenomen l-a costat ce l-a costat pe regretatul procuror Panait. Cit sint de mari interesele
    in aceasta porcarie si cit pot fi de ticalosi cei care o patroneaza! Si asta nu e tot, vorba lui Prigoana senior si a distinsei sale consoarte-Povestea merge mai departe!-.

  2. @ Ghita

    tu nu vorbesti prostii? ce-mi zici aici pare de domeniul fantasticului. e posibil si asa ceva? nu ca m-ar surprinde, dar ma mira enorma imaginatie a romanului! cui naiba i-a trecut planul asta prin cap? nu mai bine ii trecea s-un glont? 😀 daca este adevarat, este clar ca sumele sunt enorme. aici este o intreaga retea, multa lume in plasa. cum de nu rasufla nimic? dar… asa politie, asa parchet, asa justitie – sigur sunt destui membrii din aceste clanuri si in mafia asta.

    de procurorul Panait nu stiu prea multe privitoare la cauza – e un subiect tabu – dar stiu ca unul din motive a fost legat de procurorul Lele. daca mai vii si cu chestia asta… treaba e cat se poate de clara. numai pt cat scriu eu aici si am primit amenintari cu moartea, daramite sa fiu procuror si sa fac treaba cum scrie la carte? cred ca m-ar asasina in prima saptamana. doar ca si eu sunt un alt fel de drac – dracul alb 😉

  3. “Orice adevar trece prin 3 faze. Mai intai este ridiculizat, apoi trezeste o opozitie violenta, si in sfarsit este acceptat ca fiind evident de la sine!…” ( Avicena)

  4. ne trebuie ca in italia in anii 90 o „guardia di finanzia” militarizata…creata pe concepte dure, fara spaga, fara concesii, cu oameni unu si unu, nu burtosi, babe urate, copii speriati sau copii smecheri pusi pe capatuiala….dar nu suntem in stare..

  5. @ rebelu

    nu intotdeauna ii condamn pe patroni pt ca au si ei dreptatea lor. taxele sunt exagerat de mari. o microintreprindere rezista cu greu. nu avem un sistem relaxat de taxe, cu vreo 3-5 acolo, suportabile. NU. avem cea mai burtoasa fiscalitate (pare-se ca ne situam pe locul 5 in lume ca numar de taxe & impozite) si din acest motiv patronii fac smecherii – ca sa reziste pe piata. este inadmisibil sa fie un impozit atat de mare pe salarii – omu’ negociaza o suma si in mana ia cu multe sute mai putin! bataie de joc.

  6. octavpelin :

    Snake,cata dreptate ai,esti geniala,o zi minunata,draga prietena!

    Idei sunt, n-are cine sa le puna in practica. Pana cand in posturile importante nu vor sta oameni valorosi, nimic nu se va schimba in tarisoara asta! Praful s-a ales de ea!

  7. Snake! Ce am descris eu e numai virful aisbergului! Fenomenul e mult mai complex si mai profund. Stiai ca din rambursari de TVA se infrupta pina si onorabila noastra Biserica Ortodoxa? Daca analizezi capitolele de venituri bugetare vei constata ca au baze nerealiste, ponderea in PIB si buget o au activitatile prin care se fura de la stat, o alta economie subterana, de data asta cu contracte in regula, asa pe fata. Profiturile companiilor se duc in strainatate(Dacia), in cele mai multe cazuri in paradisuri fiscale incepind din Irlanda(Coca Cola) continuind cu Cipru, Panama etc.De fonduri europene sa nu mai vorbim, aici rost de bani multi,
    in consecinta aici trag securistii ca mustele la c…t.

  8. @ Ghita

    cu siguranta… mai sunt si armele 😉 nu-mi vorbi de biserica; a ajuns un fel de bordel cu cocote masculine si feminine care au aceleasi obiceiuri ca si enoriasii cei mai depravati

    la un moment dat am intrat intr-un grup de ciprioti unde l-am cunoscut pe presedintele unei asociatii din Cipru care se ocupa cu off-shore-uri. mi-a propus o colaborare la niste preturi f.interesante (vreo 4-5000 euro/firma) dar… spre surprinderea mea … n-am avut nici o solicitare! am inteles rapid ca si aici e o adevarata mafie… nu exista concurenta ci MAFIE! mi-a fost jena de cipriot: n-am putut sa-i prezint nici un client! sincer iti spun ca mi s-a parut suspect, mai ales ca firmele de acest gen sunt la mare cautare! da… dar numai intr-un anume cerc! adica tot secu!

Opinia ta

