8 comentarii la “S-a majorat contributia la bugetul de pensii: 31% din castigurile din drepturile de autor!!!

  1. De 20 de ani se pun biruri din ce in ce mai mari pe cei ce lucreaza demn, la vedere, cu venituri declarate; adica pe cei putini… 40 % din venituri nu sunt declarate!

  2. octavpelin :

    Snake,stai sa vezi cate biruri o sa fie pe cap/de roman,o duminica frumoasa :(

    vad ca ploua cu propuneri idioate! asa ne trebuie, tavi, daca ne multumim doar sa comentam pe bloguri si nu ne ridicam cu furci si topoare sa ne facem dreptate ca pe vremea taranilor din Flamanzi! am ajuns o tara de flamanzi si idioti!

  3. daurel :

    De 20 de ani se pun biruri din ce in ce mai mari pe cei ce lucreaza demn, la vedere, cu venituri declarate; adica pe cei putini… 40 % din venituri nu sunt declarate!

    pai nu observi ca tocmai pe oamenii cinstiti vor sa-i extermine? acelasi lucru e valabil si la firme! cele care-si platesc corect darile si n-au nici o trampa cu statul sunt intr-un posibil faliment sau au falimentat deja. vor sa ramana pe piata doar hotii, banditii, mafiotii si firmele acestora!

  4. eiiii, mai avem si bucurii. nici nu stii ce orgasm am avut cind am aflat ca taxele pe hainele de blana, iahturi si elicoptere s-au redus!

    imi vine sa vomit da’, nu mai am ce!

  5. Nu ma pot abtine sa nu citez din ginditea economica si social politica a domnului
    Mircea Ciumara(tot timpul ministru in vremea de trista aducere aminte a CDR)-Sa plateasca populatia!-

  6. rebelu :

    eiiii, mai avem si bucurii. nici nu stii ce orgasm am avut cind am aflat ca taxele pe hainele de blana, iahturi si elicoptere s-au redus!

    imi vine sa vomit da’, nu mai am ce!

    am abordat subiectul asta aici: „S-au eliminat accizele la produsele de lux si s-au majorat cele la produse alimentare! Sa traim bine!

    Imagineaza-ti ca au fost … obligati de UE – cel putin asta e motivatia scoasa la inaintare de ai nostri oligofreni :))) inteleg ca si UE a intrat in povestea cu genocidul la nivel mondial? asa se pare sau, ca de obicei, motivatia unei hotii n-are nici o legatura cu realitatea!

  7. Ghita Oradea :

    Nu ma pot abtine sa nu citez din ginditea economica si social politica a domnului
    Mircea Ciumara(tot timpul ministru in vremea de trista aducere aminte a CDR)-Sa plateasca populatia!-

    Bine-ai revenit, Ghita! Credeam ca ai emigrat! N-ai mai dat nici o veste de vreo luna de zile! Trist ca te-ai intors (in cazul in care ai fost plecat)! o sa regreti! asa ne spun guvernantii :))

    nu stiam vorba asta a lui Ciumara pt ca nu l-am urmarit niciodata la vremea lui. era complet lipsit de dictie si fara nici o noima!

Opinia ta

