4 comentarii la “Diplomatul roman Silviu Ionescu (in Singapore) va ramane in tara! Care ar fi diferenta intre el si americanul care l-a omorat pe Teo Peter?

  1. Snake,Siviu Ionescu va atrage ura localnicilor asupra comunitatii romanesti din Singapore,care au semnat o petitie online,pentru judecarea acestuia la locul faptei,trist se ia dupa americani,o zi frumoasa !

  2. Snake,please trimite-mi linkul sau codurile de la bannerele tale faine,acum m-am uitat atent si am vazut ce fain este bannerul tau cu”snake”,este suuper,cum l-ai facut?!,o zi frumoasa !

  3. @ octav

    pai asa si trebuie. accidentul s-a savarsit in afara spatiului ambasadei, deci pe teritoriul acelui stat, drept pentru care raspunde diplomatul roman conform legilor acelui stat! rusine! sa nu ne mai luam de altii, daca si ai nostri fac acelasi lucru cu strainii! ne meritam soarta de idioti!

  4. @ nu stiu despre ce bannere vorbesti! explica-mi! eu mi-am facut un avatar pe care l-am asezat pe pagina. de ala vorbesti? daca da, iti spun cum.

Opinia ta

