11 comentarii la “Costică Canacheu – absolvent de liceu, deputat la al 4-lea mandat, şeful comisiei de apărare!

  1. @ Alex

    cred ca nu e suficient, mai ai nevoie si de retele care sa duca pana unde trebe… hehee

  2. snakulet,mama,si eu sunt inginer de vreo 22 de ani si nu ma dau pe 101 de juristi,medici,profi,economisti sau alte specialitati!nu sunt membru de partid,in schimb…

  3. @ fost licean

    ce treaba are ingineru’ cu subiectu’? da’ cu apararea? si din cate stiu eu, inginerii chiar erau super destepti odata. acu’ nu mai garantez! socru’ meu era un inginer cum rar mai intalnesti in ziua de azi!

  4. octavpelin :

    Snake,NU STIAI?!,credeam ca stii?!,o seara minunata :)

    nu, fratele meu. am crezut – cel putin pt imagine – ca asemenea functii sunt ocupate de oameni integri, dar vad ca nu se sfiesc sa puna toate otrepele acolo. maine-poimanine intra si Cioaba in parlament pt ca are scoala (post-decembrista) si nu orice scoala, este chiar… doctor in istorie! nu le este rusine academicienilor care i-au dat diploma? pai cu un stolnici tradator si altii ca el, cum sa le fie rusine, nu?

  5. mirella :

    “… dar posesori ai unui IQ de sub 50!”
    Nu asa, mai tii minte bancul ala cu Geoana? Se zice IQ negativ!!!! :D

    oricum de la 60 in jos incepe retardarea, asa ca …

    Geoana nu poate fi comparat cu asta. ala face alte gafe, dar nu i se poate reprosa prostie in exprimare sau utilizarea incorecta a limbii romane!

  6. Snake vreau si eu sigla ta cu „shame on you”..promit ca voi specifica sursa..si sigur o voi folosi…P.S. bine ca ni l-ai aratat pe maimuitoiul asta ..ca si pe penibilul primar de la Cluj

  7. iulian serban :

    Snake vreau si eu sigla ta cu “shame on you”..promit ca voi specifica sursa..si sigur o voi folosi…P.S. bine ca ni l-ai aratat pe maimuitoiul asta ..ca si pe penibilul primar de la Cluj

    poti s-o iei linistit. n-am alta in marime mai mare…

Opinia ta

