22 comentarii la “Cioaca face o noua victima: avocata Maria Vasii

  1. Buna de dimineata, frumusete!

    Nu cred o iota din toata aceasta telenovela fara sfarsit.
    Nu ar trebui sa ne intereseze nici ce face cioaca si nici cate cuceriri se afla pe lista lui.
    E un barbat printre milioanele de barbati. Cazul sau a ajuns subiect de telenovela, datorita otvului si, in mod special ciumacai, un alt specimen uman…
    De ce ar trebui sa-i intereseze pe romani cu ce se plimba cioaca, cate femei ii fac cadouri si de ce ii fac cadouri?!

    Apropo de film – ce poate face iubirea din om!!!
    🙂

  2. @ anonimul

    uite ca pe mine ma intereseaza cioaca; nu ca individ tip macho man ci ca infractor! ar fi trebuit sa remarci capacitatea sa de manipulare continua si modul aproape perfect de a comite o crima fara a putea fi inculpat! restul nu are relevanta! in speta o compatimesc pe maria vasii, noua sa victima. personal o apreciez f.mult ca avocat dar iata ca iubirea nu are limite si nici constiinta sau ratiune.

  3. scumpa mea snake, nu am remarcat capacitatile lui
    pentru ca nu am stat in preajma lui (slava domnului),
    iar din ceea ce prezinta mass media, nu pot sa-mi formez o parere obiectiva,
    ci doar sa ma las influentat de informatiile care circula si sa enunt o opinie subiectiva.
    Infractor? Hm…

    Uite, sunt curios, de unde stii ca este criminal?

  4. @ anonimul

    nu vreau sa ne lungim pe un subiect care ma enerveaza din start. am argumente pro-crima rezultate din cercetarea la fata locului, apoi ar mai fi comportamentul tipic unui criminal satisfacut deplin de savarsirea faptei sale – crima aproape perfecta, posibil a ramane fara consecinte juridice! daca vii sa-mi spui ca elodia traieste prin dubai, inseamna ca te uiti cam mult pe la otv si te-au convins aia :))) eu vorbesc pe probe si nu pe probabilitati! veriga lipsa: exista probe indirecte care deocamdata nu au facut legatura intre acestea si suspect. daca se pastreaza interesul in cauza, sunt sigura ca intr-o oarecare zi se va solutiona prin condamnare. dar…asta depinde de mai multi factori aleatori.

  5. @snake – nu vreau sa te enervezi. Renunt in a „polemiza” pe un subiect telenovelistic.
    Daca tu detii mai multe informatii decat cele aparute in presa, atunci opinia ta ce-l incrimieaza pe cioaca, este oarecum justificata, desi nu tine locul unui verdict in instanta.

    Nu stiu si nici nu ma intereseaza pe unde-si face veacul cuconetul cu pricina, pentru ca nu a facut nimic semnificativ pentru „propasirea” neamului. 🙂

    Iar cioaca reprezinta doar un simplu om, inculpat intr-un dosar. E sau nu e criminalul, ramane de vazut!
    Eu nu cred in crime perfecte. Eu cred ca intotdeauna minciuna iese la suprafata, pentru ca nu-i place sa stea la adancime.
    🙂
    Probele, uneori, raman doar probabilitati!

  6. imi vine sa spun o vorba … barbateasca!
    Iarta-ma daca te-am necajit.
    ps. te rog, spune-mi cum sa fac sa-mi apara si mie pe blog emoticonurile acestea simpatice.
    Multam frumos!

  7. @ anonimul acid

    nu e vorba ca detin mai multe informatii decat cele aparute in presa. nici nu-l cunosc personal pe procurorul Iacob, insa unele dintre ele erau probe evidente dar…indirecte (adica indicii temeinice). nici eu nu cred in crime perfecte, dar in romania orice este posibil. probele nu pot ramane probabilitati decat daca cineva are aceasta intentie. probele pot fi admise sau respinse functie de importanta lor in cauza.

  8. @ anonimul acid

    vorba barbateasca era o…scuza? mira-m-as! :)))

    vad ca stii sa pui emoticoane din moment ce-mi apar in textul tau. adica shift : + shift ) = 🙂 ori shift :+ shift ( = :((

  9. @ anonimul

    pai nu functioneaza aceleasi comenzi cu shift si ce mai trebuie? da, vad ca la tine nu merg asa. atunci nu pot sa te ajut. pe site-ul ala nu merg emoticoanele. nici la mine nu apar. chiar vrei sa vezi faticile alea? daca aveai de ales intre o floare, o ghioaga, o bomba, o sampanie, mai ziceam, dar pt niste fete banale…zau daca merita sa suferi :)))

  10. @ octav

    eu zic ca nu. numai procurorii sunt capabili sa demonstreze crima cu toate probele pe fata. dar daca nu vor gasi nici o legatura de cauzalitate intre suspect, probe si victima sansele sunt aproape zero. cioaca are un caracter puternic. se joaca extrem de enervant cu mintile tuturor.mai precis e diabolic.

  11. in cazul cristi cioaca trebuie sa intelegem ca nimic nu este intamplator…le doresc cuplului cristi-elodia viata fericita si sa-si creasca bebelusul frumos si sanatos !

  12. @ I.M.

    inteleg ca acest cuplu cristi-elodia exista! mai sa fie! intotdeauna e frumos sa-si faca tot omu’ iluzii, dar pana la urma dor cel mai rau. parerea mea.

    o singura varianta ar sta in picioare daca elodia traieste. stii la ce ma refer. totusi nu pare viabila. cel putin din ceea ce cunosc in speta. daca insa varianta asta este reala, ar trebui felicitati amandoi pentru tot teatrul facut, pt gaura imensa produsa in bugetul MI si MJ (sare binisor de 2 mil.euro) si intelegerea prealabila intre personajele cu pricina (cristi, elodia, anchetatori). recunosc ca aceasta a fost prima mea varianta „de lucru” dar ulterior am abandonat-o din anumite motive care nu o puteau confirma categoric.

  13. Da , sunt „victima ” … Multumesc celor ce au stiut sa isi exprime pretuirea pentru mine (si compasiunea ) . Sunt sincer miscata pentru ca , desi se puteau face multe comentarii , cititorii s-au abtinut . Si vreau sa-i asigur ca bine au facut . Pentru ca este o falsa percetie asupra unui „atasament ” uman (asa cum l-am definit public cu ceva timp in urma , intr-o emisiune televizata .) Si atat . Regret ca ii dezamagesc pe toti cei care vor continuarea telenovelei . Sunt doar avocat si prieten-amic pentru Cristian Cioaca . Nu-i sunt si nu-i voi fi iubita . Are o iubita superba iar eu am un iubit pe care il iubesc mult si nu ma incearca nici o frustrare . Asadar , dragi prieteni , cunoscuti si necunoscuti , nu va faceti griji . nu sunt victima . Profesez cu pasiune si ma dedic cauzelor mele . Am propriile motivatii ce ma fac sa-i apar pe clientii mei – atunci cand accept o cauza sau alta . La fel le sunt loiala celor ce sunt nevinovati , cum sunt loiala si celor ce merita o a doua sansa . iar eu imi fac doar rolul umil de a mijloci aceasta a doua sansa. Judecatorii decid , nu eu . Va imbratisez si va multumesc pentru discretia cu care ati tratat acest subiect ! Avocat Maria Vasii

  14. @ maria

    nu stiu daca esti sau nu personajul cu pricina, insa daca esti cu adevarat av.maria vasii, te felicit pentru ca ai intervenit sa elucidezi stirea aparuta in presa.

    personal consider ca ai gresit atunci cand ai fost intrebata de ziaristi despre acest BMW X6 in care se plimba Cioaca si despre care se zvonea ca ar fi fost un cadou de la tine. probabil daca atunci ai fi respins direct si fara replica orice acuzatie, nu mai aparea bomba, asa…ai lasat loc la interpretari.

    nu te cunosc personal insa te-am urmarit de cate ori ai aparut la tv in diverse emisiuni. stiu ca ai fost magistrat si, inca de la inceput, m-am bucurat ca in romania exista si asemenea avocati valorosi ca tine. nu am nimic sa-ti reprosez, te admir f.mult, stiu ca esti un avocat combativ si extrem de bine pregatit. imi parea insa f.rau daca imaginea ta era stirbita de o asemenea aventura.

    cu privire la relatia de prietenie nesponsorizata dintre voi, pot spune ca nu ma intereseaza; este o relatie privata si, daca judecam normal, observam ca in aproape toate cazurile, intre avocat si client se dezvolta o prietenie speciala de conjunctura. uneori sentimentul acesta dainuie si dupa inchiderea cazului, alteori nu, depinde cat de sincere au fost trairile celor doua parti implicate.

    pe blogul meu nu vei gasi subiecte vulgare si/sau comentarii indecente, injurioase. nu accept libera expresie peste limitele bunului simt admise! ceea ce n-au invatat romanii si ar trebui sa le fie principiu de democratie reala este urmatorul aspect: LIBERTATEA MEA SE TERMINA ACOLO UNDE AS PUTEA INCALCA LIBERTATEA ALTUIA!!!

    te imbratisam cu drag, toti cei care mai cred in valori umane si profesionale!

  15. pe bune?!
    Doamna avocat are timp de rascolit blogurile pentru a gasi articole avand drept personaj principal insasi persoana ei?
    Imi vine sa rad precum basescu, dar imi este rusine!
    🙂

  16. @ anonimul

    dupa cum observi, sunt sceptica la fel ca tine. ma abtin de la alte comentarii. important este mesajul care l-am transmis in final! eu chiar o admir pe av.maria vasii. sincer. nu stiu daca mai exista multi avocati ca ea in romania!

  17. avocata asta are impresia ca universul in care traieste este plin de prosti, tampiti ….., cine dracu face atatea gesturi pentru un „CLIENT”, nici frati de cruce daca erau si nu-i lasa o masina la dispozitie, poate DOAR daca-l angaja ca si sofer… sa mai castige si el un ban, doar sotia sa este declarata disparuta, are un copil de crescut…dar sa-ti justifici gestul printr-un atasament uman…denota foarte multa pasiune in exercitarea profesiei. Si un sfat pentru avocata – NICIODATA SA NU SPUI NICIODATA

Opinia ta

