6 comentarii la “Scandalul cu radarele fixe si amenzile rutiere strica o megaafacere privata!

  1. @octav

    s-ar putea sa fie musamalizata mai mult pt a nu se restitui amenzile incasate ilegal in toata aceasta perioada! iata inca o dovada ca legile se fac pentru unii, chiar pentru o singura persoana, iar prostimea plateste hotiile statului care fura si inseala prin vointa corupta si penala a … legiuitorului!

  2. @invizibilul

    eu inca nu m-am obisnuit. ar insemna sa ma conformez turmei si sa nu mai exist ca OM!

  3. Problema cea mai mare dpdv al meu este cu cei care au fost ”p’afara” si au experimentat democratia adevarata si respectul fata de cetatean. Acesti putini care au avut timp sa observe aceste diferente dinte lumea civilizata si acasa (ca sa nu zic altfel) sunt mult mai frustrati decat cei care nu stiu (fericiti cei saraci cu duhul). Imi zic prietenii consternati de actiunile mele: – frate te chinui prin tribunale ani de zile cand puteai sa dai o spaga acolo unde trebuie si rezolvai mult mai repede… Iar eu : Nu pot sa dau spaga mai ales ca stiu care imi sunt drepturile si ma astept la o justitie OARBA SI JUSTA.
    Concluzie: pana nu ne cerem toti drepturile o sa fim o turma manata dupa interesele celor de sus. Parerea mea.:)

  4. @ Radu Moraru

    Ai perfecta dreptate! Exact asta e problema: cei care au fost si in alte tari au vazut ce inseamna democratia, drepturile omului si respectul fata de cetatean! Culmea e ca taman ai nostri conducatori se plimba peste tot si nu implementeaza nimic! Absolut nimic. Ei doar isi bat joc de cetatenii care i-au ales sa-si exercite niste functii! Atat!

    Nici eu nu dau spaga, dar ma lupt prin tribunale pt fiecare drept incalcat. Problema e ca nici justitia nu-si face treaba! Asta e cea mai mare dezamagire! Daca justitia ar aplica corect legea, s-ar indrepta toate disfunctionalitatile din institutii si de aiurea. Dar nu, ea prefera sa dea „dreptate” functie de spagi, interese si ordine celor care tocmai incalca legile!

Opinia ta

