6 comentarii la “România – ţara interlopilor

  1. Snake,ai pus degetul pe rana ,doare cand iti dai seama ca Romania nu mai este o tara normala,anormalitatea a devenit normalitate,trist dar adevarat ,o saptamana frumoasa Tavi 🙂
    p.s.Snake,imi fac mea culpa,da ,multi mi-au spus ca sunt prea tolerant,dar urasc intoleranta si ignoranta,o seara frumoasa Tavi 🙂

  2. Tavi, azi citeam pe stiri ca Inalta Curte de Casatie si Justitie a decis ca privarea de un bun apartinand unei persoane fizice/juridice nu poate fi posibila fara o dreapta si justa despagubire! M-am crucit, tavi!Asta este stire? Asta este normalitate, tavi! CEDO declara in ianuarie ca s-a saturat cate hotarari daduse impotriva romaniei pe principiul ca a fost sistematic incalcat dreptul la proprietate asa cum este el definit in conventie si nu numai iar romania nu a schimbat cu nimic situatia din justitie. Astazi citesc prostita ca un act de justitie facut conform legii ESTE RIDICAT LA NIVEL DE STIRE! Adica NORMALITATEA A DEVENIT EXCEPTIE IAR ANORMALITATEA A DEVENIT OBISNUITA!

    PS: Tavi, toleranta este buna, dar tu observi ca in ziua de astazi cel care este tolerant sau f.bine educat este pur si simplu calcat in picioare, este considerat prost de multi? Si eu sunt toleranta, dar nu cu toate chestiunile din jurul meu. Eu am zis doar ca tu privesti prea tolerant anumite situatii. N-am vrut sa te simti jignit. Probabil esti tanar si vei intelege ce am vrut sa evidentiez. O seara minunata si fruntea sus!

  3. Snake,nu ma mai mira nimic,la noi in Romania totul este posibil,traim in tara lui Oblio imparat,unde anormalul a devenit normal,rad si strainii de noi.
    P.S.Snake,tolerant sunt dar pana la o anumita limita.Nu ma simt jignit ci dimpotriva imi place cand mai sunt tras de maneca ca sa ripostez,vorba ta daca vad ca esti educat si cu bun simt,multi de iau de fraier,dar nu le merge.
    In privinta codurilor ai avut perfecta dreptate cand mi-ai spus ca sunt prea toleranr,aceste coduri sunt o catastrofa cu C mare.O saptamana si o seara frumoasa ,cu prietenie si stima Tavi 🙂

  4. @tavi
    exact, bunul simt, educatia au ajuns defecte in romanica noastra. sa nu ne mire ca suntem luati de fraieri! Si eu pot fi rea si foarte rea, dar asa m-a croit viata. Am constatat deseori ca vorba buna nu ajuta – in special daca ai nevoie de serviciile administratiei publice – si atunci urlu, argumentez si imediat mi se rezolva. Probabil asa s-a obisnuit functionarul: sa faca treaba doar cand e amenintat. S-au deformat ca specie umana! Priveste-le fetele: pamantii, priviri speriate, mersul cocosat datorita compromisurilor, spaima, teroare … Cati dintre functionari au ajuns in posturi pe merit? Poate nici 30%. Restul sunt rudele, pilele, cunostintele cuiva. Meteahna de care inca n-am scapat!

    Cu aceeasi stima :))

  5. Daca tot ai sange de barbat in tine si vrei sa te lansezi in jurnalism cauta-l pe EUGEN PREDA informeaza-te corect si apoi scrie articole! Nu acuza si nu judeca din cele citite si auzite cauta persoanele implicate si apoi judeca!

  6. @ ema aka raspuns

    ceea ce am scris aici a scris toata presa si n-am sesizat nicaieri ca dl.Preda ar fi contrazis undeva afirmatiile jurnalistilor! au fost inregistrari video care au demonstrat suficient, asa ca orice argumentatie impotriva inregistrarilor video (chiar daca fara valoare juridica – stim noi de ce) nu pot schimba adevarul! iar adevarul se afla in mana justitiei, institutie care am vazut cum imparte dreptatea de atatia ani!

    pt stiinta ta, nu am nevoie de lansare in jurnalism si nici nu caut spate la dl.Preda!

Opinia ta

