7 comentarii la “Odioasa crima din Corabia si musamalizarea ei

  1. locuiesc in corabia si din cite am auzit boca este in libertate…… este posibil? daca da cine este criminalul? mai degraba criminalii ca nu a fost unul

  2. @ ana

    nu mai stiu nimic despre cazul asta, dar boca nu era CRIMINALUL SAU UNUL DINTRE EI! Pacat ca in Romania viata unui om nu mai conteaza! Mare pacat! Iata si cazul cu tanara de 19 ani impuscata in cap de fiul unui politist …. ‘din greseala” :))) adica, in urma manipularii armei dintr-un loc in altul, a scapat-o si glontul a „nimerit” direct in capul fetei. numa’ ca expertiza medico-legala a descoperit … 2 GLOANTE in craniul decedatei!!! oare s-a facut vreo expertiza si pentru constatarea vreunui viol sau alte echimoze pe trup? probabil ca si moartea acestei tinere nu va reprezenta nimic, chiar daca, deocamdata, parerea mea este ca a fost si aici un caz de crima, posibil in urma unui viol sau al unui refuz de a intretine raporturi sexuale! a fost executie de tip mafiot!

  3. Stimate domnule ziarist ,

    Numele meu este Bodo Francisc, domiciliat in orasul Ludus str. Dobrogea nr.13 jud. Mures ,… tel. 0265 414 148 .
    Aici la Dv. scrie : =Postati un comentariu= .
    Da , dar de fapt , eu nu doresc ca sa postez un comentariu referitor la ceea ce ati scris Dv. ; eu as dori de fapt ca sa scriu aici un nou articol , un articol complect independent de articolul Dv.
    Si articolul meu se refera tot la nerespectarea (in mod grosolan) a legilor de catre autoritatile de drept ,… adica de catre magistrati .
    Adresa mea de email este : bodofrancisc@yahoo.com
    Cu stima , Feri .

  4. @ Bodo Francisc

    te rog sa scrii articolul unde doresti pe blogul meu si eu ti-l voi publica distinct ca subiect. conditia este sa nu fii injurios ci sa tratezi subiectul cu seriozitate.

  5. Praful s-a asternut peste cazul Ionut Ciobanu si frica ne-a cuprins pe toti cei care mai stim cate ceva .

  6. Criminalii se stiau inca din prima zi,zi in care au incercat cu toate puterile sa musamalizeze tot,toti prietenij lui au stiut adevarul,dar niciunu din ei nu a avut curajul sa vorbeasca,unu din Corabia altu din Craiova!

Opinia ta

