66 comentarii la “Cum va puteti adresa la CEDO

  1. NOUTATE DE ULTIMA ORA!

    Am citit ca, datorita numarului mare de petenti romani care au prins curaj sa se adreseze la CEDO pentru aproape orice cauza pierduta pe nedrept in Romania, perioada de solutionare a unei cereri poate ajunge si la …7 ANI!

    E trist ca s-a ajuns pana aici! E trist ca romanu’ nedreptatit in tara se mai inhama la o asteptare atat de lunga, dar speranta sa este atat de mare ca-si va vedea adevarul scos la iveala incat poate nici cei alti 7 ani de asteptare nu mai reprezinta mult!

    Plang pt ca sunt roman si traiesc aceste oribile timpuri!

  2. durata procedurilor ar trebui privit in corelatie cu cele 4 hotarari pilor pronuntate impotriva romaniei. Nu este cunoscut, dar atunci cand se adopta o hotarare pilot intr-un domeniu,toate procesele similare vor fi suspendate pana ce statul vizat isi va rezolva problemele.

  3. @flower power

    informatia care am lansat-o aici am cules-o din declaratia oficialilor CEDO din noiembrie. CEDO se plange ca a fost asaltata cu un numar mare de petitii si a devenit supraincarcata. La ei se judeca in medie (daca nu cumva maxim) 20 de dosare/sedinta asa ca nu stiu ce te-ar surprinde prelungirea procedurii. Zilele astea au declarat ca au 100.000 cauze pe rol din care 10% provin din Romania! S-au saturat de Romania care, tot ei declara, prefera sa plateasca despagubirile decat sa faca justitie adevarata in tara! In prezent o procedura CEDO dureaza 4-6 ani, insa, dupa cum se observa, cel putin romanii au prins curaj si, din ce in ce mai multi nedreptatiti de instantele romane iau calea CEDO!

    Cat despre hotararile pilot dispuse pentru Romania, s-a vazut in ce mod reactionaza statul! Adica nu face nimic, N I M I C!

  4. Va rugam respectati drepturile omului!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Speta este o retrocedare de teren intravilan(gradina cu pomi fructiferi)8oo.p.din total 1200 mp.restul de 4oo mp.fiin casa si curtea topuri separate in CF.nr.29163Bv. propietar intabular subsematul.Constructia casa 3 camere a fost vanduta in 1982,terenul propietatea statului roman prin lg.58/74 art.30,ramanand in continuare in propietatea statului roman.In baza lg.18/91 reactualizata cu lg.169 si 247,am solicitat retrocedarea terenului intravilan(gradina 8oomp).Primaria Bv.refuza retrocedarea motivat de faptul ca s-a dat cumparatorului constructiilor prin ord.prefect nr 358/aug.1998.Acest ordin insa este emis dupa altul cu nr.23/93 si se refera la curti la case.Cf.lg.18 reactualizata cu lg.169 si 247 ARt.III ordidul este lovit de nulitate fiind emis altei persoane decat fostului propietar,subsemnatul si dupa ce in ianuarie 98 cu cererea nr.1223 cu opt luni inaite de emiterea ordinului 358/au.98.Alt aspect este interventia cuiva care instyantele refuza sa cerceteze,ca dupa ord.23/93 sa se emita ord.358/aug.98 pentru aceiasi persoana Rusu Maria si pentru acelas teren(curti)1200 mp.din care top separat 8oo mp este gradina.astep un contact.milu bajenaru valentin.om Hlachiu str.romana nr.358 Brasov,pensionar,in varsta de 74 ani.am si calitatea de revolutionar remarcat in dec.89 legitimatia nr.0209 as.dec.89 Brasov.

  6. fata de comentariul de mai sus fac precizarea ca CEDO Strasburg respinge cererea facuta,motivand faptul ca speta nu este prevazuta in Conventie.Fara alte motivatii.
    In prezent vis avis de acest raspuns,am facut plangere penala impotriva administratiilor,primarie si prefectura,cat si judecatoarea de fond care a refuzat categoric verificarea actelor(ord.23 si 358)prin care in anexa sant prevazute terenuri intravilane de curti la case.Administratiile nu verifica situatia juridica respectiv CF.si cerereile mele de retocedare datate anterior emiterii ord.358 in aug.1998.daca este un comentariu de speta astept.

  7. Edith Schuster :
    Buna ziua, locuesc in Germania de 26 ani. Mama mea Mezey magda ( nascuta Schuster) a mostenit de la tatal ei Michael Schuster, 15 iugare teren agricol, adica 8,63 ha. in Cincu judetul Brasov, cu o lege mai veche ia fost atribuit un alt teren mlastinos undeva mai departe de comuna Cincu de 5ha. nearabil, iar diferenta de 3,63 ha. a fost scrisa intro anexa, ca sa i se acorde cand comuna va avea teren disponibil, dar aceasta nu sa ma intamplat, a ramas in anexa, in hotararea nr.182/9.05.2006. Eu vreau RETROCEDAREA TERENULUI CARE CUPRINDE 8,63 Ha.CARE CRED EU CA ESTE INTRAVILAN, PENTRU CA ATUNCI CAND A FOST EXPROPRITARIT ILEGAL DE CATRE AUTORITATI, PE ACEST TEREN SE AFLA: CASE DE LOCUIT SI FABRICA DE TIGLA SI CARAMIDA, IAR ACEST TEREN SE AFLA IN CONTINUREA SATULUI(INTRAVILAN DAR FACUT EXTRAVILAN) NOI VREM SA NI SE ATRIBUE ACEST TEREN PE VECHIUL AMPLASAMENT CONFORM
    LEGII 247/2005. Eu si sotul meu suntem amandoi handicapati 90%, sotul e paralizat pe partea dreapta,(PAREZA) in urma unui atac cerebral in mai 2004, din cauza acestui teren. Ultima sentinta pronuntata in sedinta publica in 11.02.2008 si care
    am primito in luna Mai 2009. Sentinta civila nr.161/R, dosar nr.902/226/2007.
    SEDINTA PUBLICA DE LA 11.02.2008,TRIBUNALUL BRASOV COMPLET SPECIALIZAT IN SOLUTIONAREA LITIGIILOR AVAND CA OBIECT FOND FUNCIAR. CU TOATE CA CUMNATA MEA A FOST IMPUTERNICITA SA PRIMEASCA SENTINTA, AVAND SI AVOCAT SI FIIND PLATITE TOATE TAXELE CA SA II FIE TRIMISA ACASA, A OBTINUT SENTINTA NUMAI PERSONAL DUPA UN AN SI TREI LUNI. VA ROG SA-MI TRIMITETI RASPUNS, CE TREBUE SA MAI FAC IN CONTINUARE. VA MULTUMESC MULT
    SCHUSTER EDITH

  8. va rog sa-mi comunicati cum as putea sa obtin de la statul roman despagubiri prin CEDO pentru perioada 1949 – 1965, perioada care tata-l meu a fost de 3 ori condamnat si judecat pentru prestarea meseriei de cojocar cu autorizatie eliberata de fisc si ii impunea sa lucreze obligatoriu in cooperativa. cea ce nu s-a intaplat ci a lucrat ca liber profesionist autorizat pana la moarte . in acesta perioada la tata-l meu venea militia de 3-4 0ri pe an si ii confisca materialul clientului care acum ar valora 76.000 EURO pentru toata perioada anilor 1949-1965-. puteti trimite pe tel/fax.0234.510772.

  9. @ David Ioan

    Pentru a va putea adresa la CEDO mai intai trebuie sa fi finalizat un proces in tara. In caz de nesolutionare favorabila dvs. puteti apela la CEDO in termen de 6 luni de la momentul in care solutia data de instantele romane a ramas definitiva si irevocabila.

  10. DORESC SA FAC PLANGERE LA CEDO DUPA CE AM EPUIZAT TOATE PROCEDURILE IN ROMANIA.
    IMI PUTETI TRIMITE UN FORMULAR TIP ?

    VA MULTUMESC ANTICIPAT .

    CU STIMA , TAPUS CONSTANTIN

  11. Plangere catre C.E.D.O :
    Ma numesc Herghelegiu Angelica nascuta la 30 -08 – 1967 in orasul Medgidia jud.Constanta cu domiciliu in orasul Murfatlar . Str.Nicolae Balcescu Nr.30 jud.Constanta.
    Stau cu chirie , neavand locuinta proprie vin in intampinarea C.E.D.O cu prezenta plangere prin care va aduc la cunostinta urmatoarele :
    Sunt posesoarea deciziei 38 din 6.01.2009 emisa in temeiul articolului 6 , alineat 7 , din ordonanta de urgenta a guvernului Romaniei Nr.25 (2007) privind aplicarea legii Nr.9 1998 autoritatea nationala pentru restituirea proprietatilor .
    Ma amana de un an de zile cu plata despagubirilor punandu-ma pe drumuri de la Murfatlar la Bucuresi . Pe data de 11.02.2010 am depus la institutia sus mentionata o cerere inregistrata sub Nr.Rc/7465 in care solicitam plata mentionand ca sunt bolnava si am datorii la banci .In momentul depunerii cereri m-i sa spus ca timpu de solutionare a acesteia este de 30 de zile de la data depunerii , nici pana in prezent 11.04.2010 nu m-i sa comunicat nimic .M-am adresat printr-o petitie presedintelui Romaniei Traian Basescu aducand-ui la cunostinta situatia sus mentionata .
    Institutia prezidentiala mi-a raspuns prin adresa Nr.DRA/9309 din 15.04.2010 prin care m-i sa comunicat ca petitia mea a fost trimisa spre rezolvare la Autoritatea Nationala Pentru Restituirea Proprietatilor de la care iarasi nu am primit nici un raspuns.
    Am facut si un demers la Banca Nationala A Romaniei si mi-a raspuns ca nu este competenta sa.Avand toate documentele in regula nu inteleg de ce autoritatea nationala pentru restituirea proprietatilor nu-mi plateste despagubirile.Asadar consider ca guvernul Romaniei prin institutia sus mentionata imi incalca in mod sfidator dreptul la proprietate si la informare , nu pot decat prin C.E.D.O sa aflu de ce institutia guvernului Romaniei nu isi face datoria de a respecta Dreptul Omului la proprietate .Avand documentele prin care guvernul Romaniei imi recunoaste aceasta proprietate si suma pentru a ma despagubi de ea . Cu stima si respect VA MULTUMESC .asptept sa m-i se faca DREPTATE.

  12. @ Herghelegiu

    D-na, credeti ca povestea dvs.este mai diferita decat a altora aflati in aceeasi situatie? Nu. Sunt zeci, sute de cazuri similare cu al dvs., toate tratate cu dezgust si indiferenta de insasi statul roman. Ce pretentii aveti de la institutiile statului la care va adresati daca ele sunt conduse de mafioti? Cred ca nu exagerez daca estimez un procent de 80% din personal din aceasta categorie de „Cosa Nostra”! Neo-Comunistii ne-au furat revolutia! N-am cracnit. Ne-au furat fabricile, uzinele, scolile si ne-au lasat fara locuri de munca. N-am actionat in nici un fel. Ne-au furat acum si viata – pt ca masurile propuse pt asa-zisa iesire din criza (criza care e o mare minciuna si n-are cum sa fie a noastra pt ca NOI N-AM AVUT EXPORT, DOAR IMPORTURI) NU VOR FACE ALTCEVA DECAT SA NE EXTERMINE IN MASA! Vor muri milioane de romani. Si tot nu vom cracni! Suntem niste sclavi, tembeli, idioti in majoritate! Sa nu va mirati ca dvs. si altii ca dvs.ati ajuns asa! Toti suntem vinovati pt ceea ce se intampla in tara, in justitie.

  13. Oameni buni eu ma judek de 10 ani sa mi revendik bunurile mobile si un imobil.nu am avut acces la justitie în romania apsolut delok.din pricina taxelor de timbru excesive.dupa 6ani si 8 luni de procedura CEDO.am cîstigat procesul cu statul roman.apoi din 2009 am început procedura de revizuire comf. art 322 pct 9 cod proc.civila.nu am avut parte de proces echitabil.iar acum comitetul de ministri ai consiliului europei a executat silit statul roman.VA SFATUIESC SA AVETI MULTA RABDARE SI NU VA LASATI DESAMAGITI.DREPTATEA SE OBTINE LA CEDO.

  14. Buna ziua,vreau s mi spuneti cam ce sanse am sa castig un proces cu un spital si cu ministerul sanatati.In perioada 1989 aveam aproape un an de viata si am fost internat in spital cu mama mea,ghinionul a fost sa ma infectez cu hiv stiu ca acolo s a intamplat,pentru ca de atunci au urmat simptomele acestui virus, se pot demonstra din baza de date a medicului de familie.boala am descoperit o dupa 8 ani.ce ma face sa cred cu tarie ca acolo s a intamplat este faptul ca in acel salon a mai fost internat un baietel de varsta mea care si el a fost infectat.mai adaug ca parintii si fratii nostri nu sunt purtatorii acestui virus si nimeni din familie. multumesc.

  15. Sa nu uitam ca Imobilile furate de Dictatura Comunista, au intrat in partimoniul Statul Roman actual . Statul Roman actual a vandut dupa Revolutie , Immobilele furate de Dictatura Comunista .In acest sens Statul Roman actual participa mai departe la Crima Organizata de Dictatura Comunista . Valoarea furtului total al Immobilelor intrate in posesia si administratia Statului Roman dupa 1989 sa ridica la valoarea de Piata actuala de ca 500 de Miliarde de Euro.
    Ca atare Romania nu are un Staat Democrat ci o Dictatura Camuflata care exploateaza mai departe resursele Poporului Roman sustinuti de FMI /Banca Internationala si de Comunitatea Europeana.
    Regimul Politic al Statului Roman incearca cu sprijinul intereselor externe sa acopere mai departe furturile efectuate de Dictatura Comunista. Dupa Codul Penal al Romaniei cei care au participat la un Furt trebuie judecati. Buna credinta a cumparatorului unui bun furat este nulla dupa Codul Penal Roman. Cei care acopere, sustine sau participa la un furt incl. Organele Statului Roman sant de condamnati intre 1 an pana la 15 ani de incisoare dupa Codul Penal.

  16. Buna !

    Am si eu o problema poate este vreo cineva care stie ce as putea face …

    Parinti mei au fost plecati in Blegia cu masina personala , Autoturismul avea numere de inmatriculare de Bulgaria , cum bine stiti ca este un trend in Romania sa evitam marea taxa a inmatricularii.
    Odata ajunsi in Belgia s-au cazat la un hotel au luat o camera pentru 5 zile platite in avans a 2 a zi au mers la un magazin sa cumpere ceva cand au ajuns la casa au constatat ca nu se merita sa stea la rand pentru 2 , 3 cumparaturi si au lasat cumparaturile la casa si au iesit din magazin. Supriza acum vine .. In parcarea cand au ajuns si au deschis masina au fost asaltati de 4 politsti … Mainile pe masina si actele la control , au prezentat actele si tot ce lea cerut acei polistiti au perchezitionat masina bine inteles nu era mare lucru in ea au vazut cheile de la hotel si cartea de vizita, parinti meu au confirmat ca stau la acel hotel apoi politisti lea cerut sa se suie in masina de politie si sa mearga la circa sa stabileasca cate ceva ..
    Odata ajunsi la sectie lea zis ca sunt acuzati de furt fiind ca leau gasit 2 perechi de ciorapi dama noi dar fara bon cum sar zice si 2 perechi de ciorapi de barbat tot noi si fara eticheta. Si lea mai zis ca sunt ilegali in Belgia fiind ca nu au anuntat ca sunt pe tertorul Belgiei la Servicul de Emigrari Fiind ca nu au anuntat sosirea si sederea in Belgia iau numit cetateni ilegali in acea tara. Apoi ia dus la o puscarie lea zis ca vor pleca in romania cu avionul . Cat timp au stat la puscaria respectiva timp de 7 zile nu lea mai zis nimeni nimic toata lumea zicea ca vor pleca in Romania chiar daca au hotelul platit, au fost expluzati in Romania am fost impreuna la ambasada Belgiei din Romania si neau spus ca nu au iei treaba cu cetateni romani neau sugerat sa mergem la Ministerul de Externe si sa discutam cu cineva acolo. Am fost si la Ministerul de Externe acolo au scris un memoriu si cam atat. Ce credeti ca sar putea face in cazul de fata fiind pe actele masini 2 proprietari eu si tatal meu?

  17. crede-ti ca CEDO poate sa faca dreptate ?si eu am fost furat de statul roman pentru un teren de 3 hectare intravilan cu deschidere mare la DN 7 tpate utilitatile am fost despagubit cu suma de 290000 ron dupa o expertiza facuta de un tembel platit de Comisia de despagubire…M-am adresat instantei respectiv CURTII de APEL asa cum spune legea am facut o noua expertiza cu o persoana desemnata de CURTEA DE APEL sa ajuns la o suma de 6 ori mai mare destul de echitabil .Am castigat la CURTEA DE APEL statul a facut recurs si in cele din urma am ajuns la rahatii de la inalta curte de casatie si justitie unde am pierdut stupid s-a respins actiunea pentru un presupus viciu de procedura PRESUPUS.si anume ca nu m-am adresat prima data comisiei de despagubire pentru nemultumire cu toate ca legea spune clar ca trebuie sa ma adresez instantei .Nustiu ce putea sa faca aceasta comisie sa renegocieze pretul cu mine se numea MITA deoareca sunt functionari publici si nu au nici o putere sa modifice fara o alta expertiza acea suma iar la expertiza facuta ulterior nici nu au vrut sa participe desi au fost anuntati si rugati raspunsul a fost nu ne intereseaza.Asadar dupa 21 de ani de la revolutie unde am luptat ca prosti sa ma trezesc cu pumnul in gura si OBLIGAT sa accept marsaviile lor . NU SE MAI POATE FRATILOR DE CE NE LASAM CALCATI IN PICIOARE CHIAR NU PUTEM FACE NIMIC ASTEPTAM SA NE FACA DREPTETE ALTII (CEDO) IN TARA ,,NOASTRA” PACAT ….

  18. Ce se poate face impotriva abuzurilor politice grosolane a Presedintelui Consiliului judetean Hunedoara Molot?.Acesta falimenteaza firme pentru a tainuii si favoriza infractorul,intervine cu nerusiinare in justitie schimband hotarari judecatoresti,instrumenteaza dosare penale si civile,amana la nesfarsit dosarele penale ale infractorului.In tara m-am adresat organelor abilitate dar nu gasesc intelegere astfel am ajuns sa mi se ieie totul chiar si pensia.Va rog sa-mi spuneti cum as putea iesi din acest conflict inutil provocat de Molot?. VA MULTUMESC

  19. @ bal ladislau

    din pacate mai nimic. nu functioneaza nici o institutie a statului. totul este innecat in coruptie! asta e marea problema a Romaniei! infractorii sunt in posturi inalte si de acolo manipuleaza tot.

  20. Ma rog bunului Dumnezeu sa li se lumineze mintile autoritatilor statului, atunci cu siguranta vom avea si noi un trai mai bun.

  21. excelentele voastre,este simplu dar anfiorator cazul meu,.o sa gandesc an a formula o plangere la ,,c. e. d. o. ,, sa anxerx aixi o simpla descriere a chinului meu,. ante 89 cand dictatorulnu fusese executat am scris la f. s. u. n. eu fiind militar activ la ,,s. t. s. ,, atingand demnitateaacestuia,.ami doream enorm de mult schimbarea dar nu a fost asa,. am fost mutat agresiv de la s. t. s. dintr un loc demn si curat,bine dotat,antr un subsol murdar la ,,i. g. p. ,, si zerou dotat tehnic,. batjocorit si urmarit de 215,………………. mai tarziu aveam sa platesc greu aceasta dorinta de schimbare a mea,…………… acum sase ani la un ,,a. v. c. ,, grav am fost din start refuzat total de u grup de medici militari beti an cabinet, iar unul mi a spus ,,ala daca are creierul inflamat vine alta data,……………………foarte recent la o recadere a bolii am mers la spitalul poporului fundeni unde un derbedeu de medic m a dat afara an strada cand i am exprimat drama de la spitalul ministerului de interne,……………………………….nu pot merge cer ajutor am o disfunctie grava de sase ani nu sunt ajutat cu nimic mi se fura lunar din pensia militara 70 de roni la c. a. s. acum anca doua sute de roni,.ajutor nu pot merge eu nu am iesit an strada de patru luni,nu ma trateaza nimeni ma fura lunar,.ajutor,….. nu vreau sa fac rau cuiva dar doresc sa fiu ajutat sa i actionez an judecata pe criminalii mei si sa fiu tratet competent an afara tarii,… ajutor nu pot merge,.m. m. an rezerva de la s. t. s tanase marian,,.,,tanasemarian251146@yahoo.com,,

  22. multumesc pentru afisarea anscrisului meu, cer scuze pentru scrisul dificil ,,nu agramat,, am o disfunctie grava eu multumesc excelentelor voastre pentru permisiva intrare,.ajutor cer un ajutor demn,..0216734240,……….

  23. stau intrun camin din Bc. de la inceput am avut probleme cu o vecina care deranja tot timpul trimitind copilu ei de 6 ani pe holu comun de dimineata cu o bicicleta pentru a nu ma lasa sa ma odihnesc intentionat s-a certat cu tot palieru tipind si cautind motive de cearta fara motive intemeate . Ea are un frate si nepot la et 2 acestia ii asigura protectie ,in repetate rinduri am fost jignit amenintat atit eu cit si fam mea .M-am adresat politiei de care apartine caminu ,la prima amenintare concreta si aveam si martor crezind ca se va linisti dar nu a durat o luna si invocind un pretext ne confirmat la adresa copilului meu minor a intrat peste sotie fara consimtamintu ei cu intentia de al agresa pe fiu meu in camera in care locuiesc sotia s-a bagat in fata copilului sa-l apere aceasta s-a enervat si a zis ca aduce un cutit si mi-l omoara de fata au fost multe persoane din anturaju acesteie si toti se uitau ca la spectacol .M-am adresat politiei cu o plingere penala a carui raspuns concret l-am aflat dupa 6 luni in care am depus vro 5 petitii si la procuratura si la judet .mereu am intimpinat pedici si ma lovesc de indiferenta anchetatorului care a preluat cazu .Aspecte legate de anchetator sint multe dar unul ma deranjat cel mai mult mi s-a trimis raspuns cu nume modificat si nr la cam in loc de 92 32 dar nr dosar corespundea .Suspiciuni am avut de la inceput cind mi-a audiat sotia copii si martori am facut petitii dar degiaba rezultatul este ca trebuie sa astept rezolutia data de procuror ce nu mava multumi o amenda administrativa nu o va intimida sa nu mai savirseasca asemenea fapta .Unde e justitia daca savirseam eu aceias fapta eram cred ca si arestat .Ce sfat imi dati?

  24. Buna seara!
    Sunt atat de multe pe net incat imi este aproape imposibil sa gasesc site-ul potrivit pentru ceea ce as vrea sa spun.
    In Romania,de la ultimele alegeri prezidentiale incoace exista aproape luna de luna probleme cu….medicamentele persoanelor seropozitive !
    E debandada,pur si simplu!
    Anumite spitale de boli infectioase,cum este cel din Pitesti,schimba adesea firmele producatoare de antiretrovirale,tot cautand preturi cat mai mici,si cred eu ca asta face ca distribuirea medicamentelor sa fie ingreunata.
    De pilda,acum suntem in data de 24 februarie,iar eu inca nu am reusit sa-mi iau medicamentele,care in mod normal,ar fi trebuit sa le iau in data de 1 februarie.
    De cate ori am fost la farmacia spitalului de boli infectioase din Pitesti,de atatea ori mi s-a spus ca nu sunt medicamente.
    In alte luni anterioare,au fost situatii chiar caraghioase.
    Sa detaliez putin.
    Mi se dadeau doar Norvirul si Combivirul,nu si Invirase,pentru ca nu aveau.
    Invirase,il luam dupa cateva saptamani.
    Ce efect mai poate avea asupra stoparii virusului luarea doar a doua dintre medicamente,in contextul in care,in mod normal ar fi trebuit sa iau 3 tipuri de medicamente simultan?
    Mai exact,eu iau cate 8 medicamente zilnic,4 dimineata,4 seara,numai ca,asa cum am spus mai sus,ba se dau doar doua tipuri dintre cele trei,iar cel de-al treilea tip de medicamente se da cu intarziere,ba nu se mai dau deloc.
    Si nimanui nu-i pasa de lipsa medicamentelor din farmaciile spitaleor de boli infectioase.
    Nimanui nu-i pasa,si nimeni nu constientizeaza ca daca astazi seropozitivii traiesc este doar datorita acestor medicamente,medicamente care se gasesc din ce in ce mai greu.
    Nimeni nu se implica,dovada ca de multa vreme exista si persista aceasta lipsa de antiretrovirale.
    Cineva se joaca cu noi,cineva ne vrea morti!
    Nu este vina mea ca am hiv,nu eu l-am inventat,si nici macar nu l-am luat prin contact sexual.
    Daca azi am hiv,se datoreaza inconstientei anumitor cabinete stomatologice din Pitesti,care nu si-au sterilizat cum se cuvine ustensilele.
    M-am resemnat,da,am hiv,insa asta nu inseamna ca deja trebuie sa imi astept moartea,doar pentru ca cineva din Romania nu-i pasa sau nu se implica in aprovizionarea corespunzatoare cu antiretrovirale a spitalelor de boli infectioase.
    Nimanui nu-i pasa!

  25. @ Cristescu Mircea

    Genocidul romanesc nici nu mai tine cont de varsta, boli, sex si orientari religioase. Pur si simplu suntem exterminati, sanatosi sau bolnavi. Acelasi lucru s-a intamplat si la cei bolnavi de cancer. In schimb se vor legifera acte normative referitoare la mamicile surogat si fecundarea in vitro. Adica tot pt ei. De exemplu, tratamentul privind fecundarea in vitro se va face … gratuit. Iata boala, nu? :(((

  26. daca o persoana a avut un accident de munca soldata cu o operatie de hernie la ce se incadreaza …la ce ?

  27. deci daca vreme sa facem o cerer la CEDO putem sa o facem si noi si sa o scriem in englesa se poate,ca eu stiu mai bn engleza sa este obligatoriu in franceza.va multumesc

  28. @ mada

    recomandabil este ca cererea adresata la CEDO sa fie redactata in engleza sau franceza apeland in acest sens la un traducator autorizat.

  29. fosta functionara a PRIMARIEI din loc. CONSTANTA eliberata din functie FRAUDULOS de sef.direct al meu, ptr. a aduce alte iubite si a putea sa si rotunjesca conturile familiei.Asa se procedeaza in romania .Puterea si nesimtirea invinge. PERSOANELE CU APTITUDINI SI CARE DORESC SA FIE CORECTE SI NU AU NIMIC DE VANDUT SUNT -INCOMODE-. SUNT MAMA A 2 FETITE SI MI LE CRESC SINGURA DAR DE LUPTAT NU MA LAS. SUNT IN PROCES CU PRIMARIA SI AM SA MERG MAI DEPARTE PTR. DREPTATEA MEA. CE TARA VOM AVEA PTR. COPII NOSTRII ? DE 20 ANI NU AM VAZUT NICI O SCHIMBARE IN BINE .IN SCURT TIMP VOM FII STERSI DE PE FATA PAMINTULUI SAU VOM FII GROAPA DE GUNOI A LUMII ( TOTI CRIMINALII SI PUSCARIASII VOR FII IN LAGAR AICI ) DA DOAR LAGARE VOR MAI FI SI PROSTITUTIE .PACAT DE TARA ASTA BOGATA CA ESTE POPULATA .STAM CU MIINILE IN SOLD ; BIRFIM ;RADEM DE ALTII;NE BATEM JOC DE EI;NE PLINGEM ;DAR NU FACEM NIMIC . ASTA ESTE REZULTATUL UNUI MARE POPOR COMOD .NOI NEAMSINUCIS POPORUL

  30. @ Nicoleta

    Stii ce constat de o bucata buna de vreme? Ca eu atunci cand aduceam la cunostinta cititorilor nenorocirile din tara, multi ma sutuiau si-mi reprosau ca exagerez, ca sunt inventii etc. Usurel, asa ca intr-un slow motion, au inceput si altii sa aiba probleme. Buun! Intrebare: De ce credeti ca altii mint cand va relateaza nemerniciile cu care se confrunta in lupta cu statul si abia cand va dati si voi cu capul de aceleasi probleme abia atunci constientizati ca plaga coruptiei este de fapt in toata tara? Cazul tau nu e singular. Sunt zeci, poate sute, mii de asemenea situatii. Am ajuns aici pentru ca toleram ceea ce ni se intampla, pentru ca vorbim si nu actionam, pentru ca majoritatea au coloanele indoite si au uitat ce inseamna demnitatea!

  31. oameni buni,aveti incredere in voi si mergeti dati in judecata statul roman ca se va rezolva,aveti grija ce avocat va luati si cum completeaza plingrea,sint legii nescrise intre avocati si,,,,,,,,,,va urez bafta si tineti cont un lucru acolo nimeni nu este mai presus de lege.viorel din targoviste
    si nici in romania nimeni nu este mai presus de lege dar exista oameni corupti de care trebuie sa scapam.

  32. buna seara.am si eu o problema cu o firma de recuperari,in 2007 am facut un credit la bcr in euro ,girand cu un spatiu comercial,in 2009 dupa ce am avut mari probleme cu copilul care a facut meningita.cu subsemnatul, care am facut o pancreatita acuta si dupa ce sotia mea a luat o teapa de 60000 ron am fost in imposibilitate de plata a ratei.2 luni de zile.am sunat la banca .am expicat situtia .mi au zis ca nu e o problema mare dar sa aduc cativa banuti acolo sa se vada ca este vointa.cand am mers la banca sa platesc o suma de bani am avut surpriza sa aflu ca ,banca ,a vandut creantele la firma de recuperari si trebuie sa iau legatura cu acestia pentru ca banca nu mai are nici o legatura cu creditul meu.si asa a inceput calvarul.telefoane amenintari sa platesc creditul ca mi ia casa ca raman pe drumuri etc.le am raspuns frumos ca nu pot sa platesc o suma de 29700 euro pe loc pentru ca nu am acesti bani.mi au propus o rata de 230 euro pe luna timp de 11 luni aceasta fiind cica o dobanda modica si a 12 luna toti banii.le am raspuns acelasi lucru in 12 luni nu pot face acesti bani.acum am terminat procesul si am pierdut am facut o contestatie dar nu stu ce sanse mai am. acest credi fiind girat cu spatiul comercial ,acestia mi au scos deja spatiul la licitatie din timpul procesului.mentionez ca spatiul comercial este pe numele firmei sotiei mele.firma am inchis o in 2010 pentru ca teapa pe care a luat o sotia mea,a facut o sa intre in faliment.sotia mea momentan munceste in franta ca femeie de menaj ca sa ne putem descurca.ce sanse am avea daca am trimite acest caz la cedo.va rog din suflet dati mi un raspuns.
    .

  33. @ viorel amuraritei

    nu cunosc clauzele contractuale, motiv pentru care nu ma pot pronunta concret. ceea ce va pot spune este ca aceste contracte sunt – de regula – imbatabile in justitie! asa au pierdut multi casele! si aici ma refer inclusiv la imprumuturi luate de la camatari! exista retele intregi care se ocupa cu asa ceva: camatari, politisti, avocati, procurori si judecatori. puteti sa va adresati la CEDO (daca exista fundament legal) insa nu pierdeti din vedere faptul ca un proces dureaza acolo in medie 5-6 ani plus alti ani buni in tara. va doresc bafta si rezistenta la stress!

  34. ce reprezinta fundament legal?tare as vrea sa stiu.iar daca e vorba de cauzele contractuale ale creditului ,ele cica au picat ,cei de la societatea de recuperari isi fac conditiile lor fara sa tina cont de noi.dar daca trimit la cedo chiar si pt 10 ani,dosarul meu va fi primit?

  35. pe data de 13 03 2010 o calugarita mia ucis copilul pe trecerea de pietoni in centrul orasului rm valcea ,iar mama justitie a romaniei iau dat 1 an si 4 luni cu suspendare am epuizat toate caile de atac , sa aparat ca o criminala nici macar 1 leu nu mia dat sa aprind o lumanare fetitei mele ,vreau sa o pedepsesc cine ma poate ajuta ??

  36. ma bucur ptr ca stiinta ne ajuta sa” ne putem ajuta singuri ” Asa este multi dintre noi cind au intimpinat greutati si au incercat sa le rezolve statul lea dat in cap si mai mult chiar iau gasit si vinovati insa fiecare a sperat ca se va indrepta ceva in tara asta si inca ceva ca lor adica celeilalte jumatati ai ROMINIEI nu va patii nimic sau nu le vor face TARA asta nimic
    . GRESIT dar acum cind totul este virusat si cind golanii marii clase MAFIOTE ameninta ca ti vor face rau tie si copiilor tai acei care nu cunosc nici macar 8 clase primare dar …………………… au asa zi sa pozitie sociala cumparata pe diverse schimburi materiale sa uns unii pe altii si sau mazgalit pina si la cumetrii dar de aici pina la a lua viata cuiva este cale lunga.regret ca nimic nu mai merge in tara noastra si ca ne mor copii nevinovati si nu exista legi aspre ptr fiecare caz
    Asa cum am mai spus sunt o luptatoare si sa stiti ca voi distruge gunoiul CONSTANTEI CHIAR DACA VA DURA LUPTA MEA ZECI DE ANI DAR STIU MACAR CA alti copii sau femei nu vor mai suferii din motivul caracatitei care este acum acolo . insa ptr persoana care ia murit copilul calcat de masina pe data de 13-03-2010 de aceea calugarita ce pot sa s[un asta este legea si inca ceva eu nu le as da voie la calugari sau calugarite sa conduca sa aibe soferi angajati nu sa conduca ele .nu i corect ori sunt curate ori sunt ca si noi
    A AVOCATUL MEU CARE ESTE FOARTE BINE INFORMAT SI AS PUTE SA VA DAU NR DINSULUI. LASATIMI UN NR DE TEL PE ADRESA ID MEU :ind3p3nd3nta @ yahoo.com si mai multe detalii referitoare la accident .As dorii sa pot sa va ajut . cu cit suntem mai multi cu atit ne va fii mai bine in rezolvarea problemelor chiar daca vom apela la judecata celor de afara si la toate clelalte organizatii de a ne apara drepturile O N U – C E D O – ………… GREU ESTE SA TI FACA DREPTATE ALTE STATE DAR DACA POPORUL NOSTRU NU DORESTE DREPTATE VOM GASII INALTAPARTE . VA DORESC MULT SUCCES LA TOATA LUMEA SI FRUNTEA SUS PTR CA EI SUNT PUTINI IAR NOI SUNTE MULTI ASA CA VOM INVINGE FIECARE PE PROBLEMA LUI .SUCCES

  37. AN ISTORIA DEMNA A LUMII CAND VEZI UN GRUP DE MILITSRI AI NUMESTI PUR SI SIMPLU SOLDATI,,. AN ROMANIA UN STAT DISTRUS SI BATJOCORIT DOMNUL BOC SI BOCESCU AI CORIJEAZA PEMILITARII BOLNAVI SI BATJOCORITI AN DEMNITATEACLOR,,SA NU MAI STEA CU MANA ANTINSA LA CESIT TRATAMENTE MEDICALE,,.RUSINE ROMANI RUSINE ROMANIA,,……………………EXCELENTELE VOASTRE ACUM OPT ANI AM SUFERIT UN ,A. V. C. ,,GRAV IAR LA SPITALUL MILITAR AL MINISTERULUI DE INTERNE AM GASIT MEDICII BETI AN CABINET CARE MI AU DISTRUS SANATATEA PRIN NEPREZENTARE,,.ACUM OPT LUNI ASADAR RECENT LA O RECADERE A CAZULUI MEU ZEROU TRATAT AM MERSLA CLINICA FUNDENIUNDE UN DERBEDEU MEDIC ANCHIS ANSINE SI DE FAPT UN BOLNAV PSIHIC M A DAT AFARA AN STRADA, CANMD I AM CERUT PLANGAN CA NU POT SA MERG CA SI ACUM DEALTFEL I AM EXPLICAT DRAMA SUFERITA LA SPITALUL MILITAR AL M. I. ,,.ACEST BOLNAV PSIHIC SI CRIMINAL ESTE UN PERICOL AN SISTEM ,MA ADRESEZ ACUM SI AICI CEDO,,,,.ESTE SUBORDONAT DOAMNEI PROF. DR. VIRGINIA ION NEUROLOGIECETAJUL TREI FUNDENI,,.CER AJUTOR NU POT SA MERG ,AM DREPTUL SIGUR SA MATRATEZ AN SITUATIA ME ANTR O CLINICA ORIUNDE AN EUROPA,,.MAISTRU MILITAR AN REZERVA DE LA S. T. S. TANASE MARIAN ,,. VAROG AJUTATI MA ,NU GASESC O ALTA SOLUTIE,,.,,0216734240,,…….,,TANASEMARIAN251146@YAHOO.COM,,. SA TRAITI VA MULTUMESC,,……..

  38. excelentele voastre,am vazut anscrisul me trimis la data de 13 septembrie ma numesc m. m. an rezerva tanase marian doresc,va rog din suflet un raspuns ,un telefon macar,eu nu pot sa merg anca

  39. buna ziua am o mare problema va rog sa-mi sp ce sa fac..sotul meu este intr-un proces de 7 ani de zile.in romania intr-un scandal cu sotul surori lui…nu se face dreptate,poate sa mute dosarul la strasbourg.sau numai dupa ce se finalizeaza aici in romania??? va rog sa-mi raspundetii.multumesc!!!

  40. Un video interesant despre instanta CEDO – click aici (apare link-ul daca treceti cu mouse-ul pe cuvantul „aici”)

    Si aici puteti viziona inregistrarea dezbaterilor la CEDO in cauza Maria Atanasiu, Solon, Poenaru impotriva Romaniei 2010 click aici

  41. @ mihaela

    Conform prevederilor CEDO, orice persoana poate inainta o cerere catre Curte numai daca a epuizat toate caile de atac in tara si intr-un termen de 6 luni de la data luarii la cunostinta a acesteia. Hotararea definitiva si irevocabila reprezinta baza plangerii adresate CEDO.

  42. Formularele pentru CEDO nu pot fi accesate. Unde as putea sa le gasesc? Stie cineva daca la CEDO un copil, devenit major (student azi) de cand se judeca cu tatal sau pentru pensie alimentara, ar putea avea castig de cauza? Cunoasteti astfel de cauze?
    Multumesc anticipat pentru raspuns.

  43. @ Alexandra

    Multumesc ca m-ai anuntat despre nefunctionalitatea link-ului. Am schimbat sursa si acum sper ca merge bine.

    Nimeni nu-ti poate asigura succesul demersului la CEDO. Acesta depinde de capetele de cerere formulate, de existenta drepturilor incalcate prevazute in Conventie, de probele administrate si nu in ultimul rand de sustinerea serioasa si temeinca a celor afirmate in cerere.

    Citeste o speta pe acest obiect aici

  44. buna ziua ma numesc nita loredana sunt din buc si am o problema cu garsoniera in care locuiesc in urma cu 4 ani am obtinut sa stau cu fetitele mele in aceasta gar ca nu aveam unde si mau lasat cei de la afi platesc chirie ca am lipsa spatiu dar din primarie nu vor sa mi dea repartitia cu toate
    ca eu am depus dosar pt a obtine loc de la stat de 10 ani
    acum cind am gasito nu vor sa mi dea repartitie dar chirie platesc fara sa mi fi fa
    cut un calcul dupa sala nu platesc cum platea ultimul chirias
    ma pus cred ca pe dosarul lui nu stiu dar asa ced inaintea mea statea alti chiriasi cu reparti nu au platit itretinerea si ea evacuat si mau lasat pe mine doar sa platesc dar in ori ce clipa ma pot da afara va multumesc

  45. Intre anii 1952-1955,bunicul meu,fara a fii judecat,a fost ridicat din mijlocul familiei in timpul noptii fara sa se dea vreo explicatie.Timp de un an de zile a suportat chinurile inchisorii de la Valea Neagra(Canal),cum reiese din dosarul nr. 23016 de la Ministerul Afacerilor Interne,si anume ca a fost predat M.S.S. DIN COL VALEA NEAGRA LA DATA DE 25-VI-1952 fiind retinut prin Ordinul 490 de Organele Securitatii Statului(.Din dosarul de ancheta703,vol 1),pentru activitate politico-administrativa,iar in 27 mai 1953 i s-a fixat domiciliu fortat in Comuna SANGEORGIU DE PADURE ,timp in care nu a putut lua legatura cu familia in acesti 2 ani decat prin cateva scrisori(unele atasate la dosarul pe care l-am deschis in 2010,DOSAR nr.34240/3/2010),scrisori in care descrie starea jalnica in care se afla atat din pct de vedere fizic,psihic si cu sanatea la pamant.
    M-am adresat Instantei de judecata prin dosar nr 34240/3/2010 facand trimitere la legea 221/2009….data cu scopul de a indrepta faradelegile faptuite de comunisti si nicidecum gandandu-ma ca Doamnele judecatoare, la care a fost repartizat dosarul, nu vor tine cont de lege,de dovezi concrete aduse si ca o alta bataie de joc fata de noi descendentii fam.va avea loc,acum dupa peste 20 de ani de cand a cazut comunismul si odata cu el toate ticalosiile facute de comunisti.Intelegand ca aceasta lege a fost data tocmai cu scopul de a putea sa mai indrepte din nedreptatile infaptuite la vremea aceea de comunisti, am depus dosarul in care sunt datele concrete cand a fost ridicat bunicul si dus sa munceasca la canal in niste conditii ingrozitoare si datele concrete trecute in dosar cand a avut domiciliu fortat,departe de familie si ce s-a intamplat…judecatoarele au respins ca nefondata cererea mea.De ce?
    Am facut recurs(Dosarul nr.1382/2011) si din nou a fost respins ca nefondat,hotarare irevocabila.
    Iata ce zice legea concret:
    Orice persoana care a suferit condamnari cu caracter politic in perioada 6 martie 1945 – 22 decembrie 1989 sau care a facut obiectul unor masuri administrative cu caracter politic, precum si, dupa decesul acestei persoane, sotul sau descendentii acesteia pana la gradul al II-lea inclusiv, pot solicita instantei de judecata, in termen de 3 ani de la data intrarii in vigoare a prezentei legi, obligarea statului la:
    a) acordarea unor despagubiri pentru prejudiciul moral suferit prin condamnare. La stabilirea cuantumului despagubirilor se va tine seama si de masurile reparatorii deja acordate persoanelor in cauza in temeiul Decretului-lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurata cu incepere de la 6 martie 1945, precum si celor deportate in strainatate ori constituite in prizonieri, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare, si al Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 214/1999, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 568/2001, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Tin sa mentionez ca bunicul meu nu a beneficiat de nici o masura reparatorie acordata in temeiul legii nr.118/1990.
    Va rog sa ma ajutati si sa-mi spuneti ce sa mai fac si unde sa ma mai adresez ca sa contest aceasta hotarare judecatoreasca nedreapta.
    Va multumesc

  46. As dori sa stiu daca ma pot adresa la CEDO si cum trebuie sa procedez ca sa trimit situatia expusa mai sus.Va rog sa ma ajutati cu o adresa de conact .
    Multumesc

  47. Inteleg ca poti sa iti gasesti dreptatea la cedo dar daca nu ai banii ce faci ,eu as dori sa dau ministerul de interne in judecata pentru rele tratamente si tortura in timpul anchetarii mele netinind seama ca eram insarcinata iar dupa aceaa din cauza stresului in timpul unei anchete facuta de un ofiter ce a mai fost sanctionat pentru abuz in serviciu am nascut o fata sub greutate si am stat 2 luni in spital si mai sint mai multe dar nu vreau sa le dezvolt inca ar dura prea mult invatati mace sa fac pot da in judecata in romania ministerul de interne sau direct la CEDO se srie in romania nu am sanse va multumesd

  48. @ tapordei

    este absolut obligatoriu sa declansezi actiunea in tara si numai in cazul in care pierzi procesele pe plan intern, in termen de 6 luni de la luarea la cunostinta a hotararii definitive te poti adresa la CEDO!

  49. Eu am facut deja plangere la CEDO din septembrie 2011 dar sincer imi este frica ca traducatorii de acolo sunt tot romani si ca nu o sa mi se faca vreodata dreptate .

  50. @ Pomnpiliu Ristin

    Da, asta ar fi o problema. Intotdeauna am recomandat sa se trimita plangerile traduse din tara si prin intermediul unui curierat nicidecum prin Posta Romana!!!! Succes!

  51. ma numesc ciortan adrian constantin nu sunt multumit de judecatori din romaniea de ezeplu am fost 12 persoane date afara de la minprest pe acelasi criteriu la tribunalu gorj am castigat toti 12 a urmat recurs la curtea de apel craiova din 12 persone 9persoane au castigat iar 3 am perdut dar am fost toti pe acelasi criteriu unde sa ma mai adresez pentru ca nu mai am nici bani trebuie sa dau bani an napoi de mi a dat coform hotarari de la tribunalu gorj nu mai am an credere an romaniea

  52. Ma numesc ciortan adriean constantin din comuna Dragotesti judetu gorj am fost victima unei erori judiciare am fost dati afara de la Minprest 12 persoane pe criteriu ne satisfacator am dat an judecata toti 12 la tribunalu gorj si am primit toti 12 castig intreprinderea a facut recurs la curtea de apel craiova la curtea de apel craiova 9 persoane au primit castig ian noi 3 am perdut a dat castig la intreprindere nu mai an taleg nimic cum au gandit acesti judecatori daca noi am fost toti dati afara pe acelasi criteriu si la tribunalu gorj am primit toti 12 castig acum am facut si la curtea europeana a drepturilor omului strasburg plangerea am formulato cum o scriu aci Domnule presedinte Subsenatu ciortan adriean constantin cu domiciliu stabil an comuna Dragotesti judetu gorj Romaniea chem an judecata statul Roman care prin institutile sale si partial a justitei din Romaniea s-au ancalcat art 15 art 16 art 3 art 41 din constitutia Romaniei Motive pana pe data de 03 -03-2011 am fost angajat al societati sc Minprest serv sa ancepand cu acesta data contractul meu de munca a ancetat cnform decizei nr 87 din 03-03-2011 avand la baza o evaluare facuta an baza protocolui ancheiat cu una 1 zi anainte antre administratie si sindicate cu aceasta ocazie s-au stabilit si criterile de evaluare aceste criteri au fost puse an practica discretionar efectiv nu sepute practic e valua 220 de salarieati M-am adresat instantei Tribunalului gorj care mi-a dadut castig de cauza curtea de apel Craiova a schimbat sentinta tribunalului gorj an sensul ca mi s-a respins contestatiea M-am adresat cu o cerere de revizuire ce a fost respinsa aceasta situatie creaza urmatoarele situati discutabile 1 protocolu ancheiat an data de 02-03-2011 are efect an vitor art 15 din constitutiea Romanei din cei 12 an prima istanta am castigat iar an fata curti de apel Craiova 9 au castigat iar 3 am perdut find an situatiea identica solutile au fost diferite ancalcandu-se constitutiea an acest sens va anaintez spre analiza doua decizi diametral opuse atat ca soluti cat si analiza continutului art 21 cele 4patru criteri ce au stat la baza evaluari sunt discutabile sub urmatoarele aspecte atitudinea fata de colegi si superiori nu ezista nici o declaratie a unui coleg din cei ramansi din care sa rese atitudinea mea negativa si nici istanta prin rolu sau activ nu l-a solicitat capacitatea de a lucra an echipa nu ezista declarati ale colegilor din care sa reiese ca eu nu ma pot adapta in aceea echipa. Instanta prin rolul activ nu a solicitat-o
    Comportamentul fata de beneficiar
    Nu eram personal in nici o relatie cu beneficiarul ,si nu eram in contact cu un membru al acestuia eu fiind un simplu muncitor necalificat
    Relatiile erau intre firma angajatoare si beneficiar
    Calitatea lucrarilor executate
    Eu nu lucram de unul singur deci nu inteleg cum de beneficiarul a putut separa lucrarea facuta de mine si de alti colegi
    In perioada incadrarii nu am avut sanctiuni verbale .scrise sau penalizari
    Nu cunosc daca in perioada incadrari unitatea prestatoare de servicii a fost averytizata sau sanctionata pentru calitatea lucrarilor efectuate de echipa din care faceam parte .iar daca a existat asa ceva unitatea nu le-a pus la dispozitia instantei
    -instanta nu le-a solicitat,precizez ca aceasta apreciere a facut-o o singura persoana intr-o perioada extrem de scurta si practic imposibila
    Deci eu nu asm avut parte de un proces echitabil art,21Constitutia Romaniei
    In sustinerea celor aratate mai sus anexez urmatoarele acte
    -Sentinta numarul 8039/2011 data de Tribunalul Gorj in dosarul nr,5235/95/2011 cu precizarea ca toti contestatari am primit solutii de admitere
    Decizia nr,4964/2012 a Cutii de Apel Craiova care mi-a respins contestatia
    -Decizia nr,3072/2012 data de Curtea de Apel Craiova care mentine sentinta Tribunalului Gorj care are discreprezenta intre motive si solutie
    Decizia nr,8532a Curtii de Apel Craiova privind revizuirea
    Din acest lucru reiese ca am epuizat toate caile de acces din Romania
    -Protocolul incheiat in data de 02-03-2011 sub nr,1301
    -Tabelul de evaluare nr,1306 incheiat in data de 03-03-2011
    -Decizia nr,1350 03-03-2011 privind desfacerea contractului de munca
    Fata de cele aratate si de actele depuse va rog sa condamnati statul Roman sa-mi plateasca salariul de care am fost lipsit si sa intervina la reangajarea mea la aceeas unitate sau alta unitate pe minim acelas salariu ,
    Solicit daune morale care sa nu fie mai mici decat suma salariilor pe perioada cat sunt lipsit de un loc de munca ,Suma va fi stabilita de DUMNEAVOASTRA,
    OARE VOI PRIMI CASTIG DE CAUZA

  53. ieri am primit areu de cofirmare de la cedo ca ajuns plangerea am trimiso pe data de 24-01-2013 si mea venit cofirmarea pe data de 06-02-2013 si stapila de primire la cedo pe areu este pe data de 30-01-2013 a primito oare an cat timp va veni raspunsu daca am avut castig sau nu ma numesc Ciortan adriean constantin va rog care stiti lasatim un raspuns multumesc

  54. Procedura în fața CEDO se desfăsoară în două etape principale:

    1. Etapa admisibilității în principiu, care cuprinde următoarele faze:

    În această etapă veți primi, în toate cazurile, o adresă cu valoare strict de confirmare de primire din partea juriștilor CEDO, în care veți fi încunoștințat despre parvenirea cererii Dvs. la care se va da un număr de înregistrare.

    De asemenea veti primi si câteva autocolante de mică dimensiune (cred ca sunt zece) care cuprind numărul și numele aplicației – Cauza X v. Rom… – precum și un cod de bare, de natură a ajuta sortarea aplicației.

    Se va iniția o anumita corespondență cu juristii CEDO.

    – aveti nevoie de toate hotararile pronuntate in cauza dvs, precum si de cerereile importante, cum ar fi: cererea introductiva de instanta, apeluri, raspunsuri, notificari….
    – aceasta etapa este strict in limba romana si nu aveti nevoie decat de copii tip xerox, in nici un caz nu dati banii pe traduceri autorizate…
    – este necesar să nu redactați o cerere în stilul recursului intern, fiind dorită arătarea drepturilor încălcate, precum și jurisprudența Curții,

    Dacă această etapă se finalizează cu un insucces – inadmisibilitate vădită – veți fi înștiințată în 6 luni -1 an de la ultima comunicare cu juriștii;

    !atenție, dacă cererea este admisibilă în principiu, înștiințarea durează mult mai mult și are o formă specială.

    Înștiințarea de inadmisibilitate vădită nu este motivată și nu poate fi atacată în nici un mod.

    ***
    2. Etapa de după declararea cererii ca admisibilă (cu alte cuvinte, Curtea declară cererea ca nefiind vădit inadmisibilă)

    a) Se declanseaza ETAPA CONTRADICTORIE CU STATUL ROMAN – procedura ce are loc in limba engleza sau franceza (limbile oficiale ale Curtii).

    Curtea vă va comunica „Statement of Facts” si „Questions to the Parties”, punandu-va in vedere ca procedurile se vor desfasura, de acum incolo, in limbile oficiale ale Curtii si ca este de recomandat sa va angajati un avocat spre a va reprezenta intr-una dintre limbile oficiale. Cata vreme nu aveti astfel de comunicari, prima etapa nu este finalizata.

    b) Publicitatea (prima etapă nu este publică, cererea fiind cunoscută doar de dvs) – cererea Dvs. va fi introdusa si pe portalul CEDO (www.echr.coe.int), respectiv HUDOC, unde veti putea verifica comunicarile.

    După ce procesul în fața Curtii s-a încheiat si s-a constatat încălcarea unor drepturi sau libertăți apărate de Convenție și Protocoalele sale, se va emite o hotarare motivata.

    Din acel moment va trebui să asteptati 3 luni în care hotărârea poate fi deferită Marii Camere. Deferirea este un caz excepțional (mai puțin de 1%), care nu constituie un recurs, precum cred mulți; pur și simplu, CEDO fiind o instanță bazată pe jurisprudență, în cazul în care cauza prezintă o problemă de drept majoră, de natură să schimbe, să întregească jurisprudența existentă, se dă posibilitatea judecării în fața Marei Camere, forul esențialmente creator de jurisprudență al al CEDO.

    De la definitivarea sa, hotărârea CEDO devine executorie. În privința sumelor de bani, Statul este obligat să le plătească în 3 luni de la definitivarea hotărârii.

    Dat fiind caracterul executoriu, hotărârea se poate folosi și în scopul redeschiderii unor proceduri interne, așa-numita revizuire după câștig CEDO, nu doar pentru a obține despăgubiri bănești.

    Sursa: Av.Andrei Grigoriu

  55. CUM POT AFLA DE DOSARU MEU LA CEDO AN CE STAGIU SE AFLA PENTRU CA NU MASTIU NIMIC DE DOSARU DIN DATA DE 24-01-2013 VA ROG SPUNETEMI CIORTAN

  56. de ce nu mi-a venit nici o scrisoare de la CEDO dupa ce am trimis tot ce mi sa cerut.Eu am pus tot ce mi-a cerut ei in mai 2012 si nici pana in ziua de azi nu am primit nici un raspuns,precum ca au primit actele mele.Ce trebuie sa fac?Dupace am trimis prima plangere in decembrie 2011 , in luna ianuarie am primit un plic in care imi spunea sa le trimit copii dupa hotarari definitive,u ghid despre dreprurile omului si nistecoduri de bare cunumele meu pe care trebuia sa le lipesc pe fiecare hotarare si ce trebuia sa pun la dosar.am facut toate astea cu un avocat destul de bun dar dupa ce le-am trimis nu am primit nici un raspuns.care poate fi problema

  57. Eu acum sunt in spania si chiarnu stiu ce trebe sa fac,si nici cum ar trebui sa compun aceea scrisoare .va rog sa ma ajutati si si imi dati un model de crisoare si adresaunde as putea sa otriit ca ea sa ajunga sigur.Va multumesc mult

  58. @ radu

    Problema cea mai grava ar fi ca actele sa nu fi ajuns la Curte (multe scrisori adresate Curtii se „pierd” pe drum de aceea e indicat sa trimiteti plicurile prin firme private!)

    Va sugerez sa mai trimiteti o scrisoare catre Curte prin care sa cereti confirmarea celei anterioare intrucat nu ati primit nici un raspuns de la dumnealor. Macar sa aveti certitudinea faptelor.

Opinia ta

